Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä ei tykätä Tuuresta?

Vierailija
07.05.2018 |

Reipas ja rohkea poika. Ei kai kukaan asettaisi itseään edes moiselle vihapuheelle alttiiksi (uusi biisi ja video) vain saadakseen huomiota?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka? En ole koskaan kuullutkaan... Joku teinijulkkis?

Vierailija
2/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Tuuren saamat kommentit on hirveitä etenkin Youtubessa. Mutta vähän ovat aikuiset nuorten ja lasten sometouhuja seuranneet, jos nyt ovat asian huomanneet. Jo vuosia etenkin monien nuorten artistien tubevideoiden kentät ovat olleet melkoisia jätelavoja.

Vierailija
4/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisenä hän on ihan kiva, ainakin minun mielestäni. Mutta musiikki on luokattoman huonoa, niin ehkä siksi hänestä ei pidetä.

Vierailija
5/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Tuuren saamat kommentit on hirveitä etenkin Youtubessa. Mutta vähän ovat aikuiset nuorten ja lasten sometouhuja seuranneet, jos nyt ovat asian huomanneet. Jo vuosia etenkin monien nuorten artistien tubevideoiden kentät ovat olleet melkoisia jätelavoja.

Joo en muista, että esim. Robinia olis julkisesti hirveesti puolustettu "tapa ittes" kommenteilta, joita ollut ainakin instassa ja youtubessa.

Vierailija
6/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisenä hän on ihan kiva, ainakin minun mielestäni. Mutta musiikki on luokattoman huonoa, niin ehkä siksi hänestä ei pidetä.

Musta siinä on iso ristiriita sanoman tärkeyden ja musan laadun välillä. Tarpeeksi hyvin en hahmota persoonaa, että sitä osaisin kommentoida.

Vierailija
7/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää suomitubettajien touhut ei pahemmin mua kiinnosta eikä oikeen ton tyylinen musiikkikaan uppoa, mut onhan se kamalaa millasta sontaa ton nuoren pojan niskaan tulee päivittäin.

Vierailija
8/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei Tuure artistina kiinnosta pätkääkään. Mutta ymmärrän, että asiasta ei varmaan edes keskusteltaisi, jos olisi ottanut asian tubettajana puheeksi. Biisin julkaisulla taas näyttää olevan ihan eri voima.

Vierailija
9/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viikon sisään ottanut tuosta Tuuresta selvää, katsellut youtube-videoita ja muuta mitä hänestä kirjoitellaan. Minä tällaisena vanhana uskovaisena kukkahattutätinä totesin, että Tuure on mukavan oloinen tyyppi. Onhan se "neiti", mutta hän on iloinen ja positiivinen ja hänen typerät teinivideotkin saavat hyvälle tuulelle tällaisen "metusaleminaikaisenkin" ihmisen. Ei nuo biisit nyt ihmeellisiä ole, mutta Lätkäjätkä-Ville on menevä kappale ja toistamiseen olen kuunnellut.

Jonkun on Suomessa oltava tuolla paikalla, jonka Tuure on ottanut. Jos se olisi hän, se olisi joku muu ennemmin tai myöhemmin.

Täti 42v.

Vierailija
10/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän poptähdet ja etenkin nuorisotähdey pääasiassa tarjoavat jotain ihan muuta kuin erityisen taidokasta musiikkia tai laulantaa (ainakin useimmiten). Päätarkoitus on tarjota esikuvia, roolimalleja, samaistumisen ja ihailun/ihastumisen kohteita. Eli persoona ja kasvot, jotka myyvät. Joten en nyt ihan hirveästi voi Tuurea mollata muiden poppareiden joukossa, vaikka harmittelenkin sen musiikillisen merkityksen vähäisyyttä.

Vierailija
11/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä toistaiseksi osaa olla oikein mitään mieltä. En tiedä juuri mitään koko ihmisestä enkä ole nähnyt esiintymässä kertaakaan.

Vierailija
12/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha. Söisi jotain.

Vierailija
13/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minuutin Evs:ssä, hirveä adhd selitys, oikeasti en jaksa katsoa onko hänellä muuta sanomaa kuin homous, ikäänkuin olisi maailma eka homo, joka on tullut kaapista, oletin homikaappien avautuneen vuosia sitten

Jossain oli teksti, jos hänellä olisi poika toivoisi hän että poika voisi sanoa, että tuo poikaystävän käymään, eikä se olisi mitenkään ihmeellistä.

Ilmeisesti hänen perheessään on?

Mummo 59v

Vierailija
14/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hänestä voisi pitää? Musiikki ja persoona niin pois työntävä, kuin voi olla. Antaa kasvot milleniumin mielensäpahoittajalle. Heistä en pidä

Vierailija
15/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, pussas mua :D

Kiva biisi ja mikäs sen hotimpaa kun katsoa musavideolta miesten pussailua (tosin on 17 v. joten olisi tehnyt sen vasta 18 v. ...)

Vierailija
16/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän poptähdet ja etenkin nuorisotähdey pääasiassa tarjoavat jotain ihan muuta kuin erityisen taidokasta musiikkia tai laulantaa (ainakin useimmiten). Päätarkoitus on tarjota esikuvia, roolimalleja, samaistumisen ja ihailun/ihastumisen kohteita. Eli persoona ja kasvot, jotka myyvät. Joten en nyt ihan hirveästi voi Tuurea mollata muiden poppareiden joukossa, vaikka harmittelenkin sen musiikillisen merkityksen vähäisyyttä.

Harvassapa ne on suursuoiota nauttivat popparit, jotka kulkevat musiikki edellä. Ulkoinen habitus ja se miten ja mitä edustaa on tärkeintä. Sitten tulee karisma, esiintymiskyky, musiikki, ja lopulta laulutaito tai jonkinasteinen musikaalisuus on plussaa.

Vierailija
17/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on pakko tykätä, jos et tykkää, olet itse katos kaapissa oleva homo, jolla on ongelmia oman seksuaalisuutesi kanssa. Tää on näitten lyömäase nykyään ;)

Vierailija
18/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä Tuure, 17, jättänyt koulut peruskouluun ? Näitä hinttejä joilla ei mitään koulutusta on jo tarpeeksi .

Tuure oli tosiaan tossa evs ja kyllä, räjähdin nauruun. Niin tyypillinen naismainen homo ilmeittensä/ eleittensä kanssa.  .  Voi luoja, kun se änkesi videolla lätkäpukuhuomeeseen ! Pointsit kylläkin siitä, että totta kai on homoja jääkiekossa / muussa urheilussa. Niitä ei vaan huomaa, koska ne on se ns. mies siinä suhteessa.

Vierailija
19/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän ärsyttävältä persoonalta, ihan kuten usea heterokin, joten suuntautumisesta se ei johdu. Mutta saattaa mielipiteeni vielä muuttua, jos Tuure tulee tutummaksi tai siten se vaan vahvistuu.

Vierailija
20/47 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä Tuure, 17, jättänyt koulut peruskouluun ? Näitä hinttejä joilla ei mitään koulutusta on jo tarpeeksi .

Tuure oli tosiaan tossa evs ja kyllä, räjähdin nauruun. Niin tyypillinen naismainen homo ilmeittensä/ eleittensä kanssa.  .  Voi luoja, kun se änkesi videolla lätkäpukuhuomeeseen ! Pointsit kylläkin siitä, että totta kai on homoja jääkiekossa / muussa urheilussa. Niitä ei vaan huomaa, koska ne on se ns. mies siinä suhteessa.

Tuure jäi välivuodelle viime vuonna eli ysin jälkeen. Siitä mulla ei oo käsitystä onko aikonut koulun penkille vielä palata ja jos on niin milloin.