Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et halua rakastella miehesi kanssa?

Vierailija
09.05.2018 |

Haluaisin kysyä teiltä, jotka ette halua rakastella miestenne kanssa, miksi näin on? Miksi oman rakkaasi kosketus, hänen hyväilemisensä ja yhteinen nautinto ei tunnu ihanalle ja upealle asialle?

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen puoli ei kohtaa. Suoritusseksi taas ei ole kovin nautittavaa.

Vierailija
62/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan, mutta en enää pysty. Mues on loukannut niin usein ja niin pahasti, eikä edes ole pahoillaan.

Meillä oli ennen todella hyvää seksiä mutta minä en pysty enää. Ikävä on niitä aikoja mutta miehen persoona on muuttunut liikaa. Ero vaikuttaa väistämättömältä.

Tämä. Saattaa tehdä paljonkin mieli seksiä, mutta omaan kumppaniin halut eivät enää kohdistu. Hän on loukannut niin monesti ja jättänyt oman onneni nojaan, kun minulla on ollut hätä.  En vaan pysty haluamaan tai luottamaan tämän kaiken jälkeen. Onneksi on itsellä terveet kädet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin haluta seksiä ex-mieheni kanssa melkein 13 vuotta, mutta sitten en enää pystynyt sellaiseen parisuhteeseen. Muilta osin suhteemme oli melko hyvä ja tunsin häntä kohtaan rakkautta, mutta enemmänkin platonista sellaista. Jos toista kohtaan ei koe vahvaa viehätystä, niin en usko asian korjaantuvan millään konsteilla. Nyt olen uudessa suhteessa, jossa viehätyn miehestäni niin henkisesti kuin fyysisestikin. Tuntuu, että vihdoinkin tiedän mitä on todella rakastaa toista ja olla rakkaussuhteessa.

Vierailija
64/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö sitten halua suhdetta missä haluaa rakastella kumppaninsa kanssa? Kysyn ihan mielenkiinnosta. Haluttomuudesta keskusteltaessa usein tulee sellainen kuva, että seksi rakkaan kanssa koetaan jotenkin epämiellyttäväksi. Tuntuu vieraalle ajatus, että miten voi rakastaa toista mutta ei silti halua koskea häntä.

Ap

No haluaisin, mutta ihmisessä minulle olivat nuorena muut seikat tuollaista eläimellistä aivottomuutta tärkeämpiä. Enkä löytänyt miestä, joka olisi kunnioittanut tarpeitani ja halujani.

Vierailija
65/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin viimein haluamasta miestäni, mutta kyllä se on joutunut töitä sen eteen tekemään! Haukkunut kaiken, mitä olen ja teen, ja kun olen tehnyt korjausliikkeitä, haukkunut nekin, pihdannut pihtaamasta päästyään ja kiristänyt seksillä, lupaillut ja pettänyt lupaukset, jättänyt lasten ja kodin asiat valtaosin minun harteilleni käyttäen vapaa-aikansa omiin juttuihinsa, jättänyt minut pulaan kipeänä ja vauva-aikana, jättänyt erektio-ongelmansa hoitamatta... Näissäkään ei ollut tarpeeksi, sillä lopullinen niitti tuli omasta episodista, johon liittyi tulehdus ja lantiokivut, joita potiessani käperryin itseeni, kuten olin oppinut sairastaessani tekemään. Toivuttuani ihmettelin, että haluanko nyt oikeasti uudestaan alkaa yrittämään *tuota* miestä? En halunnut, joten nyt on menty ilman seksiä ja läheisyyttä monta vuotta. Ilman lapsia olisin jo eri osoitteessa.

Vierailija
66/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut alentaa seksin/panemisen jotenkin alhaiseksi rakkauden tasoksi? Onko joidenkin mielestä tosirakkaus oikeasti sitä, että ihaillaan ja rakastetaan henkisesti toista, mutta seksihän ei sellaiseen ylevyyteen kuulu?? Vai onko tää vaan sitä, että yritetään puolustella omaa nuivettunutta parisuhdetta ja jotenkin saada itsensä uskomaan siihen että kyllä tässä vielä kannattaa olla.

Vierailija
67/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska säälittävän pieni makrilli penis.

Mutta arvatenkin paksu lompakko, josta sinä parasiitti et halua luopua?

Vierailija
68/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkasin viimein haluamasta miestäni, mutta kyllä se on joutunut töitä sen eteen tekemään! Haukkunut kaiken, mitä olen ja teen, ja kun olen tehnyt korjausliikkeitä, haukkunut nekin, pihdannut pihtaamasta päästyään ja kiristänyt seksillä, lupaillut ja pettänyt lupaukset, jättänyt lasten ja kodin asiat valtaosin minun harteilleni käyttäen vapaa-aikansa omiin juttuihinsa, jättänyt minut pulaan kipeänä ja vauva-aikana, jättänyt erektio-ongelmansa hoitamatta... Näissäkään ei ollut tarpeeksi, sillä lopullinen niitti tuli omasta episodista, johon liittyi tulehdus ja lantiokivut, joita potiessani käperryin itseeni, kuten olin oppinut sairastaessani tekemään. Toivuttuani ihmettelin, että haluanko nyt oikeasti uudestaan alkaa yrittämään *tuota* miestä? En halunnut, joten nyt on menty ilman seksiä ja läheisyyttä monta vuotta. Ilman lapsia olisin jo eri osoitteessa.

Minä en ymmärrä miksi ihmiset kituuttelevat paskassa parisuhteessa ainoastaan lasten takia. Kyllä lasten asiat saa erossa järjestettyä ja huonossa koti-ilmapiirissä kenenkään ei ole hyvä elää. Meillä on tämä yksi ainoa elämä, jossa kannattaa itsekin yrittää olla onnellinen.

Vierailija
69/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen näistä naisista olisi pitänyt hakea avioeroa jo aikoja sitten. Turhaa elämänsä tuhlaamista, niitä kun on vain yksi ja se on helvetin lyhyt, ne viimeiset 20 vuotta ei ole kuin kuoleman odotusta, kyllä sitten vituttaa kun ei ottanut eroa huonosta ukosta kun olisi vielä voinut elää.

Vierailija
70/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni penis ja kipinä kadonnut

Vierailija
71/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LukittuMiksi et halua rakastella miehesi kanssa?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi ihmiset kituuttelevat paskassa parisuhteessa ainoastaan lasten takia. Kyllä lasten asiat saa erossa järjestettyä ja huonossa koti-ilmapiirissä kenenkään ei ole hyvä elää. Meillä on tämä yksi ainoa elämä, jossa kannattaa itsekin yrittää olla onnellinen.

Itse en ole uskaltanut taloussyistä. Muutimme miehen työn perässä paikkakunnalle, josta hän sai vakitöitä. Oma urani meni katkolle, koska paikkakunnalla ei ollut oman alani töitä. Alan vaihtamisen, opiskelun ja lasten saamisen takia työura on ollut katkonainen ja huonosti palkattu. Nytkin on pätkätyö vain vuoden loppuun. Jos saisin paremmin palkatun vakityön, uskaltaisin vuokrata oman asunnon. Nyt ei ole varaa.

Vierailija
72/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin näkökulmasi, kyllähän eron voi ottaa, jos tosissaan haluaa. Ehkä siksi viivyttelen, koska meidän tapauksessamme se lasten asioiden järjestely olisi aika työläs rupeama, eikä mies halua antaa siihen minkäänlaista panosta. Tekosyitä, tiedän.

Vierailija
73/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kyllä, mutta mies ei halua. Stressaava työ ja kotona on aivan väsynyt. No tilanne on aika uusi ja toivon että se tästä korjaantuu. Itsekin olen ollut työstressin takia samoissa tiloissa.

Vierailija
74/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen 24, mun hormonien tuotannolle on tapahtunut jotain, sillä mulla on ohentuneet limakalvot ihan törkeästi niin, että seksi sattuu. Eli vaikka laittaa liukkaria, niin paikat periaatteessa repeää, kun sinne työntyy. Tekee tosi kipeää :( siksi välttelen seksiä. Mulla on kovat halut, eli siis tekisi usein mieli, mutta en vaan voi harrastaa yhdyntää, koska se sattuu niin paljon. Lääkäriä ei ole asia paljoa kiinnostanut. Ei siis ole ehdottanut mulle mitään parannuskeinoa tai hoitomenetelmää, vaikka olen käynyt kysymässä asiasta.

Apteekista saa ilman reseptia estrogeenivoidetta, joka voi auttaa asiaan. Myös hormonaalisen ehkäisyn vaihtaminen johonkin muuhun (esim. kuparikierukka, kondomi) voi auttaa palauttamaan limakalvot kuntoon. E-pillerit ainakin aiheuttavat tuota. Toinen syy voi olla se, että ei ole tarpeeksi kiihottunut seksin aikana, jolloin se sattuu siksi.

työnnä sinä vagisan per..äreikääsi

Vierailija
75/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska sitä varten on ulkomaalaiset miehet. Oma mies on senverran hyvätuloinen etten halua luopua tästä elämäntyylistä mutta seksiä en hänelle anna. Hyi!

Vierailija
76/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa minua rakastamaan itseään enää. Se ihana rakastumisen alkutunne!

Vierailija
77/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua. Pikkuhiljaa omatkin halut kadonneet, enkä oikein tiedä kuka olen seksuaalisesti. Ennen olin hyvinkin viriili. Muuten suhde on kunnossa että ei tässä kai mitään.. voin antaa aikaa pari vuotta vielä muutokselle.

Vierailija
78/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, mutta miehellä ei seksihaluja. Seksi ei hänen kanssaan ollut kovin sujuvaa rakastumisen alkuhuumassakaan, mutta luulin, että se paranee eikä että loppuu! Kärsin. Olen seksuaalinen ihminen, mutta miehen mukaan on ihan normaalia, ettei pitkässä parisuhteessa ole enää seksiä. Seksittömyyden myötä kuolee muukin läheisyys. Ollaan vasta nelikymppisiä!

Mulla samanlaista, 3v seurustellut naisen kanssa, ja seksi ei vaan toimi - olen odottanut että toinen edes pystyisi kertomaan missä ongelma, miksei ole haluja mutta turhaan. Kerran olen saanut 5 sekunnin suikkarin tänä aikana, jostain syystä se ei halua koskea munaan edes..

Nyt on mennyt siihen pisteeseen, ettei ole minkäänlaisia haluja enää.. en tiedä onko tämä hyvä vai huono asia.

Vierailija
79/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, mutta miehellä ei seksihaluja. Seksi ei hänen kanssaan ollut kovin sujuvaa rakastumisen alkuhuumassakaan, mutta luulin, että se paranee eikä että loppuu! Kärsin. Olen seksuaalinen ihminen, mutta miehen mukaan on ihan normaalia, ettei pitkässä parisuhteessa ole enää seksiä. Seksittömyyden myötä kuolee muukin läheisyys. Ollaan vasta nelikymppisiä!

Mulla samanlaista, 3v seurustellut naisen kanssa, ja seksi ei vaan toimi - olen odottanut että toinen edes pystyisi kertomaan missä ongelma, miksei ole haluja mutta turhaan. Kerran olen saanut 5 sekunnin suikkarin tänä aikana, jostain syystä se ei halua koskea munaan edes..

Nyt on mennyt siihen pisteeseen, ettei ole minkäänlaisia haluja enää.. en tiedä onko tämä hyvä vai huono asia.

Kuka siihen syyläiseen mikromakrilliin nyt haluaisi koskea? Luultavasti naisesi sai siinä 5s suikkarissa niin pahat traumat ja syyliä suuhunsa että ei halua enää koskea.

Vierailija
80/112 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka siihen syyläiseen mikromakrilliin nyt haluaisi koskea? Luultavasti naisesi sai siinä 5s suikkarissa niin pahat traumat ja syyliä suuhunsa että ei halua enää koskea.

Onks sulla kaikki hyvin?