Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
3661/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välihuomautus, olenko ainoa jonka mielestä Jannika B:n stailaus oli aivan järkyttävä? Näytti varmaan 20 vuotta vanhemmalta kuin on 😂

Musta hän näyttää pääsiäisnoidalta, luuta vaan haarojen väliin ja lennox. Eettistä myös ilmastonmuutoksen kannalta. Itse mietin häntä katsellessani: "miltä mahtaa näyttää kun on todella vanha, abt. 80." Ja se piipittävä laulu, vai miksi sitä ääntelyä kutsuisi 😤

Vierailija
3662/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho on toiminut kyllä päin vittua, mutta ei toi ihminen kauhean hyvin voi. Kunhan ei itseään sen pahemmin onnistu fyysisesti satuttamaan, toi altaaseen putoaminen olisi voinut olla jo huonompi homma, mikäli ihmisiä ei siellä olisi ollut. Ja ensi viikolla sitten nyrkit verillä, kun seinän kanssa tapellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3663/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö palstalaiset pitää Fannia fiksuna ja ”parhaana sinkkunaisena”? :D Mulla ei mahdu tajuntaan, että minkä ihmeen takia se hengaa koko ajan Juhon kanssa ja menee vielä sänkyyn asti, jos ei ole yhtään kiinnostunut. Joku sanoi, että tekee sen rikkoakseen Juhon ja Jeninan parisuhteen. Öö? Mitä hyötyä siitä on hänelle? Pieni flirttailu pelkkänä taktiikkana ilman mitään omaa kiinnostusta vielä menee, mutta seksi pelkästään siksi että saa toiset eroamaan on jo vähän liikaa.

Vierailija
3664/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainut joka ei pidä Joonaksesta? En pitänyt sillon kun oli saarella parisuhteessa olevana enkä pidä nytkään. Sössöttää ja näyttää jänikseltä.

Vierailija
3665/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö palstalaiset pitää Fannia fiksuna ja ”parhaana sinkkunaisena”? :D Mulla ei mahdu tajuntaan, että minkä ihmeen takia se hengaa koko ajan Juhon kanssa ja menee vielä sänkyyn asti, jos ei ole yhtään kiinnostunut. Joku sanoi, että tekee sen rikkoakseen Juhon ja Jeninan parisuhteen. Öö? Mitä hyötyä siitä on hänelle? Pieni flirttailu pelkkänä taktiikkana ilman mitään omaa kiinnostusta vielä menee, mutta seksi pelkästään siksi että saa toiset eroamaan on jo vähän liikaa.

En ole ruutu+-jaksoa nähnyt, mutta olen jo muutaman jakson ajan ihmetellyt, miksi Fanni on tuollainen tyly ja ylimielinen nyrpistelijä. Ja hänen eleensä ovat myös omituisia. Nakkelee niskojaan ja pyörittelee silmiään ja kävelee nokka pystyssä. 

Vierailija
3666/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katoin kahteen otteeseen sen Juhon ja fannin kutomiskohtauksen, mutta en millään ymmärrä mitä tapahtui. Ihme selostusta että jäi kesken, paskåå seksiå, toiselle olis ollu ok muttei kuitenkaan oo ok. Siiiiis mitä tapahtui? Ei tapahtunut vai tapahtui ja jäi kesken ja oli ok muttei ok.

Fannin selostus hämmensi. Ei tullut kokonaista lippistä.

Ja mitä ihmettä se Fanni kyseli kesken sexin!? "ootko pannu montaa?" KUKA ALOITTAA TÄLLÖSEN KESKUSTELUN KESKEN AKTIN??

”sexin” 🙄

Vierailija
3667/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fannista huomaa, että sen lisäks ettei oo kiinnostunu Juhosta ei muutenkaan hirveesti kunnioita häntä. Käy sääliks sekasin olevaa Juhoa, vaikka itsekin teki toki väärin Jöbistä kohtaan.

Vierailija
3668/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Meiju käyttää aina välillä (lähinnä iltanuotioilla) noita väripiilareita? 😩 On niin paljon nätimpi omilla ruskeilla silmillä

Vierailija
3669/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atso on kyllä ihailtava nuorimies. 18-vuotiaana kypsempi kuin kolmekymppinen Iiro.

Vierailija
3670/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atsolle oma zenimäinen tv-sarja. Vois olla tempoltaan sohvaperunoiden mallia.

Vierailija
3671/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katoin kahteen otteeseen sen Juhon ja fannin kutomiskohtauksen, mutta en millään ymmärrä mitä tapahtui. Ihme selostusta että jäi kesken, paskåå seksiå, toiselle olis ollu ok muttei kuitenkaan oo ok. Siiiiis mitä tapahtui? Ei tapahtunut vai tapahtui ja jäi kesken ja oli ok muttei ok.

Fannin selostus hämmensi. Ei tullut kokonaista lippistä.

Luulen, että Juholla ei seisonutkaan loppuun asti ja joutuivat sen takia keskeyttämään.

Vierailija
3672/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt varmaan on fakta, että Iirolla on jonkin verran rahaa. Mutta ketkä ihmeessä ovat hänen asiakkaitaan? En voisi kuvitellakaan meneväni moiseen ohjelmaan sekoilemaan ja sikailemaan ja kuvitella, ettei se vaikuttaisi uskottavuuteeni ja luotettavuuteeni bisneksissä.

No ei hänellä kyllä ole, tämä selviää googlettamalla :D

Kyllä Iiron olisi vaan kannattanut pysyä automyyjänä toisen palveluksessa, ei nuo

omat bisnekset tunnu lukuisista yrityksistä huolimatta oikein ottavan tulta alleen.

Vierailija
3673/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas miten tekopyhä Juho. Sanoo treffeillä jollekin, että ei antaisi Jöbikselle enää anteeksi ja suhde olisi ohi, jos Jöbis menisi p.anemaan jonkun kanssa. Ja kas, samana iltana bileissä Juhon kettu eksyy Fannin koloon. Hitto mikä munaton jätkä :D

Olihan Juholla jonkun sortin m*na. Vaakasuoraan tökötti, kun kiirehti Fannin tykö 👃👀

Mää luulin että sillä oli kaukosäädin kädessä

Vierailija
3674/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas miten tekopyhä Juho. Sanoo treffeillä jollekin, että ei antaisi Jöbikselle enää anteeksi ja suhde olisi ohi, jos Jöbis menisi p.anemaan jonkun kanssa. Ja kas, samana iltana bileissä Juhon kettu eksyy Fannin koloon. Hitto mikä munaton jätkä :D

Olihan Juholla jonkun sortin m*na. Vaakasuoraan tökötti, kun kiirehti Fannin tykö 👃👀

Mää luulin että sillä oli kaukosäädin kädessä

Whatever 😁

Vierailija
3675/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tuo Iiro tienaa noin vähän? Ite oon keskituloinen (tulot noin 40 000-50 000e/vuosi) enkä ikimaailmassa pystyisi pitämään yllä samanlaista elämäntapaa kuin Iiro Instagraminsa mukaan. Hänellä vielä osa tuloista taitaa mennä vanhojen velkojen makseluun.

Joo, mulla kans tulot pyörii noissa luvuissa, niin voin sanoa että ei kyl pysty leveilemään. Velaks joutuu elää jos meinaa jotain uutta hankkia. Sepä sen selittää miks noi on lähteny ohjelmaan, ilmaisen all inclusive loman takia. Aika PA porukkaa noi kaikki näyttää tuolla olevan.

Vierailija
3676/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tuo Iiro tienaa noin vähän? Ite oon keskituloinen (tulot noin 40 000-50 000e/vuosi) enkä ikimaailmassa pystyisi pitämään yllä samanlaista elämäntapaa kuin Iiro Instagraminsa mukaan. Hänellä vielä osa tuloista taitaa mennä vanhojen velkojen makseluun.

Tarkoittaen varsinaisesti minkälaista elämäntapaa? Itsehän hän on siellä kirjoittanut, että rahaa ei ole.

Vierailija
3677/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jeesusonherra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jeesusonherra kirjoitti:

Täällä palstalla on paljon kommentoitu ja moitittu että kun näiden temppari ihmisten ulkonäköä arvostellaan. Jaa, miksi ulkonäköä EI saisi arvostella? Täällä on vuodesta toiseen mollattu kilpailijoiden luonteita ja tehty psykopaatti/narsisti psykoanalyysejä ja teroiteltu porukalla noitajahti talikoita, ja nyt ei saisi muka sanoa että jollain on iso leuka tai pienet silmät? Come on!

-

Sinkkujen taso on tosiaan pudonnut ja vuodesta toiseen jaksaa ihmetyttää miten kaikista "erikoisimmat" nousee suosioon. Tällä tarkoitan esim. Fannia ja Tonia. Fannilla on todella erikoisia maneereita, puhuessaan hytkyy/huojuu kuin parkinssonin taudin saanut. Tonin ääni ja ulkonäkö taas on kuin...noh, hänestä tulee kovan rekka-lesbon kuva tai vasta sukupuolen vaihdos leukkauksen tehneen kuva (nainen -> mies). Ehkä feministi-Meijuun uppoaa tällainen rekka-lesbomaisuus, tiedä häntä.

-

Juusoa täällä on ihan turhaan mollattu. Voi olla hieman ylisuojelevainen mutta en yhtään ihmettele miksi menee hermot ja haluaa olla suojelevainen koska Vilmalla selkeästi on joko A) Pahemman puoleinen alkoholi ongelma tai B) Pahoja itsetunto ongelmia tai C) Molemmat. Tsemppiä Juusolle, hieno mies! #freejuuso

Ois ihan helvetin hauska nähdä minkänäköinen tyyppi tän kommentin kirjoitti! Täytyy olla hyvännäköinen, mieleltään terve, rikas ja haluttu tyyppi. Mut sivistynyt tää ei ole, ei sivistynyt koe oikeudekseen sanoa toisesta pahaa, vaikka mieli tekisi. Kannattaa osata analysoida omia sanomisia ja tekemisiään, ja myös omaa peilikuvaa. Monesti itsessä on niin paljon vikaa, että sorrutaan dissaamaan muita, ikäänkuin todistaakseen itselle että minä olen parempi.

Kerro minulle, miksi on pahempi sanoa jokin huomio toisen ulkonäöstä kuin tuomita tämä samainen ihminen esim. narsistiksi?

Sillä ei ole mitään väliä miltä minä näytän. Minä en ole televisiossa, nämä Temppari-ihmiset sen sijaan ovat eikä kukaan heitä ole sinne pakottanut. Erilaiset huomiot ulkonäöstä kuuluvat asiaan, ei tässä ole ketään tahallaan mollattu.

Siis tämä ohjelma ei ole mikään kauneuskilpailu, tässä ohjelmassa parit testailevat toistensa luottamusta, siis en ymmärrä miksi tämän ohjelman keskustelupalstalla jauhetaan/haukutaan ihmisten ulkonäköä, eikö se ole aivan sivuseikka. Junttia on haukkua, ja vielä juntimpaa kirjoitella ne haukut tänne. Ja onhan sillä paljonkin väliä miltä sinä näytät, jos haukut jotain rumaksi koska on esim. lampaan näköinen, ja itse näytät sialta, niin ei minusta oikeuta haukkuihin toista kohtaan. Vai onko tämä suomalainen kansanluonne että kaikki tv:ssä on julkista riistaa, ja paskaa vaan kaikille niskaan..

No onhan tämä kommentoija nimeltä "jeesusonherra" sikäli oikeassa, että kovin korrektia ei ole sekään, että haukutaan narsistiksi eli annetaan mutu-pohjalta maallikkona vakava persoonallisuushäiriötuomio. Mieluummin itse tulisin tuomituksi sian näköiseksi kuin narsistiksi. Ja vielä mieluummin lampaan, koska lampaat ovat kivoja. :) 

Vierailija
3678/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atso on kyllä ihailtava nuorimies. 18-vuotiaana kypsempi kuin kolmekymppinen Iiro.

Siihen ei kyllä paljoa vaadita 😅

No ei vaan itekki mietin et onko Atso oikeasti harvinaisen kypsä 18-vuotiaaksi, vai tuleeko mielikuva vaan siitä et noi muut varatut miehet on harvinaisen epäkypsiä 😀

Vierailija
3679/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne Juhoa haukutte? Kyll minä mielelläni toimisin sen munan "tunnustelijana".

T: Mies

Vierailija
3680/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nuo sinkut jonkun bonuksen, jos saavat jonkun varatuista panemaan?  Sinä olisi oiva kannustin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme