Miksi et halua rakastella miehesi kanssa?
Haluaisin kysyä teiltä, jotka ette halua rakastella miestenne kanssa, miksi näin on? Miksi oman rakkaasi kosketus, hänen hyväilemisensä ja yhteinen nautinto ei tunnu ihanalle ja upealle asialle?
Kommentit (112)
Miehen ylipaino, mitä se ei itse tajua
Miehen ylipaino, mitä se ei itse tajua
Sääliksi käy suomalaisia miehiä, tuollaisia naisia. Miten ihmeessä oikein päädyitte naimisiin?
Menkää luostariin siitä, hus.
Koska poikaystäväni ei halua rakastella, vaan panna rajusti ja alistaa.
Kyllästyttää koko touhu. Ottaisin mielelläni jonkun sensuellin rakastelijan tähän vierelle sivusuhteeksi. 😄
N27
Ai sanoko pihtariksi? Niin minäkin miestäni.
Et vissiin ymmärrä että seksuaalinen torjunta satuttaa!
Joskus torjuttu peittää vihalla tunteensa.
Lapsellista touhua tehdä eroa itsekseen hiljalleen, uskomatonta. Varaa pariterapiaan aika, saatat joutua kyllä huomaamaan että voii olla että oot ite enemmän syyllinen suhteenne tilaan.
Aika pikku juttu tollanen halventava puhe
Vierailija kirjoitti:
Mies on puhunut minulle halveksuvasti, joten teen hiljaa eroa.
Miksi haluatte olla suhteessa, jossa ette halua kumppanianne? Onko erotiikka ja rakastaminen kaikin tavoin mielestänne epäolennainen osa naisen ja miehen välistä rakkaussuhdetta?
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluatte olla suhteessa, jossa ette halua kumppanianne? Onko erotiikka ja rakastaminen kaikin tavoin mielestänne epäolennainen osa naisen ja miehen välistä rakkaussuhdetta?
Ap.
Rakastaminen on olellinen osa parisuhdetta. Se tärkein. Panemisella taas ei välttämtätä ole mitään tekemistä asian kanssa.
Toisin sanoen, rakastan. Mutta en halua seksiä (ja kun kumminkin kysyt, niin se vaan alkoi jossain vaiheessa olla huonoa ja vaikka miten yritin puhua ja opastaa ja olla aloitteellinen niin ei se siitä parantunut. Pikemminkin se alkoi satuttaa. Kyllästyin siihen sitten. Miestä itseään rakastan silti, siis henkisellä puolella - vaikka et sä ehkä tajua, mitäs tarkoittaa)
Löytyi sen puhelimesta toisen naisen kuvia. Yhteisiä hotelli juttuja ja todella lähikuvaa naisen.. Alapäästä.
Ens viikolla olen menossa katsomaan uutta asuntoa.
Mua ei vaan huvita 20vuoden jälkeen. Kummallakaan ei toisia panoja ole ollut. En tiedä mitä on tapahtunut. Kenties 4 lasta 3vuoden välein on se syy. Mies haluaisi seksiä, mut a odottaa että minä teen aloitteen. En tee. Tänä vuonna ollaan 2 kertaa oltu "sillee" luulen et lasten ja tottumuksen takia hengaillaan yhä yhdes
Koska miehellä erektio-ongelma, enkä mä enää jaksa suuseksiä tai kädellä hyväilyä kun haluan yhdyntää! Koska se ei ikinä onnistu kun yritämme, haluni ovat hiipuneet. Ja kyllä, miehellä on lääkkeet muttei onnistu niidenkään kanssa kuin harvoin.
Turha pahoittaa mieltään sillä onnettomalla räpellyksellä. Mieluummin olen ilman. Ja niin on näköjään mieskin, ei ainakaan ole tehnyt yhtään aloitetta aikoihin. Sekin vielä, että itse olin aina aloitteellinen osapuoli. En jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska poikaystäväni ei halua rakastella, vaan panna rajusti ja alistaa.
Kyllästyttää koko touhu. Ottaisin mielelläni jonkun sensuellin rakastelijan tähän vierelle sivusuhteeksi. 😄
N27
Ota ihan kiltisti sitä keihästä reikään kuule nainen.
Tykkäät kuitennin.
Sairas viesti ja en tykkää. En ole koskaan saanut orgasmia noin. Jos mies ei tajua mitä haluan niin vaihdan hänet kyllä parempaan.
N27
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Rakastan puolisoani ja sängyn ulkopuolella suhde on todella hyvä. Sängyssäkin, silloin kun ei edes yritetä seksiä. En tiedä mikä siinä meni vikaan.
Lihava,ruma sika. Yököttävä olemus. Kännissä voin naida, taju kankaalla. Selvinpäin ukkoa ei voi katsella ilman vaatteita. Yrjö lentää.
Ei tehdä nykyisin enää MITÄÄN yhdessä. Yritän jutella, ei kuuntele. Jostain sovitaan, oho unohtu. Elämä on samanlaista kuin eläisi jonkun kämppiksen kanssa - eikun sori, aikoinaan mun kämppis oli läheisempi mulle ja kiinnostunut mun asioista kuin mies nykyjään.
Miestä haluttaa vaan krapulassa tai kun telkkarissa näkyy jotain seksiin liittyvää. Mua p*nettaa miltei 24/7 ja haluan miestäni mutta pelkäksi panopuuksi en suostu. En, muuten menee se vähäkin itsekunnioitus.
Rakastan, mutta ero on kyllä ollut mielessä.
Koska oltuani vuosia se enemmän seksiä kaipaava osapuoli jäi mies kiinni salasuhteesta. Valehtelun ja salailun määrän perusteella en usko että oli ensimmäinen kerta. En ymmärrä millainen sika pakottaa vaimonsa tyytymään aina omaan käteensä käydessään itse vieraissa. Rakkautta, luottamusta tai kunnioitusta ei enää ole, mutta en haluaisi lasten joutuvan pallottelemaan kotien välillä.
Ap, esitä sama kyssäri miehille. Muista että harva mies haluaa rakastella, niille riittää paneminen, jota harva nainen arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska säälittävän pieni makrilli penis.
Makrilli on kyllä aika iso kala.
http://www.hovinsalon.fi/i/kuvat/makrilli_big.jpg
Riippuu vähän että minkälaiseen luolaan sitä on uittamassa.
Vaikka olen 24, mun hormonien tuotannolle on tapahtunut jotain, sillä mulla on ohentuneet limakalvot ihan törkeästi niin, että seksi sattuu. Eli vaikka laittaa liukkaria, niin paikat periaatteessa repeää, kun sinne työntyy. Tekee tosi kipeää :( siksi välttelen seksiä. Mulla on kovat halut, eli siis tekisi usein mieli, mutta en vaan voi harrastaa yhdyntää, koska se sattuu niin paljon. Lääkäriä ei ole asia paljoa kiinnostanut. Ei siis ole ehdottanut mulle mitään parannuskeinoa tai hoitomenetelmää, vaikka olen käynyt kysymässä asiasta.
Aika pahasti heijastuu naisista pillun tuoma "koska mä voin" valta, hallitsemisen halu, katkeruus. Vain harva sanoo ettei ole halua. Miehenne on tajunneet tuon ja se heijastuu heidän käytöksiin.
Minä annan miehelleni vaikka ei aina haluttaskaan.
Mies ei ole enää kiinnostunut minusta seksuaalisesti ja minä päätin etten enää koskaan ala tyrkyttää itseäni.