Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET, jotka ette tee aloitetta nettideittailussa. Miksi ette?

Vierailija
07.05.2018 |

Miksi ette lähetä ensimmäistä viestiä nettideittaillessa?

Kysymys koskee nyt (hetero) naisia, jotka pyörivät nettideittisivustoilla etsimässä sieltä jotain.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin lähettänyt, mutta en enää.

Jos nainen lähettää ensimmäisen viestin, niin mun kokemuksen mukaan mies ajattelee näin:

- Varma nakki. Ei tarvitse edes yrittää vastata muuta kun "joo/ei", koska nainen on jo minusta kiinnostunut.

- Helppoa seksiä

- Epätoivoinen

Myös sen takia, että jos haluan vastata niille minulle tuleviin viesteihin, niin anteeksi vaan kaikki miehet, minulla ei ole aikaa alkaa selailla profiileja ja kirjoitella teille. Varsinkin kun esim. suomi24 on todella tiukka viestirajoitus per päivä ilmaiskäyttäjille. Se on ihan naurettavaa.

Vierailija
2/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisi kiinnostavaa tietää miksi nainen on heti helppo nakki jos hän yrittää tutustua miehiin? Olisikohan ihan miesten omissa asenteissa syy, että ei naiset halua lähestyä ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä saanut vastausta yhteenkään itse tekemääni aloitusviestiin, näitä ollut ehkä kymmenen. Eikä todellakaan niitä komeimpia vaan esim on ollut kiinnostava profiili tms ei pinnallista.

Kyllä mies kirjoittaa, jos sitä oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
4/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun olen tinderissä aloittanut keskustelun miehille, ne eivät ole johtaneet mihinkään. Miehet ovat vastanneet yhdellä/kahdella sanalla eivätkä selvästikkään ole olleet kiinnostuneita (miksi sitten painavat sydäntä? en tajua?). Kun taas mies aloittaa keskustelun, olen aina tavannut heidät. Outo ilmiö mutta näin mennyt mun tinder-juttuni.

Vierailija
5/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen lähestyy miehiä niin tuntuu että sekä miehet että naiset alkavat haukkua helpoksi ja että tälle kelpaa kuka vaan. Taitaa tässä olla nyt kaksoisstandardit. Naisen ei yksinkertaisesti kannata lähestyä jos haluaa säilyttää maineensa vaikka mies saa tehdä ihan samaa eikä kukaan ihmettele.

Vierailija
6/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen tehnyt aloitteita nettideittailussa, aika harvoin tosin. Täytyy olla tosi kiinnostavan oloinen tyyppi että teen. Suomi24:ssä on niin tiukka se viestirajoitus per päivä, ja viestejä tulee jatkuvasti... Tinderiä en ole käyttänyt. 

Vierailija
7/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun olen tinderissä aloittanut keskustelun miehille, ne eivät ole johtaneet mihinkään. Miehet ovat vastanneet yhdellä/kahdella sanalla eivätkä selvästikkään ole olleet kiinnostuneita (miksi sitten painavat sydäntä? en tajua?). Kun taas mies aloittaa keskustelun, olen aina tavannut heidät. Outo ilmiö mutta näin mennyt mun tinder-juttuni.

Tämä pätee täysin naisiin myös. Sydäntä painetaan, mutta viesteihin ei kiinnosta vastata.

M35

Vierailija
8/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisaiteilla olen naisena ensin viestitellessäni saanut joko öklöjä vastauksia tai ei vastauksia lainkaan. Kuvaton oma ilmoitus ja miesten viestien odottelu on tuonut enemmän jopa järkeviä, mukavia ja mielenkiintoisia yhteydenottoja. Muuten, palasin juuri ekoilta treffeiltä erään miehen kanssa, joka vastasi minun ilmoitukseeni. Oli oikein mukavaa ja tavataan jatkossakin.

Vierailija
9/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettänyt ekana viestejä ja aion tehdä niin vastakin, jos näen kiinnostavan tyypin.

Miehiltä aika usein tulee vain jotain yhdentekevää "moi, mitä kuuluu" viestiä aloituksena, ja jos heillä profiilitekstikin on niukka tai olematon, niin sellaiset eivät herätä mielenkiintoa edes vastata mitään. Siksi on tuntunut hyvältä idealta itse aloittaa viestittely esittelemällä itseni. En tietenkään viestiä laita tyhjille, kuvattomille profiileille, vaan vain jos kiinnostukseni herää.

Vierailija
10/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähettänyt ekana viestejä ja aion tehdä niin vastakin, jos näen kiinnostavan tyypin.

Miehiltä aika usein tulee vain jotain yhdentekevää "moi, mitä kuuluu" viestiä aloituksena, ja jos heillä profiilitekstikin on niukka tai olematon, niin sellaiset eivät herätä mielenkiintoa edes vastata mitään. Siksi on tuntunut hyvältä idealta itse aloittaa viestittely esittelemällä itseni. En tietenkään viestiä laita tyhjille, kuvattomille profiileille, vaan vain jos kiinnostukseni herää.

Täysin sama. Jos joku laittaa aloitusviestiksi "hei baby" (olen 40+ nainen), niin voipi olla että jää vastaamatta. Sen sijaan jos todella tykkään tyypistä, niin laitan varmasti ekana viestiä! Ellei kukaan tee aloitetta, voipi olla että vika on toisessa päässä eikä meissä naisissa. :) 

Vierailija
11/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen lähettää ensimmäisen viestin, niin mun kokemuksen mukaan mies ajattelee näin:

- Varma nakki. Ei tarvitse edes yrittää vastata muuta kun "joo/ei", koska nainen on jo minusta kiinnostunut.

- Helppoa seksiä

- Epätoivoinen

Myös sen takia, että jos haluan vastata niille minulle tuleviin viesteihin, niin anteeksi vaan kaikki miehet, minulla ei ole aikaa alkaa selailla profiileja ja kirjoitella teille. Varsinkin kun esim. suomi24 on todella tiukka viestirajoitus per päivä ilmaiskäyttäjille. Se on ihan naurettavaa.

Mistä olet saanut tuollaisia käsityksiä? Ovatko ne miehet sanoneet sinulle, että sinulta varmaan saa varmasti kun laitoin viestiä?

Kyllä minä ainakin ajattelisin, että vau, tästä voi jopa tullakin jotain kun naista kiinnostaa noin paljon että oikein lähestyy. Naisilla kun tuppaa niitä aloitteita olemaan laatikko täynnä, joten jos hän valitsee minut niin ollaan jo pitkällä. Jos taas minä teen aloitteen niin olen vain yksi pertti sadan joukossa.

Vierailija
13/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä nettideiteistä, mutta kokemus on osoittamut, että irl kun lähestyy miehiä, niin aletaan huoritella. En enää lähesty ketään, pitäkää tunkkinne.

Älä kerro satuja.

Vierailija
14/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lukemattomia aloituksia tinderissä tehnyt, eikä yksikään niistä seuranneista keskusteluista ole johtanut tapaamiseen. Sellanen fiilis on, että miehet haluaa itse tehdä aloitteen ja samaa ovat tinderiä käyttävät kaverinikin sanoneet.

N35

Vierailija
15/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Helppoa seksiä

- Epätoivoinen

Miksi ylipäätään roikut nettideiteillä jos sulla ei oo aikaa kohdella ihmistä ihmisenä. En ymmärrä. Ilmeisesti nettideitit on sulle niinkuin suurelle osalle muita naisia jonkinlaista itsetunnonkohotusterapiaa.

Vierailija
16/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku tunnollisen tytön syndrooma ja ajattelen, että ensisijaisesti pitää lukea ne itselle tulleet viestit ja vastatakin mahdollisuuksien mukaan. No, sitten vastaamisesta kehkeytyy keskustelu jne. Pitäisikö ne itselleen tulleet viestit ignoorata ja niihin vastaamisen sijaan tehdä aloitteita itse? Mikä olisi hyvä strategia? Aikaa nettideittihommiin ei voi kuitenkaan käyttää rajattomasti.

Vierailija
17/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on perimmäinen syy etteivät naiset yleisesti tee aloitteita? Ehkä tosielämässä katsellaan ja hymyillään, muttei muuta! Minulle on jopa kaksi kertaa käynyt näin työpaikalla. Naiset näyttävät ”vihreää”, mutteivät tule juttelemaan. Itse en ole ollut kiinnostunut.

Kaksi kertaa siis naiset ovat lopettamisen jälkeen lähettäneet facebookissa viestiä, kysyen miksi en tehnyt mitään aloitetta... naurettavaa! Hehän he olivat kiinnostuneita minusta, ei toisin päin. Ylpeys? Mikä syy?

Vierailija
18/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestirajoitukset on typerä tekosyy.

Eiköhän paras soppa synny, kun itse selaa profiilit läpi ja lähestyy sitä joka kiinnostaa eniten. Jos ei natsaa, niin siirtyy eteen päin.

Idioottimaista vastailla vain miesten tekemiin aloitteisiin ja valita sitten heistä joku, koska se joka oikeasti olisi kiinnostanut ei tehnyt aloitetta. Eli tyydytään vaan johonkin joka nyt sattui sinut huomaamaan.

Vierailija
19/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfhdfghdfhdg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Helppoa seksiä

- Epätoivoinen

Mistä olet saanut tuollaisia käsityksiä? Ovatko ne miehet sanoneet sinulle, että sinulta varmaan saa varmasti kun laitoin viestiä?

Kyllä minä ainakin ajattelisin, että vau, tästä voi jopa tullakin jotain kun naista kiinnostaa noin paljon että oikein lähestyy. Naisilla kun tuppaa niitä aloitteita olemaan laatikko täynnä, joten jos hän valitsee minut niin ollaan jo pitkällä. Jos taas minä teen aloitteen niin olen vain yksi pertti sadan joukossa.

Noin käy kun tekee aloitteita liian hyvätasoisille miehille. Kyllä 8-6 tason nainen aina yhden illan huviksi kelpaa jos parempaa ei ole tiedossa. Tavismiehet kyllä osaavat arvostaa naisten aloitteita.

- Ohis -

Vierailija
20/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fghdfhdfghgfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä nettideiteistä, mutta kokemus on osoittamut, että irl kun lähestyy miehiä, niin aletaan huoritella. En enää lähesty ketään, pitäkää tunkkinne.

Älä kerro satuja.

Ole ihan vapaasti uskomatta. Se ei muuta sitä, että minä en ainakaan lähesty enää yhtään ketään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi