Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun isä tahallaan etäännyttää lapsen uuden tyttöystävän takia

Vierailija
01.05.2018 |

Uusi tyttöystävä ei pidä lapsista, joten laittaa miehen valitsemaan lapsensa ja itsensä välillä.
Mies valitsee tyttöystävänsä ja alkaa kohtelemaan lasta välinpitämättömästi jonka seurauksena lapsi ei enää halua mennä isän luo = Ongelma ratkaistu.

Tällaista tilannetta olen seurannut vierestä ja mietin, että minkälainen isä kykenee toimimaan noin?

Onko kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta?

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies kohtaa Elämänsä Rakkauden, mkään muu ei merkitse enää mitään. Lapsi edellisestä suhteesta on vain muisto huonosta suhteesta. Mieluummin hän jättää kaiken menneen, uskoen että näin hänen oma paskuutensa lakaistuu maton alle ikuisesti piiloon, ja aloittaa uutena uljaana miehenä puhtaalta pöydältä uuden rakkaan kanssa.

Vierailija
2/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kestä yksinoloa. Haluaisi tottakai molemmat mutta jos ei onnistu niin naisen. Tavallista tavallisempi tarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että tyttöystävä ei pidä lapsista? Omaa päättelyäkö?

Vierailija
4/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt?

Vierailija
5/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies kohtaa Elämänsä Rakkauden, mkään muu ei merkitse enää mitään. Lapsi edellisestä suhteesta on vain muisto huonosta suhteesta. Mieluummin hän jättää kaiken menneen, uskoen että näin hänen oma paskuutensa lakaistuu maton alle ikuisesti piiloon, ja aloittaa uutena uljaana miehenä puhtaalta pöydältä uuden rakkaan kanssa.

Yäh..juuri näin se on. Kuvottavia "miehiä" jotka menee muna edellä vähät välittäen lapsen tunteista. Pääasia, että itsellä on mukavaa. Kyllä se lapsi äitinsä kanssa pärjää.

Vierailija
6/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ei ole mikään mies. Lapset tulee aina ensin.

Vierailija
7/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoset seksismit tällä kertaa.

Vierailija
8/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ei ole mikään mies. Lapset tulee aina ensin.

Juuri näin. Oikea mies ei anna minkään tulla itsensä ja lastensa väliin. Jos antaa niin sellaista ei voi mieheksi kutsua.

Vierailija
9/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinun mielestäsi on sitten syy isän ratkaisuun?

Vierailija
10/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tarina. Sitten kun ensimmäinen yhteinen lapsi syntyy, niin tilanne pahenee entisestään. Sun riivatut kakarat ja heidän kullannuppu, näin meillä. Enkä olisi tätä eksästä uskonut. Luulin mieheksi.

Vierailija
11/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin vuosi sitten varovaisesti deittailla ensi kertaa eron jälkeen. Kerroin ensimmäisillä treffeillä aina lapsistani ja siitä, että he ovat tärkeintä maailmassa minulle. Nyt olen melkein vuoden ollut yhdessä ihanan naisen kanssa, jolle on itsestään selvää, että lapset tulevat kaikessa ensin. Tästä johtuen ei ole koskaan ollut edes mitään lapset vs. uusi naisystävä asetelmaa, vaan meistä on muodostunut hyvä porukka. 

En ymmärrä miehiä jotka toimivat aloituksen esimerkin kaltaisesti. Nämä samat miehet ovat usein niitä jotka kännissä sitten itsekät etäisiä välejä lapsiinsa, kun lapset alkavat olemaan aikuisuuden kynnyksellä. Itseään saavat syyttää.

M36

Vierailija
12/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tarina. Sitten kun ensimmäinen yhteinen lapsi syntyy, niin tilanne pahenee entisestään. Sun riivatut kakarat ja heidän kullannuppu, näin meillä. Enkä olisi tätä eksästä uskonut. Luulin mieheksi.

Tapaako lapset vielä isäänsä?

Vierailija
13/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan se on luultavasti tässäkin tapauksessa eroa hakenut, joten hoitakoon itse lapsetkin siis

Vierailija
14/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloin vuosi sitten varovaisesti deittailla ensi kertaa eron jälkeen. Kerroin ensimmäisillä treffeillä aina lapsistani ja siitä, että he ovat tärkeintä maailmassa minulle. Nyt olen melkein vuoden ollut yhdessä ihanan naisen kanssa, jolle on itsestään selvää, että lapset tulevat kaikessa ensin. Tästä johtuen ei ole koskaan ollut edes mitään lapset vs. uusi naisystävä asetelmaa, vaan meistä on muodostunut hyvä porukka. 

En ymmärrä miehiä jotka toimivat aloituksen esimerkin kaltaisesti. Nämä samat miehet ovat usein niitä jotka kännissä sitten itsekät etäisiä välejä lapsiinsa, kun lapset alkavat olemaan aikuisuuden kynnyksellä. Itseään saavat syyttää.

Olisipa minunkin teini-ikäisillä sinun kaltainen isä.

Heidän isä on jopa kääntänyt viilenneet välit lasten syyksi ja elelee nyt uuden puolison ja hänen lapsien kanssa eikä tapaamisia ole enää ollenkaan.

Sydän on pirstaleina lasten takia :(

M36

Vierailija
15/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36!

Olisipa minunkin teini-ikäisillä sinun kaltainen isä.

Heidän isä on jopa kääntänyt viilenneet välit lasten syyksi ja elelee nyt uuden puolison ja hänen lapsien kanssa eikä tapaamisia ole enää ollenkaan.

Sydän on pirstaleina lasten takia :(

Vierailija
16/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan se on luultavasti tässäkin tapauksessa eroa hakenut, joten hoitakoon itse lapsetkin siis

Todella aikuismaista lapsia kohtaan, joilla ei ole mitään osuutta vanhempien väleihin.

Vierailija
17/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tapauksessa exän uusi nainen on ihan ääneen sanonut, että tyttäreni on ulkonäöltään täysin kopio minusta eikä siksi voi sietää häntä.

Ei kyllä enää tarvitsekkaan, koska sai silti pidettyä miehen itsellään eivätkä enää ota tyttöä luokseen.

Ja kyllä. Ihan oikeasti tämmöistä tapahtuu. Olemme siitä surullinen esimerkki.

Vierailija
18/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaako lapset vielä isäänsä?

Hyvin satunnaisesti. Esim. isänpäivänä käyvät pikaisesti pizzalla, muuhun eivät enää suostu. Eivät mene enää heidän kotiinsa. Ovat jo teinejä.

Vierailija
19/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ja itsepä lapsia halusi. Ei kuulu minulle millään lailla. Ei nyt aivan raiskannut, mutta melkein. Ja pilleritkin jätti salaa pois. Pitäköön kakaransa.

Vierailija
20/119 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti tyttöystävä ei vain pidä miehen edellisistä lapsista.

mies tajuaa tämän ja valitsee naisen, ei mitään kummallista, tapahtunut jo jeesuksen syntymästä saakka.