Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tiedekunnassa ja yliopistossa ovat älykkäimmät?

Vierailija
06.05.2018 |

Pyrin sinne.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka ja varma työ. Oikis tai lääkis.

Vierailija
2/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikis ja älykkäimmät :DDD juuh. Tuota on ihan tutkittu jenkeissä ja fysiikkaa pääaineena lukevat ovat älykkäimpiä, matikka taisi tulla kakkosena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otaniemen tekn. fys. ja lääkis.

Vierailija
4/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylypahkassa.

Vierailija
5/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvard ja Oxford. Suomen yliopistot on ihan wannabe-yliopistoja.

Vierailija
6/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIT

M lausutaan mässäszyyttes.

Vierailija
7/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysiikka. Muut ovat täyttä pilipalia.

Vierailija
8/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikis ja älykkäimmät :DDD juuh. Tuota on ihan tutkittu jenkeissä ja fysiikkaa pääaineena lukevat ovat älykkäimpiä, matikka taisi tulla kakkosena

Katsohan raha ratkaisee loppupeleissä. Ja älykkäimmät tämän ymmärtävät jo varhain. Ne jotka jo 2-kymppisinä ymmärtävät valita uransa niin että 5-kymppisinä ovat parhaiten ansaitsevassa kymmenyksessä ovat älykkäimpiä. Suurimmalla todennäköisyydellä tähän pääsee lääkärinä tai lakimiehenä.

Vierailija
9/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on tunnollisimmat pänttääjät, ei älykkäimmät.

Vierailija
10/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysiikan opiskelijat ovat tutkitusti niitä älykkäimpiä.

Vierailija
11/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan enemmän yhteiskuntatieteilijöiden älykkyyttä ja ajattelutapaa, vaikka toki kovien tieteiden edustajat ovat ns. teknisen älykkäitä. Kaipaan kuitenkin seuraltani monipuolisuutta ja laajaa yleissivistystä.

Vierailija
12/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse arvostan enemmän yhteiskuntatieteilijöiden älykkyyttä ja ajattelutapaa, vaikka toki kovien tieteiden edustajat ovat ns. teknisen älykkäitä. Kaipaan kuitenkin seuraltani monipuolisuutta ja laajaa yleissivistystä.

Ainakin omassa tuttavapiirissäni kovien tieteiden edustajat ovat kiinnostuneempia muistakin aloista mm. yhteiskuntatieteistä kuin mitä pehmeiden tieteiden edustajat matematiikasta ja luonnontieteistä

Vierailija
13/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on tunnollisimmat pänttääjät, ei älykkäimmät.

Vaikeuden lisäksi fysiikalla tehdään myös enemmän töitä kuin noissa. Se on todellinen luonnonvalinnan laitos, josta useimmat eivät selviä.

Vierailija
14/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovien tieteiden edustajat ovat älykkäämpiä, mutta usein niin aspergereita, ettei sitä arvaisi. Humanistit ja yhteiskuntatieteilijät osaavat keskustella ja antavat siksi älykkään vaikutelman. Oikislaiset ja kauppakorkean opiskelijat taas paljastuvat jutuillaan tyhmiksi

Vierailija
15/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysikaalinen kemia. Ihan mikä tahansa yliopisto. Vain 1 % oppilaista pystyy derivoimaan yliavaruuksien mallinnuksia kolmannessa ulottuvuudessa, missä lääkiksen pääsykoekysymykset ovat lasten leikkiä. Ja sitten vaikka oppisikin laskemaan, niin vielä harvempi pystyy hahmottamaan kolmiulotteisesti, mitä tuli tehtyä. Googlaa musta kissa laatikossa sun muut lähestytään nollaa hommat.

Vierailija
16/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omassa tuttavapiirissäni kovien tieteiden edustajat ovat kiinnostuneempia muistakin aloista mm. yhteiskuntatieteistä kuin mitä pehmeiden tieteiden edustajat matematiikasta ja luonnontieteistä

Olen huomannut saman. Valitettavasti vain heidän usein itsevarma puheensa aiheista joita eivät oikeasti hallitse aiheuttaa myötähäpeää

Vierailija
17/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Valitettavasti vain heidän usein itsevarma puheensa aiheista joita eivät oikeasti hallitse aiheuttaa myötähäpeää

Oho, omassa tuttavapiirissäni nimenomaan valtiotieteilijät syyllistyvät tähän myötähäpeää aiheuttavaan päsmäröintiin. Humanistit ja luonnontieteilijätkin ovat enemmän kiinnostuneita itse ilmiöistä ja syistä niiden takana.

Vierailija
18/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku amerikkalainen heppu sanoi, etteivät naiset mene korkean tason oppilaitoksiin luomaan uraa ja muuttaakseen maailmaa. He menevät niihin hankkimaan hyväpalkkaisen miehen, joka sitten elättää heitä.

Vierailija
19/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, omassa tuttavapiirissäni nimenomaan valtiotieteilijät syyllistyvät tähän myötähäpeää aiheuttavaan päsmäröintiin. Humanistit ja luonnontieteilijätkin ovat enemmän kiinnostuneita itse ilmiöistä ja syistä niiden takana.

Mun tuttavapiirissä lähinnä myötähäpeää aiheuttaa se, että luonnontieteilijät tarkastelevat yhteiskunnallisia ilmiöitä turhan suoraviivaisesti... tapa hahmottaa syy-seuraus suhteita on yksioikoinen.

Vierailija
20/106 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa aina jos joku luulee lääkisläisiä erityisen älykkäiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi