Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muhun ihastutaan helposti, enkä oikein ymmärrä miksi

Vierailija
07.05.2018 |

Näin on ollut koko mun aikuisiän ja koko ajan tämä tuntuu vahvistuvan. Aina on jotain. Tiedän saavani täältä ison lastin skeidaa niskaani tästä hyvästä, epäilyjä siitä, että ainoastaan kuvittelen asian, luulen itsestäni liikoja etc, mutta yritän nyt kuitenkin. Mä oon supertavallinen, kahden lapsen yksinhuoltaja (lapset jo teinejä), olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa. Näytän ihan tavalliselta, kasvot on enemmän persoonalliset kuin klassisen kauniit, en osaa meikata mitenkään erikoisesti, pukeudun ns mukaviin vaatteisiin joita moni varmasti kuvailisi tylsänä. Trikoot, toppi, neuletakki tai farkut, trikoopaita, neuletakki, tai jotkut verkkarit ja huppari, tennarit, korkeat korot ja mekko ehkä kaksi kertaa vuodessa. Urheilen paljon, joten vartalo on ainakin ollut hyvä, nyt olen normaalipainon ylärajalla. Käyn tosi vähän missään baareissa tms, joten lähinnä nämä ihastukset tapahtuvat töissä, lasten harrastuksissa/koululla tai salilla, joskus jossain kahviloissa tms, yhteisten kavereiden kautta. Enkä ihan oikeasti tajua, että mistä tää johtuu.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä sä päättelet että kaikki ihastuu suhun heti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se urheilullinen kroppa mikä sen tekee. Onks hyvät pakarat?

t.mies 22v

Vierailija
4/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt kertonut edes jonkun hauskan tilanteen. Jauhoit vain ulkonäöstäsi. Booooring!

Vierailija
5/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on isot tissit.

Vierailija
6/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmansa kullakin.

Vierailija
7/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt ei treenattua milffiä tahtoisi?

Vierailija
8/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä hitosta sen nyt voi tietää, miksi? Kai tässä maailmassa on kaikki mahdollista.

Vierailija
9/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt ei treenattua milffiä tahtoisi?

Eikös ne yli 30 v naiset ollu sitä ihmisten alinta pohjasakkaa?

Vierailija
10/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet helposti lähestyttävä ja seurassasi on mukava olla? Ehkä perusystävällinenkin ja suvaitseva. Jos kroppakin on kuosissa, niin sehän on usealle miehelle suuri plussa...

Vierailija
11/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että mulla myös vähän samaa tilannetta. En ole erityisen kaunis. Ulkoisesti en herätä huomiota, mutta aina on miesseuraa löytynyt - yllättävistäkin tilanteista. Uskon vahvasti, että kyse on avoimesta ja iloisesta persoonallisuudestani. Minua on helppo lähestyä, eikä se koske vain vastakkaisen sukupuolen edustajia. En ole mikään räväkkä mimmi (god forbid) vaan enemmänkin sellainen lempeä ja vastaanottavainen.

Vierailija
12/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet helposti lähestyttävä ja seurassasi on mukava olla? Ehkä perusystävällinenkin ja suvaitseva. Jos kroppakin on kuosissa, niin sehän on usealle miehelle suuri plussa...

Jatkan vielä tähän vastaukseeni, että olipa kyynisiä vastauksia nuo edelliset. Onneksi olet tosielämässä törmännyt ilmeisesti fiksumpiin tapauksiin kuin tässä ketjussa.

Vierailija
13/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tavallisempi ja massaan sulautuvampi sitä enemmän vientiä.

Vierailija
14/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta persoona on kuitenkin aina loppupeleissä se, johon ihastutaan. Nätti nainen + naurava, iloinen, empaattinen, mukava, kupliva, ystävällinen. Yksi kaveri on tällainen ja miehet jäävät häneen aina ihan koukkuun. 

Vierailija
15/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun asia oli?

Vierailija
16/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse, se riittää.

Vierailija
17/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvaa vartalostasi? Ei tartte olla alasti..

Vierailija
18/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummasilmäinen on ihan tavallisen näköinen. Suomessakin.

Vierailija
19/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.. oon ystävällinen ja mulla on aika omituinen huumorintaju, tuntuu siltä, että mua on helpompi miesten lähestyä kuin naisten. Jo lapsena mulla oli kavereina poikia paljon enemmän kuin tyttöjä. Ja siis kroppa oli aikoinaan parempi, kuin nyt ja tilanne ihastumisten kanssa ei ole muuttunut. Oon ollut nyt uudessa työssä neljä kuukautta ja miesten kiinnostusta on riittänyt. Tänään kolmas mies tämän uuden työn kautta otti yhteyttä. Enkä ole todellakaan millään tavalla flirtti. En edes osaisi vaikka yrittäisin. Ap

Vierailija
20/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä tähän vastaukseeni, että olipa kyynisiä vastauksia nuo edelliset. Onneksi olet tosielämässä törmännyt ilmeisesti fiksumpiin tapauksiin kuin tässä ketjussa.

Mä arvasin tämän suhtautumisen kun aloituksen tein. Tällä palstalla on aivan sama mitä yrittää sanoa, se ymmärretään kuitenkin tahallaan väärin. En tiedä onko täällä väki kyynistynyt jollain tavalla. Teen aloituksen vaikka illallissuunnitelmista tai kesälomasta, niin aina ketjuun tulee joku ilkeilemään. Kiitos ystävällisestä vastauksesta sulle 😊 Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi