Miksei miehetöntä naista mielletä luuseriksi samaan tapaan kuin naiseton mies?
Johtuisiko tämä kenties siitä, että naisten on paljon helpompi saada parisuhde?
Kommentit (249)
Olen sinkkumies. Elämä on mielenkiintosta ja hienoo. Myönnän, hyvässä parisuhteessa olisi vielä hienompaa. Ei tunnu yhtään luuserilta, päinvastoin, ihmiset kyselee miten yrityksellä menee ja montako naista on kierrossa, vaikka oikeasti ei ole yhtään. Arvotan kyllä elämässäni muutamankin asian naisten edelle. Ehkä nuo oletukset on vain teidän omassa päässä.
Varmaan siksi, että naiset valitsevat olla yksin ja miehet jäävät yksin, koska ovat rassuvässyköitä.
Varmaan osittain sama ilmiö kuin se että on hienoa olla "isin tyttö" kun taas "mamman poika " antaa negatiivisen vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Taidan vähän luuseri olla, ainakin välillä tuntuu siltä. Olen lihava sinkkunainen ja vaikka olisi normaalipainoinenkin, monet miehet mua hyljeksisivät (olen rintava hoikkanakin, harteikas, roteva luustoltani, useille liian pitkä eli 170 cm, isot kädet, isot jalat). Vuosikausia yritin saada parisuhdetta, aina mut jätettiin tai sitten oltiin niin ilkeitä, arvosteltiin ulkonäköä ja kohdeltiin huonosti, että oli pakko jättää mies. Jos on jotenkin rikkonainen ihminen, kyllä löytyy hyeenoja varsinkin miehistä. Tunsin itseni naurettavaksi ja huonoksi, kun en kelvannut niille miehille, joita halusin. Kelpasin pariksi kuukaudeksi, mutta sitten en enää.
En halua enää miesten ilkeilyä kuunnella ja sitä monet tekevät, jos huomaavat, että nainen on kiltti, vähän huonolla itsetunnolla varustettu, ehkä ei ihan tavallinen (ei röökiä, tatuointeja, Love Islandin tyylisten ohjelmien katselua, mieluummin vanhoja elokuvia, ei muodin perässä juoksemista). Nykyään musta kiinnostuu jotkut, mutta en pysty heistä kiinnostumaan, ovatpa he komeita tai ei. Ne miehet joiden kanssa olen ollut suhteessa, eivät ole olleet niitä kaikkien tavoittelemia komistuksia. Harvasta sitä loppujen lopuksi oikeasti kiinnostuu ja lyhyitä suhteita en halua. Olen löytänyt jonkinlaisen rauhan ja tasapainon itseni kanssa, en tästä helpolla luovu enkä ehkä haluakaan enää.
Tämä on taivaan tosi. Täällä toinen samanlainen - suurimmat vikani ovat vastaavat kuin sinullakin. Olen luopunut toivosta ja ikäkin tulee jo hieman vastaan. Aiemmin minulle yritettiin kärrätä kaikenalaisia 'korjattavia' miehiä, koska olen niin kunnollinen. Ihan hullu ajatus, että minun muka pitäisi alkaa jotain ihmisiä korjailemaan - en siihen pysty. Nyt elelen itsekseni - onneksi on ihan hyväpalkainen työ ja jonkin verran sukanvarressa säästössä. N46
Naisten oma pääätös että naiseton mies on reppana. Sitä kun äidit hokee 20-vuotta niin joku mies jopa uskoo siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a. lapsi on 30% todennäköisyydellä vieraan miehen vaikka olisitte aviossa
Skitsotypaalinen persoonallisuushäiriö:
Sosiaalinen eristäytyminen, outo käytös ja ajattelu sekä epätavanomaiset uskomukset ovat tyypillisiä, samoin kuin kylmä, asiaton tai outo käyttäytyminen (esimerkiksi vainoharhat). Myös pakkomielteet ja ajatusten sekä havaintojen häiriöt ovat tyypillisiä.Ihan tutkittu juttu
Kyllä kyllä, joku linkitti toiseen ketjuun Suomessa tehdyn jonkun tutkimuksen jossa luku oli 4%. Sinun 30% ei ihan aikuisten oikeasti ole enää realiteeteissa ja sen tajuaa jokainen terve ihan maalaisjärjellä. --> Ajatusten ja havaintojen häiriö, epätavalliset uskomukset ja vainoharhainen ajattelu. Hae apua. Mutta ethän sinä hae.
Se tutkimus oli tehty 60-luvulla. Ovatko ajat ja naisten suhtautuminen seksuaalisuuteensa muuttunut tässä ajassa?
Nykyiset kansainväliset tutkimukset sanovat 30%
Montako sisarusta sinulla on? Moniko ei ole isäsi? Noh, et ole ensimmäinen etkä viimeinen vainoharhainen jota on turha yrittää palauttaa samalle planeetalle muiden kanssa. Itseäsipähän vain haittaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen pystyy elämään onnellisempana ja tyytyväisempiä ilman miehen ja varsinkin kakaroiden aiheuttamaa rasitetta. Sekä parisuhde että varsinkin poikien kasvattaminen lyhentää naisen elinikää.
Tämä on aina naurettava pointti. Miehen velvollisuudet ja olemus tässä yhteiskunnassa lyhentää paljon enemmän elinikää, niin ehkä tuollainen yksi velvollisuus naisille ja siitä aiheutuva haitta ei ole niin paha...
Miehen elinikää lähettää niiden omat elintavat eivät velvollisuudet yhteiskunnassa. Parisuhde pitentää miesten elinikää ja lyhentää naisten.
Googlailin vaarallisia ammatteja. Kaikki olivat miesten ammatteja.
Vierailija kirjoitti:
Naisten oma pääätös että naiseton mies on reppana. Sitä kun äidit hokee 20-vuotta niin joku mies jopa uskoo siihen.
Kyllä siinä vähän auttaa se kun ravaavat täällä hokemassa että olen alempitasoinen mies olen alempitasoinen mies eivätkä usko ollenkaan kun naiset sanoo että höpsis, lopeta tuo tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä vähän auttaa se kun ravaavat täällä hokemassa että olen alempitasoinen mies olen alempitasoinen mies eivätkä usko ollenkaan kun naiset sanoo että höpsis, lopeta tuo tuollainen.
En ole "naiseton"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen pystyy elämään onnellisempana ja tyytyväisempiä ilman miehen ja varsinkin kakaroiden aiheuttamaa rasitetta. Sekä parisuhde että varsinkin poikien kasvattaminen lyhentää naisen elinikää.
Tämä on aina naurettava pointti. Miehen velvollisuudet ja olemus tässä yhteiskunnassa lyhentää paljon enemmän elinikää, niin ehkä tuollainen yksi velvollisuus naisille ja siitä aiheutuva haitta ei ole niin paha...
Miehen elinikää lähettää niiden omat elintavat eivät velvollisuudet yhteiskunnassa. Parisuhde pitentää miesten elinikää ja lyhentää naisten.
Ai sairaanhoitajatkin -> siinä hommassa saat joka päivä turpaan potilailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ke on niin vaarallisia? Aivan, kun miesten mielestä ei ole miehekästä varoa ja käyttää suojavarusteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ke on niin vaarallisia? Aivan, kun miesten mielestä ei ole miehekästä varoa ja käyttää suojavarusteita.
Osittain, mutta velipoika rakentaa kattoja (siinä ammatti jossa on noin 0% naisia), ja valjaat olisivat vain vaarallisempia useamman miehen heiluessa katolla samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua ainakin säälitään ja pidetään outona ja varmaan luuserinakin kun minulle ei ole perhettä 50-vuotiaana. Aina kysellään että onko mitään miestä tai sitten osa on jo lakannut kysymästä ja luopunut toivosta.
Nuorempia naisia voidaan pitää vielä tyytyväisinä sinkkuina muttei enää meitä vanhempia.
Ihan yhtä paljon surkutellaan kun miehiäkin.
Olen leski. Tuon sanomalla saa nolattua moiset kyselijät. Toki tutuissa piireissä ei kannata sanoa noin, mutta jos vaikka muuttaa uudelle paikkakunnalle josta ei tunne ketään, niin miksipä ei sanoisi noin?
Miten tämä leskeys ketään muuta nolaa kuin sinut? Eihän sinulla ole kumppania. Aivan samahan se muille on mikä on syy sinkkuuteen.
Nolaa sen kyselijän. Ei tollasia henkilökohtaisia asioita pidä kysellä, ihminen kyllä kertoo itse jos on naimisissa. Moni katsoo sinkkuja alaspäin, mutta leskeys on ymmärrettävää.
Kyllä mutta asian laita ettei olekaan leski vaan vain vanhapiika voi kyllä paljastua ennemmin tai myöhemmin, ainakin jos asuu pienemmällä paikkakunnalla tai viimeistään työpaikalla.
Yksikään pr-ihminen eikä mainostoimisto ei ole näin tehokas julistuksessaan kuin tällaiset ketjut
Ns normaali ihminen ei mieti eikä arvioi toisten elämiä, ei työ- eikä sosiaalista elämää niin paljon että päätyisi mihinkään ihmisryhmiä koskeviin päätelmiin esim. Sen ja sen koulun käyneet ovat yhdenlaista ja ne jotka eivät tuosta opinahjosta ole valmistuneet ovat erilaisia
Sori vaan ap (vuosien takaa) ja muut jotka jakavat tätä ajatusmaailmaa ympärilleen, se ei mene noin vaan
jokainen ihminen arvioidaan itsenään, ei niin että tuo on ihminen jolta puuttuu x. Itse voi vaikuttaa siihen millaisen kuvan itsestään antaa, joten kannattaa panostaa siihen että on sinut itsensä kanssa eikä vertaile ja tunne huonommuutta suhteessa muihin.
Lopulta merkitsee se mitä mieltä sinä olet, ei se mitä kuvittelet muiden ajattelevan
Kun tosiasiassa sinä itse olet ainoa ketä kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki miehet tarvitsevat naista, mutta naiset voivat elää ilman miestäkin. Siksi mieheltä puuttuu jotain, mitä ei saanut, mutta naiselta ei.
Naisen on helpompi elää ilman seksiä kuin miehen, mutta jos miehet eivät haluaisi seksiä, naisetkin kärsisivät varsinkin vähemmän kehittyneissä maissa, joissa naisten riippuvaisuus miehistä on paljon näkyvämpää kuin hyvinvointimaissa, joissa naisten riippuvaisuus on piilotettua.
Nainen tarvitsee miestä poliisiksi, putkimieheksi, järjestyksenvalvojaksi, insinööriksi, kirurgiksi, opettajaksi, sähköasentajaksi, kalastajaksi, metsästäjäksi, koomikoksi, timpuriksi, metsuriksi, kuljettajaksi, lentäjäksi, tiedemieheksi, rakennustyömieheksi ja moniin muin tehtäviin, joita on todella vaikeaa tai mahdotonta korvata naisilla. Naisten tehtävät taas on lähes kaikki helppoa korvata miehillä.
Järkyttävän typerä kommentti. Onhan noissa kaikissa naisia, joissakin jopa enemmistö. Määrällisesti korvaaminen ei tietysti onnistu, mutta sama koskee myös miehiä naisvaltaisilla aloilla. Jopa hävittäjälentäjinä naiset tutkitusti ovat fyysisesti miehiä sopivampia, kestävät paremmin g-voimia.
Täyttä paskaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sairaanhoitajatkin -> siinä hommassa saat joka päivä turpaan potilailta.
Todisteita tälle väitteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan suojavarusteita edes tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osittain, mutta velipoika rakentaa kattoja (siinä ammatti jossa on noin 0% naisia), ja valjaat olisivat vain vaarallisempia useamman miehen heiluessa katolla samaan aikaan.
No ihan varmasti olisivat vaarallisempia joo. Ihminen on käynyt kuussa mutta paria miestä saada muka pysymään katolla. Tekosyitä kyllä riittää sille kun ei vaan viitsitä. Ja sitten jollain oudolla logiikalla syytetään naisia omista valinnoista ja omasta piittaamattomuudesta. Mitä meette katolle sillä hintaa ja toimitte siellä vastuuttomasti. Maksakaa mulle tarpeeksi niin rupean tekemään kattoja. Oma vikanne jos meette katolle liian halvalla ettekä noudata turvallisuussmääräyksiä.
Perustuu ihan tutkittuun tietoon. Syrjäytyminen, sairastaminen, kuilleisuus. Nämä on akattoman miehen vitsauksia. Ihan johtuu siitä, että ei olla koskaan itsenäistytty ja opittu ottamaan vastuuta omasta elämästä. Ollaan mammanpoikia tai peräkammarin poikia. Ihan tilastollinen fakta. Tarvitaan äiti tai vaimo pitämään huolta.
Ilahduttavia poikkeuksia näkee harvoin
Taidan vähän luuseri olla, ainakin välillä tuntuu siltä. Olen lihava sinkkunainen ja vaikka olisi normaalipainoinenkin, monet miehet mua hyljeksisivät (olen rintava hoikkanakin, harteikas, roteva luustoltani, useille liian pitkä eli 170 cm, isot kädet, isot jalat). Vuosikausia yritin saada parisuhdetta, aina mut jätettiin tai sitten oltiin niin ilkeitä, arvosteltiin ulkonäköä ja kohdeltiin huonosti, että oli pakko jättää mies. Jos on jotenkin rikkonainen ihminen, kyllä löytyy hyeenoja varsinkin miehistä. Tunsin itseni naurettavaksi ja huonoksi, kun en kelvannut niille miehille, joita halusin. Kelpasin pariksi kuukaudeksi, mutta sitten en enää.
En halua enää miesten ilkeilyä kuunnella ja sitä monet tekevät, jos huomaavat, että nainen on kiltti, vähän huonolla itsetunnolla varustettu, ehkä ei ihan tavallinen (ei röökiä, tatuointeja, Love Islandin tyylisten ohjelmien katselua, mieluummin vanhoja elokuvia, ei muodin perässä juoksemista). Nykyään musta kiinnostuu jotkut, mutta en pysty heistä kiinnostumaan, ovatpa he komeita tai ei. Ne miehet joiden kanssa olen ollut suhteessa, eivät ole olleet niitä kaikkien tavoittelemia komistuksia. Harvasta sitä loppujen lopuksi oikeasti kiinnostuu ja lyhyitä suhteita en halua. Olen löytänyt jonkinlaisen rauhan ja tasapainon itseni kanssa, en tästä helpolla luovu enkä ehkä haluakaan enää.