Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET, jotka ette tee aloitetta nettideittailussa. Miksi ette?

Vierailija
07.05.2018 |

Miksi ette lähetä ensimmäistä viestiä nettideittaillessa?

Kysymys koskee nyt (hetero) naisia, jotka pyörivät nettideittisivustoilla etsimässä sieltä jotain.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestirajoitukset on typerä tekosyy.

Eiköhän paras soppa synny, kun itse selaa profiilit läpi ja lähestyy sitä joka kiinnostaa eniten. Jos ei natsaa, niin siirtyy eteen päin.

Idioottimaista vastailla vain miesten tekemiin aloitteisiin ja valita sitten heistä joku, koska se joka oikeasti olisi kiinnostanut ei tehnyt aloitetta. Eli tyydytään vaan johonkin joka nyt sattui sinut huomaamaan.

Jep. Luulisi että jos oikeasti haluaa löytää puolison niin olisi valmis sijoittamaan esim. kympin kuussa että saa rajattoman määrän viestejä. Miehiltä kun yleensä kinutaan kolminkertaisia hintoja ja sittenkin tavismies saa vain tyhjän arvan ja lämmintä kättä.

Vierailija
22/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä nettideiteistä, mutta kokemus on osoittamut, että irl kun lähestyy miehiä, niin aletaan huoritella. En enää lähesty ketään, pitäkää tunkkinne.

Juu tosielämässä moni mies lähtenyt liki pakoon - vaikka ok-näköinen, hoikka...

- ilmeisesti todellakin luulevat, että heitä lähestyvät naiset jotain vamppeja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kertoa: kolmannessa viestissä (huom! viimeistään) alkaa seksijutut. Monta kertaa ekalla tai tokallakin. Kolmannella viimeistään.

Vierailija
24/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S24 on ihan vitsi. Ostin eräälle naiselle, joilla on täysin samanlainen menneisyys kuin minulla, sen treffiplussan. Oli profiilin mukaan tosissaan etsimässä samanlaista.

Hän vastasi minulle ja kyseli tarkemmin. Olin töissä silloin, enkä lukenut viestiä ennen kuin pääsin kotiin. Hän oli jo poistanut tai piilottanut profiilinsa! Uskomatonta. Ei edes lunastanut lahjaa.

Aika nujerrettu olo... olen varma ettei voi olla muita samanlaisella taustalla. Ja missä käytöstavat?!

Vierailija
25/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kertoa: kolmannessa viestissä (huom! viimeistään) alkaa seksijutut. Monta kertaa ekalla tai tokallakin. Kolmannella viimeistään.

Miksi te lähestyä niitä pervoja? Ai niin, tavis ei kelpaa.

Vierailija
26/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon lukemattomia aloituksia tinderissä tehnyt, eikä yksikään niistä seuranneista keskusteluista ole johtanut tapaamiseen. Sellanen fiilis on, että miehet haluaa itse tehdä aloitteen ja samaa ovat tinderiä käyttävät kaverinikin sanoneet.

N35

Minä olen kyllästynyt jo laittamaan naisille itse viestiä kun eivät kuitenkaan vastaa. Laittakoot naiset itse jos kiinnostaa. Juu eivät laita.

M35

Vierailija
27/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä kerron.

Miehet yrittävät yleensä mennä helpoimman kautta. Jos teen miehelle liian helpoksi lähestymisen, eli lähestyn itse, en saa kontaktista mitään omalta kannaltani hyödyllistä irti. Suurin osa miehistä kun on jo mielestään nähnyt niin älyttömästi vaivaa sen profiilinsa eteen, että sen perusteella kiinnostusta osoittavan naisenhan täytyy haluta jo suhdetta! Ja kohtelu on sitten sen mukaista, eli mies ei vaivaudu edes sen vertaa juttelemaan, että saisin hänestä ihmisenä jonkin käsityksen. Poikkeuksia on, mutta häviävän vähän.

Kannattavampi strategia on vain odottaa, että ne vaivannäöstä kiinnostuneet miehet ottavat yhteyttä minuun. Näin löydän heidät helpoiten (avausviesti kertoo paljon miehen asenteesta!) ja pääsemme tutustumaan oikeasti. 

Tämä perustunee ihan biologiseen pariutumismekanismiin, jossa nainen on valitsijan roolissa ja miesten odotetaan tekevän vähän töitäkin sen eteen, että pääsevät lähietäisyydelle. Mitenkäs muuten niitä uroita voisi asettaa kiinnostavuusjärjestykseen? Jos sen tekee vain ulkonäön perusteella niin metsään menee ja pahasti.

Vierailija
28/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä nettideiteistä, mutta kokemus on osoittamut, että irl kun lähestyy miehiä, niin aletaan huoritella. En enää lähesty ketään, pitäkää tunkkinne.

- ilmeisesti todellakin luulevat, että heitä lähestyvät naiset jotain vamppeja...

Mulla on samoja kokemuksia. Tiesin että eräs mies on ihastunut minuun ja itselläkin oli tunteita. No, päätin nostaa kissan pöydälle ja mies olikin avan lukossa.

Puhumattakaan sitten siitä, jos lähestyisi jotain tuntemattomia miehiä.

Vierailija
29/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samoja kokemuksia. Tiesin että eräs mies on ihastunut minuun ja itselläkin oli tunteita. No, päätin nostaa kissan pöydälle ja mies olikin avan lukossa.

Puhumattakaan sitten siitä, jos lähestyisi jotain tuntemattomia miehiä.

Siis aivan lukossa :D

Vierailija
30/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naamastako sen näkee kuka on pervo? Vai siitä deittoprofiilista?

Vierailija
31/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologiaa vain etteivät useimmat naiset lähesty, vaan ovat vain ’tyrkyllä’. Jos mies kiinnostuu, hän lähestyy.

Vierailija
32/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän näyttää kyllä siltä, että pärstäkerroin on kertoo siitä, kuinka paljon naiset ovat valmiita ottamaan alatyylisiä juttuja vastaan. 

Vierailija
33/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on joku tunnollisen tytön syndrooma ja ajattelen, että ensisijaisesti pitää lukea ne itselle tulleet viestit ja vastatakin mahdollisuuksien mukaan. No, sitten vastaamisesta kehkeytyy keskustelu jne. Pitäisikö ne itselleen tulleet viestit ignoorata ja niihin vastaamisen sijaan tehdä aloitteita itse? Mikä olisi hyvä strategia? Aikaa nettideittihommiin ei voi kuitenkaan käyttää rajattomasti.

Copy&Paste viesti niille, jotka eivät kiinnosta.

Vierailija
34/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisilla on onneton itsetunto ja haluavat tuntea itsensä halutuksi ja kiinnostavaksi.

Vierailija
35/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän näyttää kyllä siltä, että pärstäkerroin on kertoo siitä, kuinka paljon naiset ovat valmiita ottamaan alatyylisiä juttuja vastaan. 

Eli siis kaikki miehet heittelevät niitä alatyylisiä juttuja? No se nyt tiedettiinkin silti.

Vierailija
36/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee aloitteen jos ovat tarpeeksi kiinnostuneita ja muunlaista miestä en huolisikaan. Jos miestä ajattelee naisista näin: emme sovi yhteen ja hyvä niin. Sama treffeillä maksamisen kanssa jne.

Vierailija
37/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kertokaa nyt, kuinka te lähestytte, kun ei toimi? 

Vierailija
38/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa pyytää tanssimaan, terassilla alkaa jutella niitä näitä ja pyytää lopulta samaan pöytään, illanvietossa pyytää numeroa jonkun puheenaiheen varjolla "ai sinäkin haluat nähdä sen leffan! Hei vaihdetaan numeroita ja mennään joskus katsomaan kun noita muita ei kiinnosta?"

Vierailija
39/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa pyytää tanssimaan, terassilla alkaa jutella niitä näitä ja pyytää lopulta samaan pöytään, illanvietossa pyytää numeroa jonkun puheenaiheen varjolla "ai sinäkin haluat nähdä sen leffan! Hei vaihdetaan numeroita ja mennään joskus katsomaan kun noita muita ei kiinnosta?"

Tanssimaan pyytäminen ei välttämättä ole hyvä aloite jos mies on ujompi tai ei osaa tanssia.

Mulle kävi kerran häissä niin että nuori nätti nainen pyysi tanssimaan enkä mennyt kun en olisi osannut, nainen olisi kyllä kelvannut. En tiedä oliko tuo aloite, olisin toivonut että olisi jäänyt juttelemaan mutta lähti heti takaisin tanssilattialle..

Vierailija
40/77 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologiaa vain etteivät useimmat naiset lähesty, vaan ovat vain ’tyrkyllä’. Jos mies kiinnostuu, hän lähestyy.

Tuo on pelkkä tekosyy.

Et tee aloitetta koska et kestä pakkeja, heikko itsetunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä