Miksei miehetöntä naista mielletä luuseriksi samaan tapaan kuin naiseton mies?
Johtuisiko tämä kenties siitä, että naisten on paljon helpompi saada parisuhde?
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu lähinnä siitä että naiset ovat uskotelleet itselleen ettei mies vain voi olla onnellinen ilman naista.
Onneksi yhä useampi mies ymmärtää ettei nykyisessä yhteiskunnassa ole mitään tarvetta naisille.
a. lapsi on 30% todennäköisyydellä vieraan miehen vaikka olisitte aviossa
b. parhaassa tapauksessa sinulta halutaan siemen ja rahat
Siinä miehen rooli.
Parempi se on nauttia elämästä yksin ja antaa naisten pohtia miksi spermapankissa ei ole kaikille yksinäisille ja naispareille tarpeeksi sukusoluja.
Lol. Sperma ei maailmasta lopu. Ja itseasiassa kloonauskin on mahdollista.
Kiinnostaa aina tietää sinunlaisilta tyypeiltä, että mitä te teette boikalapsille? Vai käytättekö te jotain sentrifugia jolla saa mahdollisesti eroteltua siittiöt ettei tule boikalapsia?
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sellainen perinteinen vanhapiika/vanhapoika ole ihan jokaisen mielestä vähän luuseri sukupuolesta riippumatta.
Sinkkuja on tietysti hyvin monenlaisia. On sinkkuja, joilla on lapset ja perhe, on perinteistä peräkamaripoikaa/-tyttöä, on itsenäisesti asuvaa työssäkäyvää aikuista, on työtöntä yksinäistä syrjäytynyttä. Varmaan jokainen tajuaa, että siinä luuseriudessa on aika iso ero, kun puhutaan lapsiperheellisestä versus peräkamaripoika, joka asuu vanhempiensa kanssa tai itsenäisesti asuvasta työssäkäyvästä aikuisesta. Sitten tietysti se luonnekin vaikuttaa. Jos tyyppi on tosi takakireä, itsekäs ja vaikea, niin eiköhän sellainen sijoitu enemmän vanhapiika/-poika kategoriaan, kuin sosiaalinen, yleisesti miellyttävänä pidetty, itsestään huolehtiva persoona.
Ja sieltä takarivistä heti vanhapoika alapeukutti! :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua ainakin säälitään ja pidetään outona ja varmaan luuserinakin kun minulle ei ole perhettä 50-vuotiaana. Aina kysellään että onko mitään miestä tai sitten osa on jo lakannut kysymästä ja luopunut toivosta.
Nuorempia naisia voidaan pitää vielä tyytyväisinä sinkkuina muttei enää meitä vanhempia.
Ihan yhtä paljon surkutellaan kun miehiäkin.
Olen leski. Tuon sanomalla saa nolattua moiset kyselijät. Toki tutuissa piireissä ei kannata sanoa noin, mutta jos vaikka muuttaa uudelle paikkakunnalle josta ei tunne ketään, niin miksipä ei sanoisi noin?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sellainen perinteinen vanhapiika/vanhapoika ole ihan jokaisen mielestä vähän luuseri sukupuolesta riippumatta.
Sinkkuja on tietysti hyvin monenlaisia. On sinkkuja, joilla on lapset ja perhe, on perinteistä peräkamaripoikaa/-tyttöä, on itsenäisesti asuvaa työssäkäyvää aikuista, on työtöntä yksinäistä syrjäytynyttä. Varmaan jokainen tajuaa, että siinä luuseriudessa on aika iso ero, kun puhutaan lapsiperheellisestä versus peräkamaripoika, joka asuu vanhempiensa kanssa tai itsenäisesti asuvasta työssäkäyvästä aikuisesta. Sitten tietysti se luonnekin vaikuttaa. Jos tyyppi on tosi takakireä, itsekäs ja vaikea, niin eiköhän sellainen sijoitu enemmän vanhapiika/-poika kategoriaan, kuin sosiaalinen, yleisesti miellyttävänä pidetty, itsestään huolehtiva persoona.
Minun tuntemani takakireät, itsekkäät ja vaikeat ovat suurimmaksi osaksi naimisissa ja perheellisiä :D En tiedä, ovatko aina olleet sellaisia vai onko perhe-elämä saanut kaikki heidän huonoimmat puolensa kukoistamaan.
Eivät kaikki pidä niitä perinteisiä "vanhojapoikia/-piikoja" luusereina. Itse asiassa ajatuskin tuntuu absurdilta, että vielä aikuisena pitäisi miettiä omaa tai jonkun muun luuseriutta. Normaalisti kehittynyt ihminen kyllä ymmärtää, että elämäntilanteiden takana voi olla vaikka mitä syitä eikä sen perusteella tarvitse mennä leimaamaan ketään luuseriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu lähinnä siitä että naiset ovat uskotelleet itselleen ettei mies vain voi olla onnellinen ilman naista.
Onneksi yhä useampi mies ymmärtää ettei nykyisessä yhteiskunnassa ole mitään tarvetta naisille.
b. parhaassa tapauksessa sinulta halutaan siemen ja rahat
Siinä miehen rooli.
Parempi se on nauttia elämästä yksin ja antaa naisten pohtia miksi spermapankissa ei ole kaikille yksinäisille ja naispareille tarpeeksi sukusoluja.
Lol. Sperma ei maailmasta lopu. Ja itseasiassa kloonauskin on mahdollista.
Kiinnostaa aina tietää sinunlaisilta tyypeiltä, että mitä te teette boikalapsille? Vai käytättekö te jotain sentrifugia jolla saa mahdollisesti eroteltua siittiöt ettei tule boikalapsia?
-ohis
Roskikseen vaan heti alkuvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skitsotypaalinen persoonallisuushäiriö:
Sosiaalinen eristäytyminen, outo käytös ja ajattelu sekä epätavanomaiset uskomukset ovat tyypillisiä, samoin kuin kylmä, asiaton tai outo käyttäytyminen (esimerkiksi vainoharhat). Myös pakkomielteet ja ajatusten sekä havaintojen häiriöt ovat tyypillisiä.Ihan tutkittu juttu
Kyllä kyllä, joku linkitti toiseen ketjuun Suomessa tehdyn jonkun tutkimuksen jossa luku oli 4%. Sinun 30% ei ihan aikuisten oikeasti ole enää realiteeteissa ja sen tajuaa jokainen terve ihan maalaisjärjellä. --> Ajatusten ja havaintojen häiriö, epätavalliset uskomukset ja vainoharhainen ajattelu. Hae apua. Mutta ethän sinä hae.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua ainakin säälitään ja pidetään outona ja varmaan luuserinakin kun minulle ei ole perhettä 50-vuotiaana. Aina kysellään että onko mitään miestä tai sitten osa on jo lakannut kysymästä ja luopunut toivosta.
Nuorempia naisia voidaan pitää vielä tyytyväisinä sinkkuina muttei enää meitä vanhempia.
Olen leski. Tuon sanomalla saa nolattua moiset kyselijät. Toki tutuissa piireissä ei kannata sanoa noin, mutta jos vaikka muuttaa uudelle paikkakunnalle josta ei tunne ketään, niin miksipä ei sanoisi noin?
Miten tämä leskeys ketään muuta nolaa kuin sinut? Eihän sinulla ole kumppania. Aivan samahan se muille on mikä on syy sinkkuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen pystyy elämään onnellisempana ja tyytyväisempiä ilman miehen ja varsinkin kakaroiden aiheuttamaa rasitetta. Sekä parisuhde että varsinkin poikien kasvattaminen lyhentää naisen elinikää.
Tämä on aina naurettava pointti. Miehen velvollisuudet ja olemus tässä yhteiskunnassa lyhentää paljon enemmän elinikää, niin ehkä tuollainen yksi velvollisuus naisille ja siitä aiheutuva haitta ei ole niin paha...
Miehen elinikää lähettää niiden omat elintavat eivät velvollisuudet yhteiskunnassa. Parisuhde pitentää miesten elinikää ja lyhentää naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valheella on lyhyet jäljet.
Jos nauttii elämästään ja on onnellinen niin kyllähän sellainen ikisinkku saa paremman vastaanoton eikä mielletä luuseriksi. Vs itseään häpeävä. Joten yrittäkää nauttia elämästä siitä huolimatta ettei paria ole löytynyt. Win-win. Ja löytyy se kumppanikin siten helpommin onnelliselle ihmiselle. Lähtekää vaikka johonkin toiminnalliseen reissuun. Ai että näin perhe-elämään ja asuntolainaan jämähtäneenä kadehdin usein tuollaista vapautta kun mikään ei sido. Lapsia on toki mahdotonta katua mutta muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen eristäytyminen, outo käytös ja ajattelu sekä epätavanomaiset uskomukset ovat tyypillisiä, samoin kuin kylmä, asiaton tai outo käyttäytyminen (esimerkiksi vainoharhat). Myös pakkomielteet ja ajatusten sekä havaintojen häiriöt ovat tyypillisiä.Ihan tutkittu juttu
Kyllä kyllä, joku linkitti toiseen ketjuun Suomessa tehdyn jonkun tutkimuksen jossa luku oli 4%. Sinun 30% ei ihan aikuisten oikeasti ole enää realiteeteissa ja sen tajuaa jokainen terve ihan maalaisjärjellä. --> Ajatusten ja havaintojen häiriö, epätavalliset uskomukset ja vainoharhainen ajattelu. Hae apua. Mutta ethän sinä hae.
Jep, surullinen tapaus sairaudentunnottomuudesta. Hukaa elämänsä täällä angstaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki miehet tarvitsevat naista, mutta naiset voivat elää ilman miestäkin. Siksi mieheltä puuttuu jotain, mitä ei saanut, mutta naiselta ei.
Naisen on helpompi elää ilman seksiä kuin miehen, mutta jos miehet eivät haluaisi seksiä, naisetkin kärsisivät varsinkin vähemmän kehittyneissä maissa, joissa naisten riippuvaisuus miehistä on paljon näkyvämpää kuin hyvinvointimaissa, joissa naisten riippuvaisuus on piilotettua.
Nainen tarvitsee miestä poliisiksi, putkimieheksi, järjestyksenvalvojaksi, insinööriksi, kirurgiksi, opettajaksi, sähköasentajaksi, kalastajaksi, metsästäjäksi, koomikoksi, timpuriksi, metsuriksi, kuljettajaksi, lentäjäksi, tiedemieheksi, rakennustyömieheksi ja moniin muin tehtäviin, joita on todella vaikeaa tai mahdotonta korvata naisilla. Naisten tehtävät taas on lähes kaikki helppoa korvata miehillä.
Jep jep. Telakalla laitetaan naiset hitsaamaan kriittiset kohteet koska ovat huolellisempia ja taitavampia. Juuri oli uutinen jonka mukaan naiset ovat parempia lääkäreitä. Myös sijoittajina naiset olivat jossain tutkimuksessa parempia, ainoa mikä puuttui oli itsetunto.
Tutkimukset voi saada sanomaan monia asioita, mitkä eivät ole totta. Briteissä on kyllä ihan oikeastikin haluttu kosiskella naisia kirurgeiksi lyhentämällä koulutusta, USA:ssa oikeasti haluttu pehmentää yliopiston luonnontieteiden vaatimuksia mm.tenttien suhteen naisten takia ja huolestuttu siitä mitä naislääkärien kouluttaminen tietää pitkäaikaisen tuottavuuden kannalta, kun perhesuunnittelu menee uran edelle.
Lähes kaikki hitsarit ovat miehiä; miksihän naiset eivät hakeudu tuohon työhön, jos kerran ovat siinä parempia?
On useita ammatteja, joissa naisten vaatimuksia on alennettu tehokkuuden ja turvallisuuden kustannuksella (palovoimat, puolustusvoimat, poliisi, ensihoitajat), mutta ei yhtään sellaista esimerkkiä, missä miehet päästettäisiin helpommalla.
Suomessa pitkään otettiin miehiä huonommilla papereilla opettajankoulutukseen, kunnes se kiellettiin. Itse olen fysiikkaa opiskellut, ja kyllä siellä naisten tenttitulokset olivat keskimäärin selvästi paremmat kuin miesten. Laskimme joskus huviksemme silloin julkisista tuloksista keskiarvot. Naisia ei yhtä paljon kiinnosta fysiikka, kykyjä kyllä on.
Fyysinen voima on ainoa, missä nainen keskimäärin häviää miehelle. Nykymaailmassa ei ole montakaan ammattia, missä tämä olisi ongelma.
Palomies, eli nykyään pelastaja, on sellainen ammatti, minkä koulutukseen monet miehetkään ei pääse hyvin fyysisten pääsykokeiden vuoksi ja silti joitakin naisiakin on päässyt koulutukseen ihan samoilla vaatimuksilla, ja lisäksi kokeessa vaaditaan myös hyvät psyykkisen testin tulokset, joissa naiset pärjää yleensä paremmin, mutta ennen kuin pääsee psyykkisiin testeihin pitää läpäistä rankat fyysiset testit.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet itse jumaloivat ja glorifioivat miehiä joilla on naisia. Naistenmiehet ovat aina olleet miesten hierarkiassa korkealla. Paviaaneillakin alfauros saa kaikki naaraat ja muut luuseriapinat kuolevat sukupuuttoon kämäisten geeniensä kanssa. Sama juttu ihmisillä. Jyrsijämies 40veetä ei vain ole tarkoitettu levittämään viallista perimäänsä tuleville sukupolville. Ja hyvä niin.
N23
Ei pidä paikkaansa. Esim. monissa apinayhteisöissä melkein kaikki sukukypsäksi elävät pääsevät panemaan. Ne tekevät sen salaa vahvemmalta alfalta, mutta panevat kuitenkin.
Sama myös muilla eläimillä. Mikäli vain harvat pääsisivät lisääntymään, niin siitä syntyisi geneettisiä pullonkauloja, jotka olisivat haitallisia pitkässä juoksussa.
PS. Se susilaumojen alfauros/naaras juttu ei pidä paikkaansa luonnossa. Susilauma on varsin tasa-arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä on pelättävää? Vaimoni voi pakata kamansa vaikka tänään jos haluaa.
Sama :D. Hän siinä häviäisi enemmän. Mulla on kuitenkin omistusasunto tällä hetkellä vuokralla ja omaisuutta useampi kymmenen tuhatta. Ei olisi kuule mitään hätää, mutta kiitos huolenpidosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyseleekö asiaa miehet vai naiset?
Minun parisuhdestatustani ei ole koskaan kommentoinut yksikään mies. Tämä antaa viittauksia siihen kenen etu se parisuhde todellisuudessa onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tutkimus oli tehty 60-luvulla. Ovatko ajat ja naisten suhtautuminen seksuaalisuuteensa muuttunut tässä ajassa?
Nykyiset kansainväliset tutkimukset sanovat 30%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valheella on lyhyet jäljet.
Ei ole. Pitää vain muistaa mistä asioista on valehdellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä leskeys ketään muuta nolaa kuin sinut? Eihän sinulla ole kumppania. Aivan samahan se muille on mikä on syy sinkkuuteen.
Nolaa sen kyselijän. Ei tollasia henkilökohtaisia asioita pidä kysellä, ihminen kyllä kertoo itse jos on naimisissa. Moni katsoo sinkkuja alaspäin, mutta leskeys on ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunainen liittyy kuoroon ja ottaa pari kissaa, tekee vapaaehtoistyötä ja harrastaa.
Sinkkumies joko ryyppää aivonsa tärviölle tai omaa hoitamattomia mt-ongelmia, jotka ilmenevät mm naisvihana ja loputtomana ruikutuksena siitä, että miksi ruma, ilkeä ja syrjäytynyt mies ei saa sitä missinnäköistä neitsyttä kotiovelle toimitettuna.
Ai miksikö suhtautuminen on erilaista :D
Koiraa. Pari koiraa. Pelkään niitä, enkä voi treffailla suomalaisia naisia ensinkään, kun jokaisella on koira tai kuusi.
Tämä on aina naurettava pointti. Miehen velvollisuudet ja olemus tässä yhteiskunnassa lyhentää paljon enemmän elinikää, niin ehkä tuollainen yksi velvollisuus naisille ja siitä aiheutuva haitta ei ole niin paha...