Muhun ihastutaan helposti, enkä oikein ymmärrä miksi
Näin on ollut koko mun aikuisiän ja koko ajan tämä tuntuu vahvistuvan. Aina on jotain. Tiedän saavani täältä ison lastin skeidaa niskaani tästä hyvästä, epäilyjä siitä, että ainoastaan kuvittelen asian, luulen itsestäni liikoja etc, mutta yritän nyt kuitenkin. Mä oon supertavallinen, kahden lapsen yksinhuoltaja (lapset jo teinejä), olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa. Näytän ihan tavalliselta, kasvot on enemmän persoonalliset kuin klassisen kauniit, en osaa meikata mitenkään erikoisesti, pukeudun ns mukaviin vaatteisiin joita moni varmasti kuvailisi tylsänä. Trikoot, toppi, neuletakki tai farkut, trikoopaita, neuletakki, tai jotkut verkkarit ja huppari, tennarit, korkeat korot ja mekko ehkä kaksi kertaa vuodessa. Urheilen paljon, joten vartalo on ainakin ollut hyvä, nyt olen normaalipainon ylärajalla. Käyn tosi vähän missään baareissa tms, joten lähinnä nämä ihastukset tapahtuvat töissä, lasten harrastuksissa/koululla tai salilla, joskus jossain kahviloissa tms, yhteisten kavereiden kautta. Enkä ihan oikeasti tajua, että mistä tää johtuu.
Kommentit (64)
Minulla oli aikanaan työkaveri, jolla oli sama ongelma. Hän veti puoleensa myös kaikki pultsarit ja kulkukissat.
Hän oli elovenatyttö. Perusnätti, ystävällisen näköinen, isot lempeät silmät. Koko olemus oli empaattinen.
Mullakin on tuollainen kaveri! Ollaan tunnettu ylä-asteen loppupuolelta saakka. Todella kaunis nainen, tätä luullaan usein Etelä-Eurooppalaiseksi. Hiljainen, puhuu silloin kuin on asiaa. Minultakin on yritetty urkkia facebookissa tämän numeroa. Tämäkin ihmettelee ihailijoiden määrää koska ei pidä itseään yhtään kauniina, vaan jopa rumana.
Mulla sama. Oon hiljainen ja ujo, kohtuu kaunis, samoin BMI 24. Puhun kyllä kun vähän lämpenen ja olen hauskaa seuraa. Tietynlaiset miehet ihastuu muhun ja tykkäävät. Ehkä parhaiten kuvaa se, että vähän laittautuneena kerään Prismassa miehiltä katseita paljon, mutta Hgin yössä Nada 😁
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että mulla myös vähän samaa tilannetta. En ole erityisen kaunis. Ulkoisesti en herätä huomiota, mutta aina on miesseuraa löytynyt - yllättävistäkin tilanteista. Uskon vahvasti, että kyse on avoimesta ja iloisesta persoonallisuudestani. Minua on helppo lähestyä, eikä se koske vain vastakkaisen sukupuolen edustajia. En ole mikään räväkkä mimmi (god forbid) vaan enemmänkin sellainen lempeä ja vastaanottavainen.
Tämä. Tosi ulkonäöllisesti herätän huomiota, koska olen tyypillisestä suomalaisesta poikkeava. En kaunis, en missään tapauksessa, mutta persoonallinen.
Minulla on pienet rinnat, litteä takapuoli, olen kuullut että saisin lihoa muutaman kilon. 168 cm pitkä. Aikuinen nainen. Mutta seuraa saan ja olen saanut aina, jos haluan. Elän sinkkuna joten parisuhde ei kiinnosta. Luulen, että luonteeni näkyy päälle päin. Olen positiivinen, iloinen, hymyilen helposti. Katson ihmisiä silmiin. Ennakkoluuloton. Auttavainen ja hyvää tarkoittava mutta en hyväksikäytettävä ja naiivi. Jämäkkyyttä löytyy kun tarvitaan. Viihdyn seurassa mutta myös yksin. Viihdyn elämässä ylipäätään.
En usko ollenkaan että ulkonäkö on pitemmäläl tähtäimellä mitenkään ratkaiseva asia. Totta kai ekstreemi poikkeavuus, mutta nähty on, että nämäkin ihmiset ovat parinsa löytäneet. Se mitä on ihmisen sisällä merkitsee todellisuudessa. Jos pelkkää näyttelyesinettä tai petikumppania hakee, asia on eri.
Avainsana mielestäni on omana itsenään ja omassa kropassaan viihtyminen. Kun hyväksyy itsensä, kun on maailman paras minä itse, se näkyy. Kun ei pelkää ihmisiä eikä vastoinkäymisiä.
On varmaa, että maailmassa on miljoonia ihmisiä jotka eivät sinusta pidä. Miljoonia joille olet samantekevä ja miljoonia potensiaaleja kumppaneita ja ystäviä. Avoin mieli, sitä tarvitaan.
En kuitenkaan ymmärtä että mistä ap sitten tunnista miesten ihastumisen? Saada huomiota ja ymmärtä ihan oikeesti että mies on aidolla tavalla ihastunut ja näkee vaivaa sen edeen on kaksi eri asia. Voin ehkä itteni tunnista vähän siitä mutta en varmaan tulkitseis sitä kun miesten ihastumisena. Olen saanut siis aina paljon huomiota, oon kaunis ja kauneuttani on kehuttu aina. Kroppa on treenattu, miehet on sanonut että mun kaa on tosi helppo olla. Voin olla kenen ystävän kaa tahansa mutta huomiosta ei ole jäänyt ikinä vaja. Ja usein miehet vaikka baarissa aloittaa keskustelun minun kanssa ekana. Mä hymyilen ja oon ystävällinen sekä tosi avoin. Varmaan luonte ja olemus jotenkin vaikuttaa siihen kans. Vaikka oon kaunis niin en ole ylimielinen. Ja kaduilla ja kaupoissa miehet tuijota. Ihan ruokakaupan jonossaki on joskus joku mies kattelenut ja ei ole yrittänyt piilotella sitä. On ollut aika hassuja tilanteita. Kadulla sanottu moi jne. Ok siitä tuli aikamoinen kehumistarina mutta mikä oli mun pointti. Ei mikään huomio ei tarkoitta heti sitä että ne miehet oikeesti haaveileis sun kaa parisuhdeesta. Ainakin minä olen ymmärtänyt miten suurin osa huomiosta on pinnallista.
Jos kerrot mikä tulee siitä etenpäin ja mitä ne miehet sit jatkossa tekee, niin sun otsikko on enemmän uskottava ja ei mikään sun haave että kaikki miehet olis ihastunut.
Eikö tuo ole vain ihanaa Ap? Vai tuntuuko nämä ihastumiset sinusta kiusallisilta. Jos siulla on jo kolme pidempää parisuhdetta takana niin eikö olekkin hyvä että vaihtoehtoja riittää :)
Olipa tästä tullut pitkä ketju. Olen siis reilusti yli 30v. Ja miten ihastukset tulevat ilmi: esimerkit nyt vaikka tältä uudelta työpaikalta; pyytävät syömään, lenkille, treffeille, ottavat yhteyttä, pyytävät numeroa, tarjoavat apuaan moniin asioihin, tarjoavat autokyytiä työmatkalle (kuljen pyörällä/kävellen), kertovat ihan suoraan kiinnostuksestaan/ihastuksesta. Kukkia olen saanut, samoin muita pieniä lahjoja joskus. Välillä tämä on kiusallista, varsinkin jos kyse on lasten harrastuksista tai koulusta.
Mulla on ystävinä myös naisia, sellaisia elämän pituisia ystävyyssuhteita. Tarkoitin sitä, että olen lapsesta saakka ollut ns poikatyttö ja tullut toimeen hyvin myös miesten kanssa. Miesten on ehkä helpompi lähestyä mua kuin naisten, en tiedä. Ap
Minä toivoisin että olisin samassa tilanteessa, mutta minulle ei koskaan käy näin vaikka olenkin ihan nätti ja mukava. Millä tavalla nämä miehet lähestyvät sinua ? Oletko antanut heille puhelinnumeron vai tulevatko suoraan juttelemaan vai somessa vai miten tuo lähestyminen etenee . N.33
Miehet kiinnostuvat usein juuri tällaisista AP n kuvauksen mukaisista naisista. Harva etsii treffikumppaniksi silikoniblondia tai vaikka läskiä yksinhuoltajaa. ns tavallinen nainen on se mitä suurin osa haluaa.
Jos nainen mukava ja helposti lähestyttävä, Ei kulje nokkapystyssä eikä ole ylimielinen,
niin miksei tällaista naista lähestyttäisi en kai siinä ole mitään ihmeellistä.
Tulin oikein hyvälle tuulelle tästä, ihan kuin omasta elämästä. Ikää nyt 34 ja miehet lähestyy paljon herkemmin kuin nuorempana. Minua tällainen ei ainakaan ahdista tai harmita yhtään, viihdyttää vaan. Miesten laatu vaan on heikompaa kuin toivoisin :).
Raksafirman sihteerillä on aina vientiä!
Vierailija kirjoitti:
Raksafirman sihteerillä on aina vientiä!
En ole raksafirmassa töissä, enkä ole sihteeri. Ap
Onko näistä ihastuksista seurannut mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kupliva ihana ystäväsi kuulostaa helpolle naiselle. Oletko sinä yksi niistä ihastuneista? Eiköhän se anna tavaraansa kosketella, jos pyydät.
Yleensä ne naiset, jotka ''tulevat toimeen vain miesten kanssa'', eli kokevat muut naiset kilpailijoina, ovat niitä varmoja nakkeja. Tykkäävät miesten huomiosta toki.
Tämäkö se onkin kaiken takana? Olisiko oikeasti enemmänkin näitä mukavia ja iloisia naisia, jotka pitävät miehistä, mutta kun muiden naisten takia täytyy olla hapannaama ja nirppis ettei saa paskaa niskaansa? Mielenkiintoista.
Iloisuudella ja avoimuudella nimittäin pääsee erittäin pitkälle miesten kanssa.
ap miten oot reagoinu työpaikan miesten kutsuihin. Oletko käynyt treffeillä tai tavannut ketään vielä. Olen ollut samassa tilanteessa entisessä työpaikassa kahden miehen kanssa, toisen kanssa kävin treffeillä mutta siihen se lopulta jäi. tietävätkö nämä uuden työpaikkas miehet toisistaan että ovat saman naisen perässä?
Mulla on tavallista parempi astianpesukone. En tiedä mistä se johtuu, se on ihan tavallisen oloinen, kiiltelee tosin välillä auringon siihen osuessa. En edes vaadi siltä mitään erityistä, mutta jo kolmesti tässä kuussa se on lyönyt muut kodinkoneet ällikällä.
Ihmeellisen kateellisia vastauksia ihmisillä. Itse olen sellainen seinäruusutapaus enemmänkin, vaikka olen joskus ollut mallinakin. Mulla on myös pitkät hiukset, olen melko sopusuhtainen, hoikka vartalokin. En vain vetoa miehiin lainkaan ja muhin ei ihastu kukaan oma-aloitteisesti.
Uskoisin, että ap on rintava, nättipeppuinen, hieman sporttinen, kasvoiltaan miellyttävän näköinen sekä helposti lähestyttävä luonteeltaan. Todennäköisesti hän on sopivan maanläheinen, humoristinen, hyväitsetuntoinen ja ystävällinenkin. Pituudeltaan hän on todennäköisesti alle 170cm. Sellaiseen miehet ihastuvat. :)
Hieno juttu, että sinuun ihastutaan. Se tuo toivoa meille huonommin kortein varustetuillekin, ainakin teoriassa.
Mä tunnen myös yhden tällaisen naisen, hän on kuin koiramaailman king charlesin spanieli. Kaikista miehistä hänen ympärillään tulee kuolaavia puudeleita.