Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET, jotka ette tee aloitetta nettideittailussa. Miksi ette?

Vierailija
07.05.2018 |

Miksi ette lähetä ensimmäistä viestiä nettideittaillessa?

Kysymys koskee nyt (hetero) naisia, jotka pyörivät nettideittisivustoilla etsimässä sieltä jotain.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä nettideiteistä, mutta kokemus on osoittamut, että irl kun lähestyy miehiä, niin aletaan huoritella. En enää lähesty ketään, pitäkää tunkkinne.

Juu tosielämässä moni mies lähtenyt liki pakoon - vaikka ok-näköinen, hoikka...

- ilmeisesti todellakin luulevat, että heitä lähestyvät naiset jotain vamppeja...

No kertokaa nyt, kuinka te lähestytte, kun ei toimi? 

Minä esimerkiksi juttelin erään miehen kanssa musiikista ja selvisi että pidämme samasta bändistä. Ehdotin että mennään joskus keikalle yhdessä. No eipä ole menty, edes ystävinä.

Vierailija
42/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä nettideiteistä, mutta kokemus on osoittamut, että irl kun lähestyy miehiä, niin aletaan huoritella. En enää lähesty ketään, pitäkää tunkkinne.

- ilmeisesti todellakin luulevat, että heitä lähestyvät naiset jotain vamppeja...

Ihan normaalisti, niin kuin nyt muitakin ihmisiä lähestytään. Tietysti juttelemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisikö naisten ottaa käyttöön miesten tyyli ja ehdottaa heti seksiä? Silläkö niitä fiksuja miehiä löytyy?

Vierailija
44/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useimmat miehet tahtovat ottaa ohjat käsiin, ja tehdä se aloite. Tietty osa on ujoja eikä uskalla, ei voi mitään. Itselle naiset eivät ole tehneet suoraa aloitetta, mitä nyt tyyliin pyytäneet pariksi koulun tansseihin ja tuollaista epävirallista, ei koskaan treffeille suoraan.

Vierailija
45/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltanut kun pelkäsin ilkeitä viestejä ja pelkäsin tavoittelevani kuitenkin liian kovatasoisia miehiä, mutta sitten taas ne mielestäni "omantasoiset" olivat...  no sitä kastia että sinkkuus ei ollutkaan niin suuri ongelma. Yhteydenottoja tuli niin paljon kyllä, ettei tuo ollut ongelma ja aviomieheni onneksi uskalsi laittaa viestiä.

Vierailija
46/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi naiset. Tehkää aloitteita!

Vierailija
47/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa pyytää tanssimaan, terassilla alkaa jutella niitä näitä ja pyytää lopulta samaan pöytään, illanvietossa pyytää numeroa jonkun puheenaiheen varjolla "ai sinäkin haluat nähdä sen leffan! Hei vaihdetaan numeroita ja mennään joskus katsomaan kun noita muita ei kiinnosta?"

Jätä itsellesi mahdollisuus perääntyä. Paras olisi vain osoittaa kiinnostuksensa, hymyillä ja antaa miehelle tilaisuus tehdä lopullinen siirto itse, mutta sekin vaatii hieman kykyä lukea millainen mies on kyseessä. Ja "kun noita muita ei kiinnosta"  on turha ja kuullostaa huonolta tekosyyltä. Ehkä olet hieman yli-innokas, pieni epätoivoi paistaa läpi? Tai sitten he eivät vain olleet kiinnostuneita.

Vierailija
48/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa pyytää tanssimaan, terassilla alkaa jutella niitä näitä ja pyytää lopulta samaan pöytään, illanvietossa pyytää numeroa jonkun puheenaiheen varjolla "ai sinäkin haluat nähdä sen leffan! Hei vaihdetaan numeroita ja mennään joskus katsomaan kun noita muita ei kiinnosta?"

Jätä itsellesi mahdollisuus perääntyä. Paras olisi vain osoittaa kiinnostuksensa, hymyillä ja antaa miehelle tilaisuus tehdä lopullinen siirto itse, mutta sekin vaatii hieman kykyä lukea millainen mies on kyseessä. Ja "kun noita muita ei kiinnosta"  on turha ja kuullostaa huonolta tekosyyltä. Ehkä olet hieman yli-innokas, pieni epätoivoi paistaa läpi? Tai sitten he eivät vain olleet kiinnostuneita.

Siis nyt se ei sitten käykään jos nainen lähestyy? Mitä te miehet oikein haluatte?!

Vierailija
49/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt se ei sitten käykään jos nainen lähestyy? Mitä te miehet oikein haluatte?!

Itse tahtoisin että naiset näyttäisivät kiinnostuksensa uskaliaammin. Katsoisivat silmiin, hymyilisivät, juttelisivat yms. Ei tarvitse niin suoraan pyytää mihinkään. Näyttäisivät vaan suoremmin kiinnostustaan. Monihan näin jo toimiikin, ja se on hyvä.

-eri

Vierailija
50/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, siinä se nyt tuli mistä alussa oli puhe: jos nainen ottaa kontaktia niin hän vaikuttaa heti vähänepätoivoiselta. Siksi ei naisen kannata tehdä yhtään mitään.

Vierailija
51/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät esim Tinderissä laita koskaan ekaa viestiä?

Vierailija
52/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi..

Kai täällä on joku Tinderiä käyttävä nainen linjoilla?

Vierailija
53/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut Tinderissä ja muuallakin viestiä ekana, jos olen saanut matchin mieheen, josta olen todella kiinnostunut profiilin perusteella, enkä jaksa jäädä odottelemaan, että mies joskus kirjautuu ja mahdollisesti ignoraa profiilini. Olen saanut myös vastauksia. Silti paremmin juttu tuntuu lähtevän käyntiin, kun tekee aloitteen ihan live-elämässä. Jos match-mies on passiivinen, se todennäköisesti piirittää jotain muuta naista Tinderissä tai muualla. Ties milloin sitä sydäntä on painettu, aiemmin tai sitten "epätoivon hetkellä". Siksi vastausta ei välttämättä kuulu. Ja pieni juntti osa miehistä ei myöskään vaan pidä naisen alotteista.

Miksi yleensä en tee aloitetta:

A) Miesten profiilit on usein todella tylsiä ja naisen tärkein sukupuolielin on aivot. Profiiliinsa panostaneet taas jostain syystä harvoin on omaa miesmakua, esim. liian nuoria tai liian laitettuja. Mielenkiintoinen profiili & varteenotettava mies = todennäköisesti teen aloitteen, jos mies ei sitä tee.

B) Saan niin paljon viestejä, ettei edes jää aikaa selailla matcheja ja heitellä aloituksia.

C) Naisen aktiivisuus passivoi miestä. Fakta. Liehittelyvaiheessa nykyinen mieheni hyppi takaperinvoltteja ja tarjosi kuuta taivaalta niin kauan, kun näytin punaista valoa. Ekojen treffien jälkeen mies edelleen piti yhteyttä, vähän laiskemmin ja puhui epämääräisesti tapaamisesta. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Lopulta ehdotin itse toisia treffejä, ja samalla mietin, teenkö elämäni isoimman virheen aktivoitumalla itse. Tein ja en tehnyt. Päädyimme yhteen, mutta siitä lähtien, kun järjestin itselleni ne tokat treffit, mies ei ole laittanut tikkua ristiin minun tai suhteen eteen ja olen itse sopinut kaikki tapaamiset, järjestänyt tekemistä, aloittanut parisuhdekeskustelut. Mies seuraa lammasmaisesti, mutta nyt jälkikäteen kadun ja mietin, miksi helvetissä piti raahata tuollaista kivirekeä perässään parisuhteeseen ja lastenhankintaan asti. Nyt siitä ei enää eroonkaan pääse.

Vierailija
54/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut Tinderissä ja muuallakin viestiä ekana, jos olen saanut matchin mieheen, josta olen todella kiinnostunut profiilin perusteella, enkä jaksa jäädä odottelemaan, että mies joskus kirjautuu ja mahdollisesti ignoraa profiilini. Olen saanut myös vastauksia. Silti paremmin juttu tuntuu lähtevän käyntiin, kun tekee aloitteen ihan live-elämässä. Jos match-mies on passiivinen, se todennäköisesti piirittää jotain muuta naista Tinderissä tai muualla. Ties milloin sitä sydäntä on painettu, aiemmin tai sitten "epätoivon hetkellä". Siksi vastausta ei välttämättä kuulu. Ja pieni juntti osa miehistä ei myöskään vaan pidä naisen alotteista.

Miksi yleensä en tee aloitetta:

A) Miesten profiilit on usein todella tylsiä ja naisen tärkein sukupuolielin on aivot. Profiiliinsa panostaneet taas jostain syystä harvoin on omaa miesmakua, esim. liian nuoria tai liian laitettuja. Mielenkiintoinen profiili & varteenotettava mies = todennäköisesti teen aloitteen, jos mies ei sitä tee.

B) Saan niin paljon viestejä, ettei edes jää aikaa selailla matcheja ja heitellä aloituksia.

C) Naisen aktiivisuus passivoi miestä. Fakta. Liehittelyvaiheessa nykyinen mieheni hyppi takaperinvoltteja ja tarjosi kuuta taivaalta niin kauan, kun näytin punaista valoa. Ekojen treffien jälkeen mies edelleen piti yhteyttä, vähän laiskemmin ja puhui epämääräisesti tapaamisesta. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Lopulta ehdotin itse toisia treffejä, ja samalla mietin, teenkö elämäni isoimman virheen aktivoitumalla itse. Tein ja en tehnyt. Päädyimme yhteen, mutta siitä lähtien, kun järjestin itselleni ne tokat treffit, mies ei ole laittanut tikkua ristiin minun tai suhteen eteen ja olen itse sopinut kaikki tapaamiset, järjestänyt tekemistä, aloittanut parisuhdekeskustelut. Mies seuraa lammasmaisesti, mutta nyt jälkikäteen kadun ja mietin, miksi helvetissä piti raahata tuollaista kivirekeä perässään parisuhteeseen ja lastenhankintaan asti. Nyt siitä ei enää eroonkaan pääse.

En oikein jaksa uskoa, että mies on lammasmainen sen takia että sinä ehdotit seuraavia treffejä... Eiköhän hän vain ole tuollainen normaalisti! Valot päälle.

Miksi et eroaisi? Ei eletä 1800-luvulla.

Vierailija
55/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, siinä se nyt tuli mistä alussa oli puhe: jos nainen ottaa kontaktia niin hän vaikuttaa heti vähänepätoivoiselta. Siksi ei naisen kannata tehdä yhtään mitään.

Ei siinä kontaktin ottamisessa ole itsessään mitään epätoivoista. Kuten joku jo edellä sanoi, kiinnostus on toivottavaa ilmaista selkeästi. Minusta sen ei kuitenkaan tarvitse kummoista olla; esimerkiksi baarissa ennestään tuntemattomalle miehelle riittää katse silmiin, tervehdys ja lämmin hymy. Tosin, nuorena se ei minunkaan kohdalla riittänyt, mutta se on toinen juttu. 

Sitä nyt on vaan vähän vaikea kuvailla, mistä se tulee, mutta toisista vaan jää huono viba. Ei ole välttämättä sanoista kiinni. Miehelle pitää antaa tilaisuus "osoittaa arvonsa". Mutta tämä on vain oma näkemykseni.

Vierailija
56/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Minä olen tehnyt AINA itse aloitteen jos olen kiinnostunut miehestä! Miehet vastaavat heti jos ovat kiinnostuneita tai aika useat pistävät viestin vaikka heillä olisi jo joku toinenkin kiikarissa ja kertovat että pahoittelut mutta..

Minusta tuntuu että miehet vastaavat paremmin viesteihin kuin naiset ja siksi teen aina itse aloitteen koska on melko varmaa että mies kyllä vastaa jotain.

Vierailija
57/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon välillä ollut aika röyhkeäkin pokatessani miehiä (baarissa). No oon etsinyt vaan yöseuraa ja sitä myös saanut, mutta siihen se on jäänytkin. Netissä en koskaan törmännyt yhteenkään kiinnostavaan profiiliin ni jäänyt sit aloitteet tekemättä. Eikä se ees tuntuisi hyvältä tehdä aloitetta.

Jotenkin oon wanhanaikainen, et kyllä miehestä pitää löytyä sen verran munaa ja aitoa kiinnostusta mua kohtaan, et se mies saalistaa minua aluksi eikä päinvastoin.

Vierailija
58/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon välillä ollut aika röyhkeäkin pokatessani miehiä (baarissa). No oon etsinyt vaan yöseuraa ja sitä myös saanut, mutta siihen se on jäänytkin. Netissä en koskaan törmännyt yhteenkään kiinnostavaan profiiliin ni jäänyt sit aloitteet tekemättä. Eikä se ees tuntuisi hyvältä tehdä aloitetta.

Jotenkin oon wanhanaikainen, et kyllä miehestä pitää löytyä sen verran munaa ja aitoa kiinnostusta mua kohtaan, et se mies saalistaa minua aluksi eikä päinvastoin.

Mä oon samoilla linjoilla! Itse tahdon tehdä aloitteen. Tosin naiset voisivat ilmaista sitä kiinnostustaan irl paremmin. Pari kertaa kuullut vasta jälkikäteen että nainen olikin kiinnostunut. Ehkä kannattaisi se edes sanattomasti näyttää?

M35

Vierailija
59/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi monesti kun tulee pakit niin ei sitä enää jaksa edes yrittää.

M35

Vierailija
60/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi. Miehet tukkivat viesteillään profiilini. Ne joista kiinnostun ei kiinnostu minusta. Etsin suht ikäistäni, mutta aina ne kehäketut kirojittelee. Itseni ikäiset taas hakevat jotain muuta kuin minunlaista, mutta sitli on pakko laittaa jotain viestiä. Turhauttavaa. Ääripää on nämä tosi nuoret, jotka etsii äitiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan