Mitä miehet ajattelevat köyhästä naisesta
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Jos on opiskelija niin ok, mutta muuten en innostu köyhyyteen johtavista elämänvalinnoista.
Olen köyhä ja käyn töissä. Käytän tilin melki heti kun sen saan.
Että toivottavasti pääsis ulos siitä köyhyydestä? Ja et mitä jonku tuntematroman rahatilanne mulle kuuluu?
En kauheasti mitään t: töissä käyvä köyhä mies
Tämä on ilmeisesti suunnattu hyvätuloisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Etsiköön tasoistaan seuraa.
Haluan Di miesystäväksi.
Mielestäni köyhät ihmiset ovat mielenkiintoisempia, enemmän ihmisiä.
Pelkkää hyvää ajattelen lähtökohtaisesti köyhistä, toki kokonaisuus ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Että toivottavasti pääsis ulos siitä köyhyydestä? Ja et mitä jonku tuntematroman rahatilanne mulle kuuluu?
Miten siitä pääsis pois?
Varakkaan en uskaltaisi lähteä seurustelemaan köyhän kanssa.
Omat rahani saisivat kyytiä ja köyhyyteen aina jokin syy kyllä myös löytyy ainakin Suomen tapauksessa valtiossa jossa koulutus ilmaista ja valtava työvoimapula!
Varmasti köyhillekkinnlöytyy ihailijansa mutta itse en kuulu heihin, aloitukseen vastaan että kovasti oletan ihmisellä päässä vialla jos on köyhä kun mahdollisuuksia erilaisiin työtehtäviin tuputetaqn jatkuvasti!
Tarkoitatko järjen köyhyyttä vai vähävaraisuutta?
Niin miehissä kuin naisissakin on molempia, mutta vakka kantensa valitsee. Yhdenkään miehen ei tarvitse kelpuuttaa itselleen naista, joka ei ole täysin hänen mieleensä, eli jos naisen köyhyys ärsyttää, niin varmaan löytyy varakkaampiakin.
Vierailija kirjoitti:
Omat rahani saisivat kyytiä ja köyhyyteen aina jokin syy kyllä myös löytyy ainakin Suomen tapauksessa valtiossa jossa koulutus ilmaista ja valtava työvoimapula!
Varmasti köyhillekkinnlöytyy ihailijansa mutta itse en kuulu heihin, aloitukseen vastaan että kovasti oletan ihmisellä päässä vialla jos on köyhä kun mahdollisuuksia erilaisiin työtehtäviin tuputetaqn jatkuvasti!
Halpatyövoimapula.
Potentiaalia hyväksi siivoojaksi ja tiskaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tehtävä kaikille: kuinka monta kirjoitusvirhettä edellisestä tekstistä löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Että tarvitsisiko sugardaddyä.
Oliko isäsi sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti köyhillekkinnlöytyy ihailijansa mutta itse en kuulu heihin, aloitukseen vastaan että kovasti oletan ihmisellä päässä vialla jos on köyhä kun mahdollisuuksia erilaisiin työtehtäviin tuputetaqn jatkuvasti!Tehtävä kaikille: kuinka monta kirjoitusvirhettä edellisestä tekstistä löytyy?
Olitko jo koulussa koulukiusaaja, vai kiusaatko ihmisiä vain anonyyminä nettipalstoilla- haluaisitko avata ihmettelijöille millaisia tunteita koet halutessasi kiusata toisia ihmisiä?
Minua luullaan vähävaraiseksi ihan tarkoituksella. Mieheni oli kiinnostunut vain rahoistani. Toista sellaista en ota. Voivat ajatella minusta mitä haluavat ja jos en kelpaa oletettuna köyhälistönä niin en kelpaa. Olen suhteellisen varakas, mutta sitä en tule kertomaan. Joku hullu huhukin liikkuu, että mulla olis ulosotossa 500 000€. Tommoset huhut jos kestäis ja kiinnostuis niin ei se rahojen perään olisi. Ihan vaan rikkaan naisen ajatuksia.
Ei haittaisi yhtään. Tärkeämpää on se, kykeneekö toimimaan yhteisen hyvän lisäämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minua luullaan vähävaraiseksi ihan tarkoituksella. Mieheni oli kiinnostunut vain rahoistani. Toista sellaista en ota. Voivat ajatella minusta mitä haluavat ja jos en kelpaa oletettuna köyhälistönä niin en kelpaa. Olen suhteellisen varakas, mutta sitä en tule kertomaan. Joku hullu huhukin liikkuu, että mulla olis ulosotossa 500 000€. Tommoset huhut jos kestäis ja kiinnostuis niin ei se rahojen perään olisi. Ihan vaan rikkaan naisen ajatuksia.
Sama pätee meihin miehiin. Varallisuus ja status houkuttelee hyväksikäyttäjiä ja perstyrkkysiä. Parempi antaa todella köyhä kuva ja valittaa kaiken olevan liian kallista.
Jos on opiskelija niin ok, mutta muuten en innostu köyhyyteen johtavista elämänvalinnoista.