Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä miesten on tehdä naisille aloitteita, jos kerran naiset tekevät aloitteita niille miehille, joista ovat kiinnostuneita?

Vierailija
09.05.2018 |

Niin että mitä?

Kommentit (306)

Vierailija
21/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kaunis nainen ja ikinä en ole tehnyt aloitetta. Voin flirttailla ja jos mies ei siitä ymmärrä vinkkiä ja olla aloitteellinen niin saa jäädä.

Puhut todella hyvin suomea. Hienoa!

Vierailija
22/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tehä kukaan enää aloitteita. Baarissa tuijotetaan koko ilta kaukaa toisiamme ja yksikään mies tai nainen ei tee aloitetta. Sitten pilkun aikaan kotiin ja siitä valmistautumaan seuraavaan työviikkoon.

Tommosia ne mun baari-illat suunnilleen aina ovat olleet viimeisen 6-7 vuoden aikana (suunnilleen täysikäistymisestä alkaen9, kun olen baareissa (lue: yökerhoissa) käynyt. Tosin ei mua kyllä yleensä kukaan nainen edes kaukaa tuijottele. 

Muutaman, ehkä 20 kertaa tai jotain semmoista, on joku nainen tehnyt ihan selkeän aloitteen. Aika vähän, kun ottaa huomioon, että olen käynyt yhteensä varmaan pitkälti toista sataa kertaa baareissa.

Itse en ole oikeastaan tehnyt aloitetta kertaakaan, ja olen joka kerta ollut yksin liikkeellä.

Sama itsellänikin. 15 vuoden aikana. Eikä ole kuin alle 10 kertaa naisilta tullut aloite. Lopulta tajusin alkaa juomaan tarpeeksi ja kunnon kännissä lähestymään naisia edes välillä. Ja voin todeta, että se toimii parhaiten.

Mä en tee sen kummemmin aloitteita naisille, vaikka olisin kunnon kännissä. Sammun ennenkuin kykenen tekemään naisille aloitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen ei välttämättä usko, että mies on kiinnostunut hänestä, jos mies on kovin viehättävä ja komea. 

Vaatimattomien miesten suuntaan he taas eivät halua tehdä aloitteita. Yleensä miehet kyllä tietävät, kumpaan luokkaan kuuluvat.

Vierailija
24/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tehdä aloitetta. Olen huomannut, että tietyt miehet viedään heti sinkkumarkkinoilla tai sitten suoraan suhteesta toiseen. Paljon puhutaan siitä, että naiset ei tee aloitetta mutta tällaista kuviota on paljon. Naiset iskee miehiä ja on jopa kilpailua niistä. Sitten on ne miehet, jotka kiukuttelevat ettei naiset tee aloitteita. Niiden kannattaisi yrittää (ei pakko mutta jos haluaa edes mahdollisuuden suhteeseen). Sama molemmilla sukupuolilla, toisilla vientiä toisilla ei.. ne keillä ei ole, joutuvat tekemään suuremman työn, jos kumppanin halajaa.

Vierailija
25/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on j*nnä, miten tässä ketjussa melkein kaikilla on se mielipide, etteivät naiset tee aloitteita.

Jos taas naisia olisi joku "*limies" syytellyt naisia aloitteiden tekemättömyydestä, niin johan täällä olisi kaikki naiset hokemassa: "Kyllä vaan naiset tekee aloitteita! Oot vaan niin ruma ja äl*ö, ettet saa aloitteita, mutta kyllä normaalit miehet saa". Samoin paikalla olisi aina muutama naisia puolustava ja pätemishaluinen vakoritari selittämässä, miten kaikki naiset on heitä aina iskemässä, kun käyvät vaikka lähikaupassa jne.

Vierailija
26/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tehdä aloitetta. Olen huomannut, että tietyt miehet viedään heti sinkkumarkkinoilla tai sitten suoraan suhteesta toiseen. Paljon puhutaan siitä, että naiset ei tee aloitetta mutta tällaista kuviota on paljon. Naiset iskee miehiä ja on jopa kilpailua niistä. Sitten on ne miehet, jotka kiukuttelevat ettei naiset tee aloitteita. Niiden kannattaisi yrittää (ei pakko mutta jos haluaa edes mahdollisuuden suhteeseen). Sama molemmilla sukupuolilla, toisilla vientiä toisilla ei.. ne keillä ei ole, joutuvat tekemään suuremman työn, jos kumppanin halajaa.

Niin... suhteeseen. Mutta jos mies haluaa vaan pillua, niin tuskin se aloitteentekeminen kauheasti auttaisi asiaa. Naiset kuitenkin tekevät itse yleensä aloitteita niille miehille, joiden kanssa haluavat vaan muhinoida.

Vierailija
27/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tehä kukaan enää aloitteita. Baarissa tuijotetaan koko ilta kaukaa toisiamme ja yksikään mies tai nainen ei tee aloitetta. Sitten pilkun aikaan kotiin ja siitä valmistautumaan seuraavaan työviikkoon.

Tommosia ne mun baari-illat suunnilleen aina ovat olleet viimeisen 6-7 vuoden aikana (suunnilleen täysikäistymisestä alkaen9, kun olen baareissa (lue: yökerhoissa) käynyt. Tosin ei mua kyllä yleensä kukaan nainen edes kaukaa tuijottele. 

Muutaman, ehkä 20 kertaa tai jotain semmoista, on joku nainen tehnyt ihan selkeän aloitteen. Aika vähän, kun ottaa huomioon, että olen käynyt yhteensä varmaan pitkälti toista sataa kertaa baareissa.

Itse en ole oikeastaan tehnyt aloitetta kertaakaan, ja olen joka kerta ollut yksin liikkeellä.

Sama itsellänikin. 15 vuoden aikana. Eikä ole kuin alle 10 kertaa naisilta tullut aloite. Lopulta tajusin alkaa juomaan tarpeeksi ja kunnon kännissä lähestymään naisia edes välillä. Ja voin todeta, että se toimii parhaiten.

Mä en tee sen kummemmin aloitteita naisille, vaikka olisin kunnon kännissä. Sammun ennenkuin kykenen tekemään naisille aloitteita.

Mullakin oli vuosikausia noin, että sammuin ennen kuin kykenin tekemään aloitteen. Nyt on homma muuttunut, että kykenen jo välillä tekemään, enkä enää sammu.

Vierailija
28/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei ikinä kannata tehdä aloitetta miehelle, mies tekee aloitteen jos on riittävän kiinnostunut. Jos nainen joutuu tekemään aloitteen, mies ei ole riittävän kiinnostunut ja peli on pidemmän päälle menetetty.

Vierailija
29/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en päätä kiinnostustani pelkän ulkomuodon perusteella. Sain pari viikkoa sitten tinderissä mätsin melko tavallisen näköisen miehen kanssa, jonka profiili ei ollut mitenkään erityisen kiinnostava. Mutta tämä mies teki aloitteen ja keskusteli innokkaasti ja melko äkkiä pyysi tapaamaan. Lähdin treffeille ja ensimmäisen puolen tunnin aikana olin aivan myyty. Hän oli livenä paljon komeampi kuin profiilikuvassa ja hänen käytöksensä oli valloittavaa. Olemme tapailleet ja jutelleet tämän kahden viikon aikana paljon ja olen ihan hulluna häneen. Ei ole aiemmin parin vuoden tinderöinnin aikana tullut vastaan tällaista. Mutta ellei mies olisi tehnyt aloitetta, en olisi häntä koskaan tavannut. 

Vierailija
30/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tehdä. En jää kaipaamaan teidän limaisia aloitteita.

Vierailija
31/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syödä banaaneja kun muutkin syö?

Onko nää apukoulujuttuja?

Vierailija
32/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei ikinä kannata tehdä aloitetta miehelle, mies tekee aloitteen jos on riittävän kiinnostunut. Jos nainen joutuu tekemään aloitteen, mies ei ole riittävän kiinnostunut ja peli on pidemmän päälle menetetty.

Kyllä on taas aikamoitsta viiskytlukulaista fuulaa. Tein kolme vuotta sitten nykyiselle poikaystävälleni aloitteen, koska hän ei uskaltanut, ja yhdessä ollaan edelleen umpirakastuneina.

Vierailija
33/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee ikinä aloitetta. Ensinnäkin itsetuntoni ei ole hyvä sietämään torjuntaa, toiseksi kokisin oma-aloitteisuuden enemmän lupaukseksi (seksistä) kuin sen, jos vain lähden jatkamaan tilannetta eteenpäin jonkun toisen aloitteesta. Jos tekisin itse aloitteen mutten halua seksiä, niin epäilen että mies saattaisi ärtyä siitä, että itsepähän tulin jutulle hänen aikaansa tuhlaamaan tms.

Eiköhän suurin osa miehistä ole vain iloisia että sai naiselta huomiota, haleja, suudelmia ja puhelinnumeron. Saattavat yleensä hämmentyä vaan koska naiset eivät todellakaan aloitteita kovin usein tee. Itse olen sanavalmis mutta en mitenkään erityisen hyvännäköinen mies joten itse pitää tehdä se aloite, yleensä tulee haistatteluja tai ei kiitosta mutta joskus käy flaksi, noin sadasta yrityksestä yksi onnistaa, kaksi exää sen kautta tullutkin. Pitää vain kasvattaa kova ulkokuori missä halveksimiset sun muut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, sanoo kiitos moi jossei kelpaakaan ja unohtaa koko turhan ihmisen kokonaan.

Kaverilla taas toisinpäin, ujo kuin mikä mutta hyvin komea uros pienellä sängellä, jykevällä nenänvarrella ja leualla ja vihreillä silmillään. Kaikki sen naisystävät tehneet sille aloitteen eikä toisinpäin.

Vierailija
34/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas aikamoitsta viiskytlukulaista fuulaa. Tein kolme vuotta sitten nykyiselle poikaystävälleni aloitteen, koska hän ei uskaltanut, ja yhdessä ollaan edelleen umpirakastuneina.

