Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat voittivat, saavat hyvinvointiyhteiskunnan kaadettua: "Liian moni suomalainen elää sosiaalituilla, ja pian edessä on järjestelmän iso remonttii"

Vierailija
03.05.2018 |

Hesarikin sen nyt myönsi. Täyttämällä maa pummeilla saatiin sosiaalitukijärjetelmä ylikuormitettua, eikä tuilla enää pärjää. Nyt meidät voidaan kaikki orjuuttaa. Huvittavaa, että tämä tapahtui vasemmiston tuella.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap tarkoittaa "pummeilla"? Olenko minä "pummi", kun jouduin yt-neuvotteluissa ulos yli 50 vuotiaana ja työuraa on takana 36vuotta. Joudun elämään työttömyyskorvauksen sekä asumistuen turvin, koska kukaan ei palkkaa ikäistäni? Olemmeko minä ja kaikki kohtalotoverini pummeja?

Näissä tapauksissa tietysti ensin oma omaisuus realisoidaan, ja vasta sitten kun ne rahat loppuvat, käännytään toisten veronmaksajien puoleen.

Nykymenolla kustannamme pörssisalkkujen omistajia joilla on kämpät, mäkit ja autot, mutta eivät suostu niitä myymään.

Vierailija
82/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tilanne:

30 000/v

2lasta,yh

raskas vuorotyö

Täysin sama taloudellinen tilanne, kuin vuosia työttömänä olleella ystävälläni. Ei varaa pitää autoa, ei varaa mihinkään. Ei säästy pennin jeniä, asumistukea pakko nostaa..

Oikein??

Sama tilanne? Eli siis se sun työtön ystäväsi saa myös 30 000 vuodessa. Aahhahhahhaa :D Ihan varmasti juu. Ja kerrothan kohta vielä, kuinka sinä maksat joka kuukausi omaa asuntoasi ja työtön ystäväsi asuu ylikalliissa Saton tms vuokrakämpässä. 

Ja jos voisit vielä kertoa, miten sulla ei ole varaa mihinkään, vaikka saat aika muikeaa palkkaa? Olisiko mitenkään niin, että ongelmat löytyy sieltä peilistä?

Ja jos kerran työtön saa saman kuin sinä ja se on sinusta niin kadehdittavaa, niin JÄÄ TYÖTTÖMÄKSI!!! 

Ihme sössöttäjiä täällä.

Kyllä, näin on.

Verojen jälkeen mulle jää käteen 2000. Asumistukea saamme satasen.

Ystävälläni on 3 lasta. Hän saa asumistukea n.500, ja sossu maksaa loput vuokrasta ja perustoimeentulotuen neljälle eli 1745euroa.

Mitäs tähän tuumaat, viisastelija?

Unohdin mainita vielä, että minulla menee työmatkoihin n.100 euroa kuussa.

Eli hei anteeksi, olin väärässä, "tienaan" raskaasta vuorotyöstä noin 100 euroa enemmän kuin ystäväni!

Tienaat kuitenkin koko ajan eläkettä, jonka voit nauttia jossain Suomea halvemmassa maassa. Kaverisi on jumissa Suomessa hamaan hautaansa asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokoomustrolli paniikissa kun kokoomuksenm suosio laskee ja keskustakin on kohta persujen kaltanen marginaalipuolue.

demarit senkun nousevat.

Siitähän tässä kitinässä taas on kyse.

En ole Ap, mutta tähän viitaten, niin odotan oikeastaan innolla, että valta vaihtuisi hallituksessa ja katson sitten sivusta suurella mielenkiinnolla, että mistä SDP ja vasemmisto (+vihreät ja mitkä lie siniset) taikovat sitä rahaa kaikille lisää leikkamatta mistään tuista ja luovat samalla työpaikkoja kun laittavat yrityksiä ahtaammalle. Sillä ilmiselvästi nämä sitten leikkaisivat yritysten tuista tai kiristäisivät niiden jo ennestään järjettömiä maksuja ja veroja. Tulee mielenkiintoiset vuodet, varmaan tällä palstallakin, kun ei se raha sittenkään kasva puussa, vaikka hallitus vaihtuu ja väkeä otetaan entistä enemmän rajan yli sylit avoimina.

Vierailija
84/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tilanne:

30 000/v

2lasta,yh

raskas vuorotyö

Täysin sama taloudellinen tilanne, kuin vuosia työttömänä olleella ystävälläni. Ei varaa pitää autoa, ei varaa mihinkään. Ei säästy pennin jeniä, asumistukea pakko nostaa..

Oikein??

Sama tilanne? Eli siis se sun työtön ystäväsi saa myös 30 000 vuodessa. Aahhahhahhaa :D Ihan varmasti juu. Ja kerrothan kohta vielä, kuinka sinä maksat joka kuukausi omaa asuntoasi ja työtön ystäväsi asuu ylikalliissa Saton tms vuokrakämpässä. 

Ja jos voisit vielä kertoa, miten sulla ei ole varaa mihinkään, vaikka saat aika muikeaa palkkaa? Olisiko mitenkään niin, että ongelmat löytyy sieltä peilistä?

Ja jos kerran työtön saa saman kuin sinä ja se on sinusta niin kadehdittavaa, niin JÄÄ TYÖTTÖMÄKSI!!! 

Ihme sössöttäjiä täällä.

Kyllä, näin on.

Verojen jälkeen mulle jää käteen 2000. Asumistukea saamme satasen.

Ystävälläni on 3 lasta. Hän saa asumistukea n.500, ja sossu maksaa loput vuokrasta ja perustoimeentulotuen neljälle eli 1745euroa.

Mitäs tähän tuumaat, viisastelija?

Unohdin mainita vielä, että minulla menee työmatkoihin n.100 euroa kuussa.

Eli hei anteeksi, olin väärässä, "tienaan" raskaasta vuorotyöstä noin 100 euroa enemmän kuin ystäväni!

Tienaat kuitenkin koko ajan eläkettä, jonka voit nauttia jossain Suomea halvemmassa maassa. Kaverisi on jumissa Suomessa hamaan hautaansa asti.

Kukaan alle 40v ei tule saamaan eläkettä. Etkö ole kuullut eläkekassan hupenemisesta? Hohhoi.

Vierailija
85/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap tarkoittaa "pummeilla"? Olenko minä "pummi", kun jouduin yt-neuvotteluissa ulos yli 50 vuotiaana ja työuraa on takana 36vuotta. Joudun elämään työttömyyskorvauksen sekä asumistuen turvin, koska kukaan ei palkkaa ikäistäni? Olemmeko minä ja kaikki kohtalotoverini pummeja?

Sinut on SYRJÄYTETTY. Sinua SYRJITÄÄN. Kyllä on varmasti perseestä..

Vierailija
86/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kokoomustrolli paniikissa kun kokoomuksenm suosio laskee ja keskustakin on kohta persujen kaltanen marginaalipuolue.

demarit senkun nousevat.

Siitähän tässä kitinässä taas on kyse.

En ole Ap, mutta tähän viitaten, niin odotan oikeastaan innolla, että valta vaihtuisi hallituksessa ja katson sitten sivusta suurella mielenkiinnolla, että mistä SDP ja vasemmisto (+vihreät ja mitkä lie siniset) taikovat sitä rahaa kaikille lisää leikkamatta mistään tuista ja luovat samalla työpaikkoja kun laittavat yrityksiä ahtaammalle. Sillä ilmiselvästi nämä sitten leikkaisivat yritysten tuista tai kiristäisivät niiden jo ennestään järjettömiä maksuja ja veroja. Tulee mielenkiintoiset vuodet, varmaan tällä palstallakin, kun ei se raha sittenkään kasva puussa, vaikka hallitus vaihtuu ja väkeä otetaan entistä enemmän rajan yli sylit avoimina.

Mistä nykyhallitus taikoo rahat aktiivimallin aiheuttamiin massiivisiin kuluihin?

Vierailija
87/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos liian moni suomalainen elää sosiaalituilla, miksi tänne tuodaan LISÄÄ sosiaalituilla eläviä muista maista?

Ruotsissa maaha nmuuttajat ovat piristäneet taloutta kummasti.

Sama käy täälläkin kunhan asiat hoidetaan oikein.

Juu, raiskattujen ja murhattujen terapiaan menee paljon varoja ja poliisille

Vierailija
88/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä tapauksissa tietysti ensin oma omaisuus realisoidaan, ja vasta sitten kun ne rahat loppuvat, käännytään toisten veronmaksajien puoleen.

Nykymenolla kustannamme pörssisalkkujen omistajia joilla on kämpät, mäkit ja autot, mutta eivät suostu niitä myymään.

Kyllä se pörssisalkku on realisoitava, tai toimeentulotukea ei tipu. Asuntoa ei sentään joudu myymään, ja hyvä niin.

Vierailija
89/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämähän saa ansiosidonnaista. Ovat kuuluneet liittoon ja työttömyysvakuutusmaksunsa maksaneet.

Vierailija
90/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntyvyys on laskenut hälyttävälle tasolle.

Samaan aikaan kuitenkin uutisoidaan, että köyhien lapsien määrä kasvaa. Se on mielestäni vielä hälyttävämpää ja merkki siitä, että alentunut syntyvyys on tässä tilanteessa tervetullut ilmiö.

Tavallaan joo, mutta omassa tuttavapiirissä nimenomaan ne köyhät/kouluttamattomat/tuilla eläjät lisääntyy paljon runsaammin kuin koulutetut ja hyvissä duuneissa olevat. Hyvinvointi polarisoituu entistä pahemmin, kun rikkaat lisääntyy entistä vähemmän ja köyhät tekee sen 3-5 lasta edelleen samalla, kun tukia leikataan.

Vierailija
91/91 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl persaukisten sikiäminen loppuu jos ei siitä enää saa nettotuloa lisääntymällä. Köyhiä skidejä kun leimaa eteenkin se jos ovat pelkkä tienauskeino ja siten jokaikinen sentti joka menee ruokaan on tuhlailua pois rööki, ruoho ja viinabudjetista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi