Voiko miehellä olla myös vauvakuume?
Kommentit (36)
Sen jälkeen on voinut olla kun vihreiden ansiosta tuli ilmi biologisten miesten mahdollisuus raskauteen.
Miksi ei voisi olla? Se on tunne, kai miehilläkin on tunteita?
Voi olla. Meidän kolme nuorimmaista ovat ihan miehen toiveesta saaneet alkunsa.
Tunnen miehen, jolla vauvakuume ollut jo pitkään ja on edelleen. Itse vaan en ehkä halua lasta tai sairauden vuoksi voisi olla vaarallistakin synnytys.
Kyllä voi. Mun ensimmäisellä aviomiehelläni oli aikanaan vauvakuume ja nyt aikuinen tytär tuskailee isänsä pappakuumetta. Olemattomalla lapsenlapselle on suunniteltu jo nimi ja elämä, hoitopaikka on luonnollisesti.
Voi olla. Meillä mies on se, joka on ehdottanut jokaisen meidän lapsen hankintaa ja joutunut pitkään suostuttelemaan osan kohdalla.
-neljän äiti
Matalatestoisella incelillä ehkä jos soijasta saatu liikaa estrogeeniä.
Voiko sen jotenkin hyväksyä, että jos ottaa miehen, niin se tulee hyvin todennäköisesti jossain vaiheessa tekemään teidät raskaaksi.
Mitään et voi. Terve mies halua vauvan.
Mun mielestä raskaana oleva nainen on kaunis. Mun vaimon raskausmaha ja raskausarvet on vaan parantaneet häntä.
Raskausvatsa on naisella kaunis ja seksikäs
Yleensäpäivän päätteeksi istumme yhdessä sängyssä, Mieheni lukee ääneen vauvaopasta. Hänen innostus on tarttuvaa, ja nauramme yhdessä sen kummallisille neuvoille. Pian asettautumme makuulle, ja hän vetää minut läheisyyteensä. Tunnen hänen lämpönsä ja rauhoittavan läsnäolonsa. Kaikki huolet tuntuvat kaukaisilta. Tiedän, että tämä matka ei aina tule olemaan helppo, mutta ajatus siitä, että rakastava mies on rinnallani, antaa minulle voimaa.
Eikös miehet vauvakuumeen takia vietä aikaa palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Ei miehellä sitä ole nainen se vauvan haluaa eikä mies
Itse asiassa viimeisen tutkimuksen mukaan miehet haluavat useammin lapsen ja perheen, kuin naiset. Vauvakuume on ongelmallinen termi, ehkä miehillä ei ole biologista tarvetta/viettiä/hormoneja, mutta ovat "valmiita" perheen perustamiseen?
Olen mies ja vauvakuumeessa.
Vauva ei osaa tekonauraa eli vauvan nauru on aina ihan puhtaasti ilosta johtuvaa. Siksi se on niin tarttuvaa ja siitä tulee hyvälle mielelle. Olen kuvannut kaikkien meidän lasten vauvanauruja videolle ja kuuntelin niitä tänään töissä. En edes muistanut miten ihana ääni se on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi olla? Se on tunne, kai miehilläkin on tunteita?
Onko se tunne - vai jotain muuta?
Ei miehellä sitä ole nainen se vauvan haluaa eikä mies