Ei ole viiskytlukulaista tai fuulaa, vaan puhdasta biologiaa. Poikkeukset vahvistavat säännön.

Vierailija
35/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee ikinä aloitetta. Ensinnäkin itsetuntoni ei ole hyvä sietämään torjuntaa, toiseksi kokisin oma-aloitteisuuden enemmän lupaukseksi (seksistä) kuin sen, jos vain lähden jatkamaan tilannetta eteenpäin jonkun toisen aloitteesta. Jos tekisin itse aloitteen mutten halua seksiä, niin epäilen että mies saattaisi ärtyä siitä, että itsepähän tulin jutulle hänen aikaansa tuhlaamaan tms.

Eiköhän suurin osa miehistä ole vain iloisia että sai naiselta huomiota, haleja, suudelmia ja puhelinnumeron. Saattavat yleensä hämmentyä vaan koska naiset eivät todellakaan aloitteita kovin usein tee. Itse olen sanavalmis mutta en mitenkään erityisen hyvännäköinen mies joten itse pitää tehdä se aloite, yleensä tulee haistatteluja tai ei kiitosta mutta joskus käy flaksi, noin sadasta yrityksestä yksi onnistaa, kaksi exää sen kautta tullutkin. Pitää vain kasvattaa kova ulkokuori missä halveksimiset sun muut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, sanoo kiitos moi jossei kelpaakaan ja unohtaa koko turhan ihmisen kokonaan.

Kaverilla taas toisinpäin, ujo kuin mikä mutta hyvin komea uros pienellä sängellä, jykevällä nenänvarrella ja leualla ja vihreillä silmillään. Kaikki sen naisystävät tehneet sille aloitteen eikä toisinpäin.

Taidat itsekin haluta kaveriasi.

Vierailija
36/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole viiskytlukulaista tai fuulaa, vaan puhdasta biologiaa. Poikkeukset vahvistavat säännön.

Biologia ei päde enää vuonna 2018, jolloin meillä on kehittynyt yhteiskunta ja ajattelevat aivot.

Vierailija
37/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos elettäisiin biologian mukaan, miehet raiskailisivat jatkuvasti naisia. Onneksi ollaan noista luolamiesajoista edistytty jonkun verran.

Vierailija
38/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena ei kuitenkaan ole varmaan yhtä suurta riskiä tulla torjutuksi epäystävällisesti kuin miehillä?

Ehkä niin, en tiedä, mutta ei se vertailu mua auta. Pelkäisin torjumisen tapahtuvan esim. ulkonäön haukkumisen muodossa, tai sitten pelkkä "mikä olio tuokin on" -tuijotus. Oikeastaan haukkuminen ei ole edes kaikkein pahin, koska haukkuja paljastaa siinä oman ikävän luonteensa, mutta jos toinen tuijottaa jotenkin pahasti, niin se ei välttämättä ole edes tahallista ilkeyttä vaan se voi paljastaa miltä itse näytän muiden silmissä.

Vierailija
39/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en päätä kiinnostustani pelkän ulkomuodon perusteella. Sain pari viikkoa sitten tinderissä mätsin melko tavallisen näköisen miehen kanssa, jonka profiili ei ollut mitenkään erityisen kiinnostava. Mutta tämä mies teki aloitteen ja keskusteli innokkaasti ja melko äkkiä pyysi tapaamaan. Lähdin treffeille ja ensimmäisen puolen tunnin aikana olin aivan myyty. Hän oli livenä paljon komeampi kuin profiilikuvassa ja hänen käytöksensä oli valloittavaa. Olemme tapailleet ja jutelleet tämän kahden viikon aikana paljon ja olen ihan hulluna häneen. Ei ole aiemmin parin vuoden tinderöinnin aikana tullut vastaan tällaista. Mutta ellei mies olisi tehnyt aloitetta, en olisi häntä koskaan tavannut. 

OnkoAnus jo korkattu?

Ei ole. Miten tämä liittyy mihinkään? 

Vierailija
40/306 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuitenkin keskivertoa paremman näköinen jos olet saanut suoria aloitteita, joiden johdosta olet päässyt vitunpäälle könyämään. Monia miehiä ei lähestytä koskaan baarissa.

Mikä on ihan luonnollista, koska iso osa naisista ei pidä baaria paikkana, missä on fiksua tutustua tuntemattomiin. Ja torjuvat myös kaikki miesten tekemät aloitteet.

Aika moni nainen haluaa parisuhteen eikä seksiä kenen kanssa vaan, ja näiden kanssa kaverina olo on paras aloite. Ja naisetkin tekevät näitä kaverialoitteita. Tuntemani kaikki ’kiltit ja kunnolliset’ naiset ovat pariutuneet aikanaan kaverin kanssa, opiskelu, harrastus tai kaverin kaverin kanssa. Randomtyyppien kanssa aloitetut suhteet eivät yleensä kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi