Miksei miehetöntä naista mielletä luuseriksi samaan tapaan kuin naiseton mies?
Johtuisiko tämä kenties siitä, että naisten on paljon helpompi saada parisuhde?
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuossa varmasti perää on. Miehetön nainen on vahva ja itsenäinen, AV-palstalla jumalasta seuraava.
Ihan varmasti, onko vanhapiika tuttu käsite?
Ihmiset kirjoittaa tähän ketjuun ihan kuin tuo väite olisi totta. No ei ole.
Ne naiset, jotka arvostavat parisuhdetta ja perhettä korkealle halveksivat niitä naisia, joille tämä ei ole onnistunut. Olen itse saanut tämän kokea - nuorena, kun ei ollut vielä kumppania sekä avioeron jälkeen.
Osa sukulaisistakin häipyi kun jouduin eroamaan -> he eivät tiedä eron yksityiskohdista tai syistä mitään, joten eivät ainakaan valinneet puoltaan asiapohjalta.
Tiedän - nyt minulle sitten kerrotaan, että olen varmaan niin paha ja huono ihminen, että sen vuoksi minua huomautellaan ja hyljitään. Olen kyllä ihan rauhallinen, sopuisa ja kiltti ihminen enkä edes käytä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuossa varmasti perää on. Miehetön nainen on vahva ja itsenäinen, AV-palstalla jumalasta seuraava.
Nykyään korvattu ihanalla sinkkunaisella. Toki vanhapoika on edelleen olemassa, yksinäinen ruma mies on todennäköinen pedofiili ja vähintään creep. Tuollaisen ei ainakaan kannata mennä naisille juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki miehet tarvitsevat naista, mutta naiset voivat elää ilman miestäkin. Siksi mieheltä puuttuu jotain, mitä ei saanut, mutta naiselta ei.
Naisen on helpompi elää ilman seksiä kuin miehen, mutta jos miehet eivät haluaisi seksiä, naisetkin kärsisivät varsinkin vähemmän kehittyneissä maissa, joissa naisten riippuvaisuus miehistä on paljon näkyvämpää kuin hyvinvointimaissa, joissa naisten riippuvaisuus on piilotettua.
Nainen tarvitsee miestä poliisiksi, putkimieheksi, järjestyksenvalvojaksi, insinööriksi, kirurgiksi, opettajaksi, sähköasentajaksi, kalastajaksi, metsästäjäksi, koomikoksi, timpuriksi, metsuriksi, kuljettajaksi, lentäjäksi, tiedemieheksi, rakennustyömieheksi ja moniin muin tehtäviin, joita on todella vaikeaa tai mahdotonta korvata naisilla. Naisten tehtävät taas on lähes kaikki helppoa korvata miehillä.
Mitä. Ihmettä. Minä. Juuri. Luin? 😳
Luit palsta-autistin vuosia sitten kirjoittaman tekstin. Niihin saa järkeä yleensä kun vaihtaa mies-sanan tilalle autisti-sanan.
Työväenluokkainen väestö kyllä vainoaa ja kiusaa miehetöntä naista täysin estoitta. Naapurit häiriköi ja kyttää, ja spurgut huutelee törkeyksiä. Itse en elä parisuhteessa, koska en pysty saamaan lasta ja pidän lapsirakkaista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki miehet tarvitsevat naista, mutta naiset voivat elää ilman miestäkin. Siksi mieheltä puuttuu jotain, mitä ei saanut, mutta naiselta ei.
Ei naiset voi elää ilman miestä sillä naiset ei osaa vaihtaa hehkulamppuja, sulakkeita, porata seinään reikää, kasata huonekaluja, aina ovat apua pyytämässä jos pitää pyykkikone asentaa jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään korvattu ihanalla sinkkunaisella. Toki vanhapoika on edelleen olemassa, yksinäinen ruma mies on todennäköinen pedofiili ja vähintään creep. Tuollaisen ei ainakaan kannata mennä naisille juttelemaan.
No te palstamiehet teette ainakin hartiavoimin töitä tämän stereotypian vahvistamiseksi. Oikeasti. Kun täällä olisi edes yksi psyykkisesti normaali asiallinen teikäläinen mutta, kun ei. Minä sain nuorempana kavereiltani moitteita kun juttelin kaikenlaisten miesten kanssa, niiden hyypiöimpienkin koska olin sellainen äiti Teresa. Jos olisin siihen aikaan lukenut tätä palstaa en olisi jutellut.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti joo, mitä sitten? Ei parisuhde itsessään ole mikään tavoite vaan suhde mieheen jollaisen oikeasti haluaa. Se on taas aika luuserimeininkiä jos kelpaa kuka tahansa joka näkyy lämpökamerassa, sopivuudesta viis.
Hyvää pohdintaa - varmasti myös jokunen mieskin hakee suhdetta jollaisen oikeasti haluaa eikä kriteeriksi riitä, että kunhan vain pulssi löytyy. Luuseri leiman uhallakin.
Ei ole helppoa. Olen 51v. sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset voi elää ilman miestä sillä naiset ei osaa vaihtaa hehkulamppuja, sulakkeita, porata seinään reikää, kasata huonekaluja, aina ovat apua pyytämässä jos pitää pyykkikone asentaa jne..
Mä olen tehnyt nuo kaikki paitsi poraamisen. Isä on porannut jos on ollut tarve.
Vierailija kirjoitti:
Oma elämäni on ollu paljon helpompaa sen jälkeen kun ei ole enää naista sotkemassa asioitani
Miehet on kummallisia kuvitellessaan että joku reiän poraaminen seinään on rakettitiedettä. Se on hyvin yksinkertaista hommaa. Anoppi joutui taannoin sairaalaan ja jouduin opettamaan appiukkoa käyttämään pyykinpesukonetta. Ukko oli oikeasti peloissaan sen koneen edessä vaikka on vanha maajussi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niihin tehtäviin on kaverimiehiä, vaikka miehiä ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaisilla menee tilastojen mukaan hyvin, sinkkumiehillä taas ei (kun verrataan pariutuneisiin).
Et tarkoita nyt ilmeisesti mielenterveyteen liittyviä tilastoja kuitenkaan?
Kaikkein onnellisimpia ja terveimpiä ovat ne naiset, joilla ei ole lapsia tai aviopuolisoa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naiset-ovat-onnellisempia-ilman-mie…
Vierailija kirjoitti:
No te palstamiehet teette ainakin hartiavoimin töitä tämän stereotypian vahvistamiseksi. Oikeasti. Kun täällä olisi edes yksi psyykkisesti normaali asiallinen teikäläinen mutta, kun ei. Minä sain nuorempana kavereiltani moitteita kun juttelin kaikenlaisten miesten kanssa, niiden hyypiöimpienkin koska olin sellainen äiti Teresa. Jos olisin siihen aikaan lukenut tätä palstaa en olisi jutellut.
Luuletko, että järkevä mies haluaisi jutella sun kanssasi?
Kyllä molemmat on luusereita. Molempien taso ei riitä siihen mitä haluavat.
Samalla logiikalla, kuin mies saa naista, ja nainen antaa miehelle. Naisilla on varaa valita ja miehet ottaa keskimäärin sen mitä saa (jos annetaan). Näin toimii parisuhde ja seksimarkkinat nykyään.
Miehille pitäisi järjestää helpompia mahdollisuuksia saada läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaisilla menee tilastojen mukaan hyvin, sinkkumiehillä taas ei (kun verrataan pariutuneisiin).
Et tarkoita nyt ilmeisesti mielenterveyteen liittyviä tilastoja kuitenkaan?
Kaikkein onnellisimpia ja terveimpiä ovat ne naiset, joilla ei ole lapsia tai aviopuolisoa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naiset-ovat-onnellisempia-ilman-mie…
Nykynaiset on siitä paremmassa asemassa että tämä on nykyään jo vaihtoehto. Minun nuoruudessa ei kyl ollut. Te sinkkunaiset jotka ette halua miestä, itsevarmuutta kehiin! Sillä saa kaiken anteeksi ja jos ei saa mitä väliä.
Jaa, ei minusta kumpikaan ole luuseri, eikä parisuhteessa oleminen ole mikään saavutus. Hyvässä parisuhteessa oleminen on, mutta ne ovat harvassa.
Naisen on ihan naurettavan helppoa saada parisuhde. Senkun lataa tinderin niin on odottamassa jono miehiä, jotka olisivat valmiita tekemään mita tahansa saadakseen edes mahdollisuuden. Eikä välttämättä tarvitse edes tinderiä ladata, riittää että käy kaupassa niin matkalla jo joku yrittää. Jos nainen on siitä huolimatta sinkku, kyse on lähes poikkeuksetta omasta valinnasta.
Miehillä kyse on useammin siitä, ettei kelpaa kenellekään.