Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että en osaa elää elämääni enkä järjestää sitä parhain päin

Vierailija
03.05.2018 |

Olen aina onneton. En oikein tiedä, mitä pitäisi tehdä ja missä, mikä olisi hyvä elämäntapa, kenen kanssa mun kannattaisi viettää aikaa... On mennyt jo monta vuotta aikuisiästä ilman, että olisin päässyt puusta pidemmälle. Tuntuu että joillain toisilla ihmisillä on kokonainen elämä - työ, vapaa-ajanvietto ja sosiaalinen elämä tasapainossa. Mulla on aina joku ja yleensä moni osa-alue todella riittämättömän ja vaiheessa olevan tuntuinen.
Kai haluaisin löytää jo paikkani ja vakiintua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku tuttu, jonka elänää ihailet? Haluaisit elää kuin hän, vain omalla tyylilläsi? Ota mallia hänestä. Tutustu häneen paremmin. Vietä aikaa hänen kanssaan. Ime hänestä vaikutteita.

Onko sinulla konkreettisia tavoiteita? Haluaisit tietyn ammatin tai osata tietyn taidon? Selvitä mitä niihin asioihin vaaditaan.

Tutkuskele myös itseäsi. Älä pelkää haluta asioita. Selvitä mikä sinussa estää saavuttamasta asioita. Tsemppiiä!

Vierailija
2/3 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat elää niin kuin ennenkin, niin tee asiat niin kuin ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli elämä alkanut löytää uomansa. Oli harrastuksia ja halu jäädä sinne missä olin. Sitten alkoi kiusaaminen ja vainoaminen. En usko, että koskaan pääsen heistä eroon. Eli toivottavasti sun elämäsi kulkee kuten hyvältä tuntuu. Hali

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme