Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muhun ihastutaan helposti, enkä oikein ymmärrä miksi

Vierailija
07.05.2018 |

Näin on ollut koko mun aikuisiän ja koko ajan tämä tuntuu vahvistuvan. Aina on jotain. Tiedän saavani täältä ison lastin skeidaa niskaani tästä hyvästä, epäilyjä siitä, että ainoastaan kuvittelen asian, luulen itsestäni liikoja etc, mutta yritän nyt kuitenkin. Mä oon supertavallinen, kahden lapsen yksinhuoltaja (lapset jo teinejä), olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa. Näytän ihan tavalliselta, kasvot on enemmän persoonalliset kuin klassisen kauniit, en osaa meikata mitenkään erikoisesti, pukeudun ns mukaviin vaatteisiin joita moni varmasti kuvailisi tylsänä. Trikoot, toppi, neuletakki tai farkut, trikoopaita, neuletakki, tai jotkut verkkarit ja huppari, tennarit, korkeat korot ja mekko ehkä kaksi kertaa vuodessa. Urheilen paljon, joten vartalo on ainakin ollut hyvä, nyt olen normaalipainon ylärajalla. Käyn tosi vähän missään baareissa tms, joten lähinnä nämä ihastukset tapahtuvat töissä, lasten harrastuksissa/koululla tai salilla, joskus jossain kahviloissa tms, yhteisten kavereiden kautta. Enkä ihan oikeasti tajua, että mistä tää johtuu.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet helposti lähestyttävä ja seurassasi on mukava olla? Ehkä perusystävällinenkin ja suvaitseva. Jos kroppakin on kuosissa, niin sehän on usealle miehelle suuri plussa...

Niin.. oon ystävällinen ja mulla on aika omituinen huumorintaju, tuntuu siltä, että mua on helpompi miesten lähestyä kuin naisten. Jo lapsena mulla oli kavereina poikia paljon enemmän kuin tyttöjä. Ja siis kroppa oli aikoinaan parempi, kuin nyt ja tilanne ihastumisten kanssa ei ole muuttunut. Oon ollut nyt uudessa työssä neljä kuukautta ja miesten kiinnostusta on riittänyt. Tänään kolmas mies tämän uuden työn kautta otti yhteyttä. Enkä ole todellakaan millään tavalla flirtti. En edes osaisi vaikka yrittäisin. Ap

Jaa, no nyt putosi pohjat. Taas yksi tällainen miesten kanssa kiehnäävä, toisiin naisiin mustasukkaisesti, kilpailijoina suhtautuva, nainen. Oo, miten ne kaikki miehet nyt niin minuun ihastuvatkin. Tuo minun kupliva, ihana ystäväni tulee toimeen myös naisten kanssa ja onpa muutama nainenkin häneen ihastunut

Vierailija
22/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä jokin ongelma, vai miksi aloitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupliva ihana ystäväsi kuulostaa helpolle naiselle. Oletko sinä yksi niistä ihastuneista? Eiköhän se anna tavaraansa kosketella, jos pyydät.

Vierailija
24/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kupliva ihana ystäväsi kuulostaa helpolle naiselle. Oletko sinä yksi niistä ihastuneista? Eiköhän se anna tavaraansa kosketella, jos pyydät.

Haha, 0/5.

Vierailija
25/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne naiset, jotka ''tulevat toimeen vain miesten kanssa'', eli kokevat muut naiset kilpailijoina, ovat niitä varmoja nakkeja. Tykkäävät miesten huomiosta toki.

Vierailija
26/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet ottavat yhteyttä, kun haluavat seksiseuraa. En ehkä ihastumiseksi laskisi heti. Oletko saanut jonkinlaisen maineen jo firman miesten keskuudessa..?

Vierailija
27/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne, ihmiset ovat harvoin mukavia toisilleen, joten ystävällisyys tulkitaan monesti väärin.

Vierailija
28/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on ollut koko mun aikuisiän ja koko ajan tämä tuntuu vahvistuvan. Aina on jotain. Tiedän saavani täältä ison lastin skeidaa niskaani tästä hyvästä, epäilyjä siitä, että ainoastaan kuvittelen asian, luulen itsestäni liikoja etc, mutta yritän nyt kuitenkin. Mä oon supertavallinen, kahden lapsen yksinhuoltaja (lapset jo teinejä), olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa. Näytän ihan tavalliselta, kasvot on enemmän persoonalliset kuin klassisen kauniit, en osaa meikata mitenkään erikoisesti, pukeudun ns mukaviin vaatteisiin joita moni varmasti kuvailisi tylsänä. Trikoot, toppi, neuletakki tai farkut, trikoopaita, neuletakki, tai jotkut verkkarit ja huppari, tennarit, korkeat korot ja mekko ehkä kaksi kertaa vuodessa. Urheilen paljon, joten vartalo on ainakin ollut hyvä, nyt olen normaalipainon ylärajalla. Käyn tosi vähän missään baareissa tms, joten lähinnä nämä ihastukset tapahtuvat töissä, lasten harrastuksissa/koululla tai salilla, joskus jossain kahviloissa tms, yhteisten kavereiden kautta. Enkä ihan oikeasti tajua, että mistä tää johtuu.

Mulla ihan sama ja ihmettelen itsekin, koska en ole mikään kaunotar. Minullakin syy lienee timmi kroppa - treenaan 4-6 krt viikko ja olen nyt 4-kymppisenä paremmassa kunnossa kuin ikinä.

Vierailija
29/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä miehiltä, miksi pyytävät treffeille ja ihastuvat. Ehkä sitten tiedät syyn.

Vierailija
30/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet ei uskalla lähestyä mitään suuren luokan kaunottaria vaan ovat kautta aikojen tykänneet eniten tavallisista tyttösistä. Sua ei koeta uhkaavaksi tai pelottavaksi vaan kivaksi naapurintytöksi joka ei haaveile pitkästä tummasta komeasta lääkärimiehestä. Miehet kuvittelee että susta saisi kivan ja vaatimattoman tyttöystävän joka ei petä.

Vierailija
31/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana miehet lähestyivät aina kaveriani ja minulle sanottiin, että sinä näytät siltä ettei sinulle kelpaa kukaan, sinä olet tarkempi, sinä olet jostain muualta.. ei mitään loukkaavaa sanottu mutta monet miehet pysyttelivät automaattisesti kauempana. Syy saattoi olla, että likinäköisenä otin harvoin katsekontaktia kun en vaan nähnyt kauas ja sitten ajattelin, että joka on tarpeeksi rohkea mies ja läpäisee etäisyyden niin on minuakin kiinnostava.

Kiinnostavat miehet tulivatkin juttelemaan ja yllättäen niistä näkökenttään harpponeusta miehistä tulikin sitten pitempi suhde. Mutta myöhemmin he kertoivat, että olin ollut ylpeän tai koppavan oloinen, kiinnostava mutta hieman ärsyttävä. Joten en ihastu helposti eikä minuun ihastuta helposti.

Sitten kun lakkasin noin 35 vuotiaana en enää suhtautunut muihin arvioiden vaan elämänkokemus toi enemmän avoimuutta, välittömyyttä, ystävällisyyttä niin miehet lähestyvät helpommin. Tosin en tiedä ihastumisista mitään kun pidän miehet ystävällisyyden mukavassa tunnelmassa ja otan heti askeleen kauemmaksi jos läsnäoloon tulee jotain varausta, tunnelma muuttuu.. ei nyt sähköä koska osaan sen purkaa vitsiin, ystävällisyyteen tai etääntymiseen. Kun erimerkkiset varaukset vetävät toisiaan puoleensa niin tämä magneetti napoineen kääntyy.

Vastaus ap:lle, avoimuutta, välittömyyttä, ystävällisyyttä niin miehet lähestyvät, ihastuvat. Kyse onkin siitä mitä sinä haluat, valitse. Itse valitsen mukavan miehen, mukavan miehen kanssa elämä on helpompaa kuin kusipään.

Vierailija
32/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa sulla asiat huonosti.

jaxuhali <3

Vierailija
33/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan kauniit naiset jotka koettavat kilpailla kanssani herättää mussa vihaa. Mua ei tarvitse arvostella tai arvottaa. Olen mikä olen ja riitän tällaisena. Enää kanssani harvemmin kilpaillaan, mutta toki joku ruma kääpä saattaa ärsyyntyä joskus.

Jännä, ettei muut naiset tykkää välttämättä

Tykkää tykkää.

Vierailija
34/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään ei selvinnyt ap.n pointti.

Oliko se vain: Olen ihana kun miehet ihastuu muhun!

Kerro nyt edes muutama esimerkki, niin tulee uskottavuutta juttuusi. Lähettääkö ne kukkia, lahjoja, pyytää ulos vai mitä?

Vierailija
35/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulla on tällainen ystävä. Miehet ovat jopa mustasukkaisia hänestä, piirittävät, jäävät pitkäksi aikaa kiinni, lähettelevät kuvia ja lahjoja, itkevät ulos monta kertaa. On kaunis, muttei mikään malli, kaunis kuitenkin. On sellainen, joka jakaa ihmisiä hyvin paljon persoonana. En ole vielä päässyt perille, mikä hänessä on se, mihin miehet ihastuu. Ystävä itse kiinnostunut vain ja ainoastaan yhdestä eli turhaa on miesten itkut olleet. 

Vierailija
36/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eriasia nuoleskella miehiä, kun puhua kuin mies miehelle. Epävarmat miehet pitää myös mua uhkana miehuuttaan kohtaan.

Vierailija
37/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että olet harmiton, hiukan yksinkertainen, sen verran tavallinen, että ruminkin mies päättelee, että sulta saa.

Menikö nappiin?

Vierailija
38/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat vähän tyhmältä. Sori.

Siitä miehet pitää, koska se saa ne näyttämään älykkäiltä.

Vierailija
39/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan kauniit naiset jotka koettavat kilpailla kanssani herättää mussa vihaa. Mua ei tarvitse arvostella tai arvottaa. Olen mikä olen ja riitän tällaisena. Enää kanssani harvemmin kilpaillaan, mutta toki joku ruma kääpä saattaa ärsyyntyä joskus.

Jännä, ettei muut naiset tykkää välttämättä

Tykkää tykkää.

Paitsi rumat. Ja kauniit kilpailee. Vaikeaa on.

Vierailija
40/64 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä teinien juttuja taas. Miks on niin vaikeaa laittaa se oma ikä nimimerkiksi tai jos tunnistettavuutta pelkää niin vuoden kahden heitolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä