Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
5901/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuommosia Atsoja löytää? Ihana, kun se selittää iltanuotiolla. Ja muutenkin kun niin pohdiskeleva sellainen ja hyvin selittää ja puhuu. Tunteet niin pinnassa tuossa nuotiolla kun juttelevat Lotan kanssa. Ja niin niin rakastunut Lottaan! Oispa munkin mies tommonen, oisin ihan otettu! t.36v rouvashenkilö 

Täällä olis yksi ;-)

Vierailija
5902/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta tulee jossain vaiheessa tulevaisuudessa pettämään Atsoa. Ovat jo nyt henkisessä iässä kaukana toisistaan, Atso on aikuinen verrattuna Lottaan.

On muuten erittäin typerää yrittää selittää puolisolleen kuinka on ihastunut toiseen mieheen mutta välillä ei ole (muka) seksuaalista jännitettä ja sitten pyytää leikkimään kaveria tämän kolmannen pyörän kanssa. Ei nyt aivan aikuismaista ja fiksua käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5903/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset tosiaan niin typeriä, että lankeavat Iiron puheisiin? Mulla nousee defenssit heti pystyyn kun edes näen miehen, niin lipevän näköinenkin. Ja asia varmistuu síinä vaiheessa kun mies avaa suunsa ja alkaa puhumaan shampanjatilavierailuista Italiassa. Jep, jep.

Vierailija
5904/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiju oli muuten iltanuotiolla aika elähtäneen näköinen. Tisut roikkuivat, posket roikkuivat ja piilolinssivalinta teki silmistä väsyneet. Ja sitten se yleinen turvotus koko kehossa.

Kolmen viikon putki näkyy kokeneemmassakin pubiruusussa.

Vierailija
5905/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset tosiaan niin typeriä, että lankeavat Iiron puheisiin? Mulla nousee defenssit heti pystyyn kun edes näen miehen, niin lipevän näköinenkin. Ja asia varmistuu síinä vaiheessa kun mies avaa suunsa ja alkaa puhumaan shampanjatilavierailuista Italiassa. Jep, jep.

Iirosta en osaa sanoa, mutta oma exäni heitti kyllä tavatessamme hyvin erilaista "kunnon perheenisän" roolia ja vakuuttavasti. Nämä ällömmät piirteet tulivat esiin vasta myöhemmin. Iirosta poiketen hänellä myös oikeasti on sitä rahaa ja statusta, joilla leveillä. Itseäni sellainen ei ikinä ole hurmannut, mutta näyttää se hurmaavan myös miespuolisia ihmisiä: kavereita, kollegoita jne. Kai noilla leveilijöillä on oma hännystelijäsakkinsa sekä naisissa että miehissä.

t. Se Iiron kaksoinolennon kanssa elänyt

Vierailija
5906/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Jöbis ja Anders olis hauska pari! Jotenki niillä oli semmosta hauskaa ja luontevaa, en näkis Santeria ja Jöbistä pariskuntana..

Mutta ehkä niillä oli Andersin kanssa vähän enemmän semmonen isoveli-pikkusisko-meininki..

Vierailija
5907/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna ja Janne lomailivat viime viikolla Espanjassa, nyt roikutaan Imatralla veneilemässä+baarissa. Ihan tyhmä kysymys, millä rahalla. Siis missä välissä ehditään töihin (vai onko niitä edes),vai sossuko elättää?? 

Vierailija
5908/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa se oli si se kausi siinä. Kiitti ja moimoi tännekki 😊

Vierailija
5909/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atso oli suloinen kun sanoi miten sydämeen sattui katsella Lotan ja Paavon hääkuvia kun Lotta oli niin nättikin.

Vierailija
5910/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiju oli todella raikkaan ja hyvinvoivan näköisenä extrassa, kaikkea hyvää hänelle<3

Vierailija
5911/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotta tulee jossain vaiheessa tulevaisuudessa pettämään Atsoa. Ovat jo nyt henkisessä iässä kaukana toisistaan, Atso on aikuinen verrattuna Lottaan.

On muuten erittäin typerää yrittää selittää puolisolleen kuinka on ihastunut toiseen mieheen mutta välillä ei ole (muka) seksuaalista jännitettä ja sitten pyytää leikkimään kaveria tämän kolmannen pyörän kanssa. Ei nyt aivan aikuismaista ja fiksua käytöstä.

Mulla vähä samoja ajatuksia, vaikka en haluakaan kenestäkään sanoa että tulee pettämään tms.

Mutta ei tuo ihan täysin tasapainoinen suhde ole minunkaan mielestä, jotenki aika erikoista Lotalta kiistään täysin kaikki tunteet ja fiilikset Paavoa kohtaan. En usko itsekään että mitään suurempaa ihastusta olis ollut ilmassa, mutta heti alussa Lotta sano itse että kyllä kokee Paavon todella isona uhkana ja oikeasti näytti siltä että vois ehkä olla valmis tekemään jotain. Että kyllä siinä jotain tuntemuksia on ollut. Varmasti nekin tunteet loppua kohden viileni.

Jotenki nuo Lotat puheet ei täysin minua vakuuta. Ehkä nään asian niin, että Lotta ei ehkä halua itselleenkään myöntää, että jotain tunteita pääsi ehkä syntymään.

Vierailija
5912/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiju oli todella raikkaan ja hyvinvoivan näköisenä extrassa, kaikkea hyvää hänelle<3

Katselitko sä kännissä ohjelmaa? Meijusta ei saa raikasta edes hieromalla siemennestettä iholle. Niin väsynyt ja kulahtanut.

Vierailija
5913/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut Iiroa lähes lumoutuneena, koska hän muistuttaa niin paljon exääni. Lumoutuneena siitä, kuinka samalla tavalla narsistiset ihmiset voivat käyttäytyä. Iiro on hiukan tyhmempi ja ilmeisempi kehuskeluissaan ym. kuin exäni, mutta pohjavire on molemmilla täysin identtinen. Utopistiset luulot itsestään ja viehätysvoimastaan, materian palvominen, leveily, pettämisen oikeuttaminen, syyn siirtäminen kumppanin harteille,  mustan puhuminen valkoiseksi, mitähän vielä.. 

Ja tuo "mulla saa olla naispuolisia kavereita, joiden vieressä nukutaan ja joita puristellaan pe*seestä jos siltä tuntuu". Suoraan ex-elämästäni. Se on käsittämätöntä, miten niissä tilanteissa onkin ITSE yhtäkkiä se ahdasmielinen ripustautuja, joka ei ymmärrä "normaalia" ihmisten kanssakäyntiä. Olis pitänyt itselläkin olla Suomen kansa katsomassa tilanteita ja sanomassa ulkoapäin, että tuo EI ole normaalia, sinä olet.

Oman kokemukseni kautta ymmärrän sitä käsittämättömältä tuntuvaa asiaa, että naiset lankeavat, vaikka se katsojasta tuntuu hullulta. Pohjasyy on taitava manipulointi. Siitähän Meijukin on puhunut koko kauden: "pelottaa, että Iiro saa puhuttua minut iltanuotiolla takaisin".

Iiron kaltaiselle ihmiselle on tyypillistä myös se, että mikään ei oikeasti tunnu missään, eli porskuttaa eteenpäin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Sehän siinä v*tuttaa (itseäni v*tutti exäni kohdalla). Mutta pitää luottaa siihen, että karma iskee jossain vaiheessa.

Elämisensä ja rälläämisensä rahoittaa todennäköisesti pikavipeillä tai voisin veikata vahvasti myös rahapelien puolesta. Peliongelma oli exäni pahe – nämähän kuvittelevat, että sieltäkin tulee väistämättä rahaa, koska ovat tavallista älykkäämpiä/lahjakkaampia/parempia ihmisiä myös uhkapelaamaan. Voittamattomia kaikin tavoin.

Tällainen analyysi iiromaisen miehen kanssa eläneeltä.

Juhosta täytyy sanoa, että siinä on mies, joka menee kuin pässi narussa. Sama kuka sitä narua pitelee. Ekstrassa kertoi, miten Venla vain vei hänet baarista asuntoonsa ja sitten siinä jotenkin alettiin seurustelemaan. Justiinsa näin. Asiat vaan tapahtuu mulle, ohhoh. Todellinen lapanen.

Tunnistan myös tyypin. On kyllä Iiron kohdalla vaikea uskoa niihin puhelahjoihin, ei vakuuttanut mikään ohjelmassa kuultu. Mutta ehkä se on erilaista jos on siinä intensiivisessä tilanteessa itse

Sepä se just on, ku me katsojat nähdään aika suoraan tämä ristiriitainen käytös ruudusta. Ja tietysti tän kaltaisessa ympäristössä meille näkyy tämä käytösmalli aika kärjistetysti ja leikkausten ansiosta saadaan tavallaan tauttua katsojalle järkeä päähän.

Se on ihan eriasia olla tuossa tilanteessa itse kohteena, varsinkin jos tällänen ihminen tulee vastaan ulkomaailmassa ja näät siitä vaan sen pienen pintaraapaisun, mikä sinulle halutaankin näyttää. Vaikka esim. Pauliinan kiinnostus tai "kiinostus" Iiroa kohtaan näyttää ihan absurdilta näin ulkopuolisen silmin...

Vierailija
5914/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähä samoja ajatuksia, vaikka en haluakaan kenestäkään sanoa että tulee pettämään tms.

Mutta ei tuo ihan täysin tasapainoinen suhde ole minunkaan mielestä, jotenki aika erikoista Lotalta kiistään täysin kaikki tunteet ja fiilikset Paavoa kohtaan. En usko itsekään että mitään suurempaa ihastusta olis ollut ilmassa, mutta heti alussa Lotta sano itse että kyllä kokee Paavon todella isona uhkana ja oikeasti näytti siltä että vois ehkä olla valmis tekemään jotain. Että kyllä siinä jotain tuntemuksia on ollut. Varmasti nekin tunteet loppua kohden viileni.

Jotenki nuo Lotat puheet ei täysin minua vakuuta. Ehkä nään asian niin, että Lotta ei ehkä halua itselleenkään myöntää, että jotain tunteita pääsi ehkä syntymään.

Miten puheet uhkasta muuttu siinä vaiheessa kun Atso sano et hänen mielestään heidän suhteessaan tai hänessä on jotain häikkää, jos joku ulkopuolinen mies muodostuu uhaksi. Sen jälkeen Lotta oli sitä mieltä että ei Paavo ole sillä tavalla uhka. Musta nyt vähän näyttää et Lotta ja Paavo näkee tämän uhka-asian nyt ihan erilailla.

Vierailija
5915/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tuolta päivittäin lentoja, vai onko todellisuudessa kaikki 24-treffeillä olleet kotimatkalla samassa koneessa? Voi olla aika kuumottava tilanne jos näin on.

Vierailija
5916/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin juuri katsoa Juhon ja Jöbiksen iltanuotiojaksoa ja oivalsin, ettei tarvitse enää nähdä Vilmaa ja Juusoa telkkarissa!

Vierailija
5917/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi Jöbis oli niin tyly Juholle. Juhohan oli saaren sankari. 3 mimmiä 

Vierailija
5918/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselitko sä kännissä ohjelmaa? Meijusta ei saa raikasta edes hieromalla siemennestettä iholle. Niin väsynyt ja kulahtanut.

Keskity Iiro nyt siihen omaan erinomaiseen elämääsi ja jätä Meiju rauhaan myös keskustelupalstoilla. 

Vierailija
5919/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla toinen mies voi olla parisuhteella uhka jollei ole edes vähän ihastunut/kiinnostunut tästä? Lotan mielestä voi silti olla

Vierailija
5920/6337 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää puhuu että Juho loukkasi Fannia? Fannihan paneskeli koko ajan kaveripohjalta, ei siinä Fannia mitään loukattu.