Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat voittivat, saavat hyvinvointiyhteiskunnan kaadettua: "Liian moni suomalainen elää sosiaalituilla, ja pian edessä on järjestelmän iso remonttii"

Vierailija
03.05.2018 |

Hesarikin sen nyt myönsi. Täyttämällä maa pummeilla saatiin sosiaalitukijärjetelmä ylikuormitettua, eikä tuilla enää pärjää. Nyt meidät voidaan kaikki orjuuttaa. Huvittavaa, että tämä tapahtui vasemmiston tuella.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harhainen oikeistotrolli tämä etusivun riehuja.

Muistellaanpa hetki, ketkä siellä hallituksessa istuu.

Vierailija
22/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itse näin tuilla pakon edestä elävä tietää, että mikä sitten on se vaihtoehto sosiaalietuuksille? Itse olen työkyvytön ja käyn terapiassa, miten minun tulisi jatkossa elää ilman minimitason tukeani?

Moni on unohtanut, että niitä sosiaalitukia nostaa myös moni pienipalkkainen työssäkäyvä, sekä useampi työkyvytön ihminen. Kaikkia ei voida laittaa "aktivoitumaan" työkkärin tai vastaavan kautta. Mikä on se realistinen vaihtoehto tuille, kadulla eläminenkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjataan nyt kuitenkin että kyseessä on vihervasurit, nuo rahaa tyhjästä taikovat maailman halaajat.

Finanssikapitalismi on se joka perustuu velkaan, esim. valtionvelkojen muunto sijoitustuotteiksi ja niiden myynti eteenpäin voitolla on sitä nykypäivän kapitalismia. USA:lla on niin massiivinen valtionvelka, että käytännössä dollari ei perustu enää mihinkään, on pelkkää painopaperia. Tämä se on sitä rahan tyhjästä takomista.

eihän raha ole perustunut mihinkään muuhun kuin luottamukseen vuosikymmeniä, kun raha erotettiin kullasta fiatin myötä.

Vierailija
24/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sama ketä siellä istuu, meno ei muutu miksikään.

Vierailija
25/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin itse näin tuilla pakon edestä elävä tietää, että mikä sitten on se vaihtoehto sosiaalietuuksille? Itse olen työkyvytön ja käyn terapiassa, miten minun tulisi jatkossa elää ilman minimitason tukeani?

Moni on unohtanut, että niitä sosiaalitukia nostaa myös moni pienipalkkainen työssäkäyvä, sekä useampi työkyvytön ihminen. Kaikkia ei voida laittaa "aktivoitumaan" työkkärin tai vastaavan kautta. Mikä on se realistinen vaihtoehto tuille, kadulla eläminenkö?

löytää kumppani joka elättää / hakea apua hyväntekeväisyydestä.

Vierailija
26/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntyvyys on laskenut hälyttävälle tasolle.

Samaan aikaan kuitenkin uutisoidaan, että köyhien lapsien määrä kasvaa. Se on mielestäni vielä hälyttävämpää ja merkki siitä, että alentunut syntyvyys on tässä tilanteessa tervetullut ilmiö.

Vierailija
27/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas pöpi ketju taas, vasemmistoa taas syytetään oikeistohallituksen teoista. 

Näin se tyhmyys taas tiivistyy.

He kannattavat koko Afrikan siirtämistä tänne. Eli kannattavat samaa politiikkaa kuin oikeisto, mutta eri syistä. Ajavat huomaamatta oikeiston asioita.

Jessus, enpä ole huomannut vaik aina äänestän jompaa kumpaa vas.puoluetta. Et vaikuta ihan terveeltä.

Vierailija
28/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"oikeistolaiset" joille on ok, että mediaanipalkansaajan kokonaisveroaste on 60-70%

Vierailija
29/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me olla unohdettu ja heille mielellään tukia antaisikin kun siihen ne on tarkoitettu. Mutta nyt rahat menevät koko maailman discoiluun.

Vierailija
30/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittuako sitten länkytät vasemmistosta, jos kaikki on yhtä ja samaa puuroa.

Minä kyllä olen huomannut jo ajat sitten, että oikeistolla ei ole moraalia, kuten viimeaikasista päätöksistä on nähty. Vas,puolueilla on sentään joku oikeudentaju ja säällisyys tallella, mitä voi tehdä ja mitä ei.

Että on siinä nyt "vähän" eroa.

Vierailija
31/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He kannattavat koko Afrikan siirtämistä tänne. Eli kannattavat samaa politiikkaa kuin oikeisto, mutta eri syistä. Ajavat huomaamatta oikeiston asioita.

Jessus, enpä ole huomannut vaik aina äänestän jompaa kumpaa vas.puoluetta. Et vaikuta ihan terveeltä.

Et säkään.

Vierailija
32/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienempi tuki. iPhone, latet ja keskustakämpät niille, jotka tekevät niiden asioiden eteen työtä. Muulle riittää vähempi.

Muistamme Tatun, joka nappasi 1100 euroa kuussa ja asui Punavuoressa tekemättä yhtään mitään. Sen jutun jälkeen en enää ole säälinyt ”köyhiä”.

Vierailija
33/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaaleja vielä käytykään tämän porvarihallituksen jälkeen.

Sinkkumies

Vierailija
34/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä olen huomannut jo ajat sitten, että oikeistolla ei ole moraalia, kuten viimeaikasista päätöksistä on nähty. Vas,puolueilla on sentään joku oikeudentaju ja säällisyys tallella, mitä voi tehdä ja mitä ei.

vasemmiston moraali: Ihminen riistää, jos haluaa pitää omat rahansa, mutta on täysin oikein viedä toisen rahat väkisin vankilan uhalla.

Vierailija
35/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaisilla ei ole sen enempää moraalia kuin oikeistolaisillakaan.

Vierailija
36/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Ei meinaa tavallinen duunarikaan enää pärjätä omakotitalossa, autot on vanhoja, ei ole varaa kämppääkään remontoida.

No sitten duunari on hyvä ja mietti talouttaan miten saisi hommat yhteen ja pysyy suunnitelmassaan.

Remontit ja autot on täysin turhaa aivan uten omakotitalotkin. Mitkään  noista ei luo vaurautta vaan tuhoaa vaurautta ja kohta duunari onkin ulosotossa jos ei osaa yhtään funtsia.

Jospa aloittaisi elämällä alle kolmas osan nettotuloikllaan ja loput sijoittaa 30v putkeen ja sitten kun on 8000e/kk keskimäärin osingot niin voi tehdä mitä huvittaa eläkeläisenä. Kuten muuttaa madeiralle omakotitaloon ja katella merta 80c viinipullojen kanssa loput päivät parvekkeelta.

Tuota varten on olemassa jopa puolilmaiset työnväen opistotkin joissa opetella kieliä jos ei kielet jaksanu kiinnostaa peruskoulun aikana. Ei sitä täydellistä tarvitse edes osata. Kunhan ny tietää mitä viini, liha, peruna, voi, jne kyllä/ei/kiitos/anteeksi ja värit ja numerot on vaikka epsnjaksi niin pääsee aika pitkälle.

Jopa duunarikin osaa rallienkkua nykyään jos ei muuta.

Niijoo ja kun lähtee ryhtymään rikkaaksi älä luota finsnssilan ammattilaisiin ne koettaa myydä vaikka mitä roskatuotteita joissa on paljon välikäsiä. Omista firmat suoraan.

Vierailija
37/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomustrolli paniikissa kun kokoomuksenm suosio laskee ja keskustakin on kohta persujen kaltanen marginaalipuolue.

demarit senkun nousevat.

Siitähän tässä kitinässä taas on kyse.

Vierailija
38/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et säkään.

Ainakaan en kärsi pahoista harhoista, kuten teikäläinen.

Vierailija
39/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas oikeistohallitus. :(

Muistakaa ketä ensi vaaleissa äänestätte (vas.puolueita), nää uudistukset pitää äkkiä kumota.

Vierailija
40/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten pitäisi tehdä?

Onko parempia ehdotuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän