Miksi et halua rakastella miehesi kanssa?
Haluaisin kysyä teiltä, jotka ette halua rakastella miestenne kanssa, miksi näin on? Miksi oman rakkaasi kosketus, hänen hyväilemisensä ja yhteinen nautinto ei tunnu ihanalle ja upealle asialle?
Kommentit (112)
No siihen on tasan se syy, et huono panemaan. Ja okei, on myös lihonnut. Muuten oikein hyvä mies, mutta ei osaa seksihommia yhtään. Ex oli loistava pano ja vaikka oli kuinka vaikeeta muuten, seksi toimi aina.
Koska on alkanut tuntua, että hän on kiinnostuneempi muista naisista kuin minusta. Siinä tehokkaasti karisee seksihalut.
Ihan syynä se ettei mies yli 10 vuoden aikana ole yrittänyt saada seksiin molemminpuolista tyydytystä. Dildolla menee 10min niin saan. Miehen minuutti rynkytystä kuivaan ei riitä. Otan häneltä suihin yms. Hän ei koskaan nuike sekuntia kauempaa. Ero tulossa ja syy on ihan seksi( minun kunnioitus naisena tarpeitteni kera).
Olin ollut pitkään sinkkuna kun tapasin mieheni ja halusin jo kovasti löytää kumppanin. Mieheni oli mukava ja meillä oli yhteisiä mielenkiinnon kohteita. En ihastunut häneen mitenkään voimakkaasti vaan muut asiat ratkaisivat suhteen aloittamisen. Kahden vuoden jälkeen muutimme yhteen ja silloin seksiä ei enää juurikaan ollut. Luulin, että tämä on mitä miehenikin halusi, mutta puoli vuotta sitten sanoi että kärsii tilanteesta ja ei halua olla seksittömässä suhteessa. Menin paniikkiin mahdollisesta erosta ja lupasin, että seksiä rupeaisi olemaan. Muutaman viikon jaksoin esittää haluavaa, mutta sen jälkeen rupesin keksimään tekosyitä millä välttää seksi. Nyt olla taas tilanteessa, että seksiä ei ole. Asiasta ei puhuta, mutta tiedän sen hiertävän pinnan alla. Tiedän, että en tule häntä haluamaan tämän enempää, mutta en haluaisi olla yksinkään.
Mies ei kunnioita minua sängyssä, tuntuu että siinä tilallani voisi olla ihan kuka tahansa. Aiemmin myös kiristi ja pakotti tekemään sellaisia juttuja, mitä en kokenut omakseni enkä olisi halunnut tehdä. Esimerkkinä esim. pakotti minut olemaan vieraan miehen kanssa sängyssä, itse halusi katsella vieressä. Ei kuulemma tiedä mitään kiihottavampaa. Mulle jäi tästä likainen ja hyväksikäytetty olo. Mies on ns. seksihullu, mikään ei koskaan riitä
Meillä on viimeksi ollut seksiä 3 vuotta sitten. Silloin mun mieheni viimeksi halusi mua tai ryhtyi seksiin kanssani. Sitäkin ennen pyysin, vonkasin, en tehnyt aloitteita, pukeuduin seksikkäästi jne. Senkin jälkeen tein niin jonkin aikaa. Enää en halua häntä, enkä muuten myöskään enää rakasta häntä. Myöskään mitään fyysistä läheisyyttä ei ole ollut, koska mies pelkää sen johtavan seksiin.
Kun toinen ei halua sinua, vähitellen käy näin, seksiä kyllä haluan, mutten hänen kanssaan. Jatkuva torjuminen syö itsetuntoa ja tappaa ihan kaiken. Lopulta ei ole jäljellä mitään.
En vain koe miestäni kiihottavaksi, ahdistaa hänen lähentelynsä ja ehdottelut seksiin. Uskon, että jotain toista kyllä haluaisin, mutta en ole vielä uskaltanut erota koska muuten suhteemme on ihan ok. Välillä annan, kun en jaksa jankkaamista, mutta en nauti seksistämme ollenkaan. Kunpa olisin vielä nuorempi, niin uuden kumppanin etsiminen olisi helpompaa eikä tarvitsisi niin pelätä yksinäisyyttä. Miten te muut olette tehneet tällaisessa tilanteessa? Yritättekö sinnitellä suhteessa vai oletteko eronneet?
En tykkää seksistä mieheni kanssa ,mutta tykkään siitä vallasta.
Pukfudun joskus stringeihin kuntiedän että mies tykkää niistä. Sitten luen mahallaan kirjaa. Mies käy kuumana ja koskettelee.mutta minä torjun ja sanon ettei tee mieli ja jatkan lukemista. Mies käy huokaillen nukkumaan. Joskus jopa itkenyt kun meillä ei ole seksiä. Haluan että mies ottaisi eron.mutta jostain kumman syystä ei ota. En rakasta miestäni. Heti kun ottaa eron muutan toisenmiehen kotiin. Käyn hänen luonaan saamassa kunnon seksiä. Seuraavaksi ostan miehelleni tekopillun. Katotaan mitä tekee. Jos ek ota eroa niin jatkan miehnk nöyryyttämistä ja nautin jänfn varallisuudestaa. Ja käyn rakastajallani kylässä pari kertaa viikossa.
Miestä ei kiinnosta ni ei minuakaan enään muutaman kuivan vuoden jälkeen jaksa kiinnostaa. En halua enään edes koskea. Mies ei tosiaan edes yritä. Valittaa vaan että väsyttää ja ei saa tarpeeksi nukkua.