Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
jeesusonherra kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jeesusonherra kirjoitti:
Täällä palstalla on paljon kommentoitu ja moitittu että kun näiden temppari ihmisten ulkonäköä arvostellaan. Jaa, miksi ulkonäköä EI saisi arvostella? Täällä on vuodesta toiseen mollattu kilpailijoiden luonteita ja tehty psykopaatti/narsisti psykoanalyysejä ja teroiteltu porukalla noitajahti talikoita, ja nyt ei saisi muka sanoa että jollain on iso leuka tai pienet silmät? Come on!
-
Sinkkujen taso on tosiaan pudonnut ja vuodesta toiseen jaksaa ihmetyttää miten kaikista "erikoisimmat" nousee suosioon. Tällä tarkoitan esim. Fannia ja Tonia. Fannilla on todella erikoisia maneereita, puhuessaan hytkyy/huojuu kuin parkinssonin taudin saanut. Tonin ääni ja ulkonäkö taas on kuin...noh, hänestä tulee kovan rekka-lesbon kuva tai vasta sukupuolen vaihdos leukkauksen tehneen kuva (nainen -> mies). Ehkä feministi-Meijuun uppoaa tällainen rekka-lesbomaisuus, tiedä häntä.
-
Juusoa täällä on ihan turhaan mollattu. Voi olla hieman ylisuojelevainen mutta en yhtään ihmettele miksi menee hermot ja haluaa olla suojelevainen koska Vilmalla selkeästi on joko A) Pahemman puoleinen alkoholi ongelma tai B) Pahoja itsetunto ongelmia tai C) Molemmat. Tsemppiä Juusolle, hieno mies! #freejuuso
Ois ihan helvetin hauska nähdä minkänäköinen tyyppi tän kommentin kirjoitti! Täytyy olla hyvännäköinen, mieleltään terve, rikas ja haluttu tyyppi. Mut sivistynyt tää ei ole, ei sivistynyt koe oikeudekseen sanoa toisesta pahaa, vaikka mieli tekisi. Kannattaa osata analysoida omia sanomisia ja tekemisiään, ja myös omaa peilikuvaa. Monesti itsessä on niin paljon vikaa, että sorrutaan dissaamaan muita, ikäänkuin todistaakseen itselle että minä olen parempi.
Kerro minulle, miksi on pahempi sanoa jokin huomio toisen ulkonäöstä kuin tuomita tämä samainen ihminen esim. narsistiksi?
Sillä ei ole mitään väliä miltä minä näytän. Minä en ole televisiossa, nämä Temppari-ihmiset sen sijaan ovat eikä kukaan heitä ole sinne pakottanut. Erilaiset huomiot ulkonäöstä kuuluvat asiaan, ei tässä ole ketään tahallaan mollattu.
Siis tämä ohjelma ei ole mikään kauneuskilpailu, tässä ohjelmassa parit testailevat toistensa luottamusta, siis en ymmärrä miksi tämän ohjelman keskustelupalstalla jauhetaan/haukutaan ihmisten ulkonäköä, eikö se ole aivan sivuseikka. Junttia on haukkua, ja vielä juntimpaa kirjoitella ne haukut tänne. Ja onhan sillä paljonkin väliä miltä sinä näytät, jos haukut jotain rumaksi koska on esim. lampaan näköinen, ja itse näytät sialta, niin ei minusta oikeuta haukkuihin toista kohtaan. Vai onko tämä suomalainen kansanluonne että kaikki tv:ssä on julkista riistaa, ja paskaa vaan kaikille niskaan..
Ei ole kauneuskilpailu mutta ulkonäöllä on kokonaisuuden vuoksi hyvinkin suuri merkitys tämän tyyppisessä formaatissa, joten se ei ole sivuseikka. Viettelyyn ja seksillä flirttailuun liittyy aika vahvasti ulkonäkö, halusi sitä tai ei. Täysin perusteeton haukkuminen on toki asia erikseen, se ei ole hyvän maun mukaista.
Ruutu+ lopussa olevassa pätkässä joku mustahiuksinen tyttö lähtee ovet paukkuen Iiron luota? Onko Janina vai Pauliina? Oliko Iiro myös siinä pätkässä, jossa Sallaa revitään inhottavasti hiuksista?
Jos googlaa Iiron nimen ja sanan ”protesti” niin voi huomata, että puheet ovat suurempia kuin lompakko. Sitähän Meijukin kertoi iltanuotiolla. Sellanen kehuskelu on tosi vastenmielistä. Olet mitä syöt-ohjelmassa Iiro kertoi käyttävänsä jopa tonnin viikossa herkutteluun ja nautintoaineisiin. Ihan jäätävä määrä. Ei ihmekään, että kakka ja moni muukin asia kelluu. Hyvä seuramies bileissä, sitä en kiistä, mutta parisuhteeseen kaverista ei ole.
Onko tuolla jotkut vahdit 24/7, ettei kukaan huku kännipäissä uima-altaaseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katoin kahteen otteeseen sen Juhon ja fannin kutomiskohtauksen, mutta en millään ymmärrä mitä tapahtui. Ihme selostusta että jäi kesken, paskåå seksiå, toiselle olis ollu ok muttei kuitenkaan oo ok. Siiiiis mitä tapahtui? Ei tapahtunut vai tapahtui ja jäi kesken ja oli ok muttei ok.
Fannin selostus hämmensi. Ei tullut kokonaista lippistä.Ja mitä ihmettä se Fanni kyseli kesken sexin!? "ootko pannu montaa?" KUKA ALOITTAA TÄLLÖSEN KESKUSTELUN KESKEN AKTIN??
Nainen, joka on saanut parempaakin..
Toni on minusta kivannäköinen ja juuri sellainen "paha poika" johon itse olisin iskenyt kynteni. Kunnes hän oli jäätävässä humalassa treffeillä ja oikeastaan kokoajan. Ällöttävää käytöstä, miten kukaan voi viihtyä tuollaisen kännikalan seurassa? Meiju-parka, varmaan halusi bilettää ja pitää hauskaa Iiron miettimisen sijaan, ojasta allikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko Vilma tosissaan kateellinen kun Jöbiksen mielestä Joonas on temppareiden historian coolein hahmo eikä hän?
On näköjään sarkasmintaju sinulla hukassa. 😂 Huomashan sen jo Vilman eleistä ja äänenpainosta, että ei ollut tosissaan.
Jaa, no en ymmärrä Vilmasta mitään muutenkaan joten ehkä sitten niin. Ei oo kauheesti ohjelmassa vitsaillut
Mun mielestä Vilma on ihan huumorilla suurimman osan aikaa, jostain syystä vaan porukka tuntuu ottavan kaiken tosissaan, erilaiset huumorintajut ei kohtaa. Ei kannata ottaa Vilmaa niin tosissaan, ei ota itsekään.
Mikä jengi ja miksi ne väittää että sulla olis varmaan vitsit vähissä jos olis noin huono itsetunto?
Mulla olis varmaan vitsit vähissä jos olis noin huono itsetunto (niin ainakin jengi väittää) ja tommonen poikaystävä josta se itsekin sanoo että ahdistaa, mutta ehkä se sitten kääntää ne paskat fiilikset vitsailuiksi. En tiedä.
Äh sori kirjotin huonosti, siis meinasin että jengi täällä väittää koko ajan että Vilmalla on tosi huono itsetunto. Niin jos itselläni olisi yhtä huono itsetunto ja päälle vielä tuollainen poikaystävä kuin Juuso, en ehkä kykenisi vitsailuihin.
Mutta se siitä.
Jännää huomata kuinka tämän ketjun puheenaiheet elää. Ensin arvostellaan sinkkuja monta sivua, sitten puidaan T&J ja J&J episodia taas monta kymmentä sivua, sitten Iiron sikailua, siinä välissä haukutaan/kehutaan TT:n ulkonäköä, sitten taas Iiron törttöilyt arvostelussa jne.
On tuo Iiro kyllä yksikin saakelin Setämies. Oksettava äijä. Puhuu todella tökerösti Pauliinasta ja vielä pieraisee päälle. Hyi yök!
Ei taatusti oikeasti kunnioita Meijua, ei Janinaa, ei Pauliinaa, tuskin ketään naista, vaikka muuta väitäis.
Mä en ymmärrä Juhoa ollenkaan. Yhdessä hetkessä haukkuu Jöbistä tosi rumasti ja seuraavaksi iltanuotiolla miten Jöbis on täydellinen, et hänessä ei oo mitään vikaa. WTF? Ja sitten menee panemaan Fannia.... Ei ymmärrä...
Atso vaikuttaa tosi fiksulta. Ei ole törttöillyt tähän mennessä yhtään. Kunnon poika, toivottavasti pitää linjansa loppuun asti. Ja toivottavasti Lotta tekee samoin. Siitä Lotan ja Paavon suukosta olisin vähän suuttunut, jos olisin Atso, mutta toivottavasti ei lähde kostamaan.
Juuso..... Se o rikki ny .... 😂 (Sori oli ihan pakko!). Jätkä on ihan naurettava. Ylireagoi ja vetää kierrokset siitä jos toinen tanssii vieraan tyypin kanssa ja leikkimielisesti kaulailee. Tuossa nyt ei ollut mitään väärää Vilman puolelta. Ja ne kilarit jostai tolpasta!! Ei helv toi jätkä varmaan näyttelee, ja pahasti yli. Ei ole enää edes uskottavaa vaan naurettavaa.
Kukaan ei ota häntä edes tosissaan.
Vilmaa käy jopa melkein sääliksi.....
Naamalleruikkija-Iiro
Kakka-Iiro
Pieru-Iiro
Iilimato-Iiro
Raha-Iiro
Hurmaavia lempinimiä tälle joka naisen unelmien täyttymykselle, jota vain harvat ja valitut saavat sisäänsä (ja naamalle).
Vierailija kirjoitti:
Se nyt varmaan on fakta, että Iirolla on jonkin verran rahaa. Mutta ketkä ihmeessä ovat hänen asiakkaitaan? En voisi kuvitellakaan meneväni moiseen ohjelmaan sekoilemaan ja sikailemaan ja kuvitella, ettei se vaikuttaisi uskottavuuteeni ja luotettavuuteeni bisneksissä.
No ei hänellä kyllä ole, tämä selviää googlettamalla :D
Vierailija kirjoitti:
Välillä sitä vaan miettii, että miten eri planeetalla jotkut ihmiset elääkään. Kuronen kysyy Vilmalta, että miksi lähtivät uudestaan ohjelmaan jos ei julkisuuskuvan kiillottelun takia. Vilma vastaa, että ei luottanut Juusoon ja parisuhtern tilanne oli sellainen, ettei vaan nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin lähteä ottamaan siitä selvää temppareihin. Siis MITÄ?!? Ei näe muuta vaihtoehtoa, kuin lähteä temppareihin selvittämään parisuhdeongelmia? :D Miten olisi parisuhdeterapeutti, keskusteleminen, tai vaikna eroaminen jos em. Keinot ei auta.
Välillä voisi yrittää lukea vähän rivien välistä. Heidät on pyydetty mukaan. Niinkuin joonas ja pauliinakin varmasti. Tottakai he joutuvat keksimään (huonoja) syitä tulolleen, koska hyviä ei ole ja kutsusta ei voi kertoa.
Olet oikeassa, että julkisuuden perässä varmasti koko nelikko. Ehkä yrittivät ennen lähtöä vakuuttaa itselleen, että jos menee huonosti tämä reissu niin ohi on suhdekin.
Siis MIKSI toi Pauliina on mukana? Olemukseltaan niin flegmaattinen tyyppi, että harvoin tuollaista tapaa. Mitä tuotanto on hänessä nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Atso vaikuttaa niin tervehenkiseltä tuossa varattujen miesten porukassa.
Kuten myös Meiju naisten resortilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä sitä vaan miettii, että miten eri planeetalla jotkut ihmiset elääkään. Kuronen kysyy Vilmalta, että miksi lähtivät uudestaan ohjelmaan jos ei julkisuuskuvan kiillottelun takia. Vilma vastaa, että ei luottanut Juusoon ja parisuhtern tilanne oli sellainen, ettei vaan nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin lähteä ottamaan siitä selvää temppareihin. Siis MITÄ?!? Ei näe muuta vaihtoehtoa, kuin lähteä temppareihin selvittämään parisuhdeongelmia? :D Miten olisi parisuhdeterapeutti, keskusteleminen, tai vaikna eroaminen jos em. Keinot ei auta.
Välillä voisi yrittää lukea vähän rivien välistä. Heidät on pyydetty mukaan. Niinkuin joonas ja pauliinakin varmasti. Tottakai he joutuvat keksimään (huonoja) syitä tulolleen, koska hyviä ei ole ja kutsusta ei voi kertoa.
Olet oikeassa, että julkisuuden perässä varmasti koko nelikko. Ehkä yrittivät ennen lähtöä vakuuttaa itselleen, että jos menee huonosti tämä reissu niin ohi on suhdekin.
Se että kutsutaan, ei tarkoita sitä että pitäisi suostua. Jos parisuhde on vakaa ja onnellinen, en keksi yhtään järkevää syytä miksi jo kerran temppareissa epäonnistunut pariskunta lähtisi sinne vielä uudestaan, vaan koska kutsuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Siis MIKSI toi Pauliina on mukana? Olemukseltaan niin flegmaattinen tyyppi, että harvoin tuollaista tapaa. Mitä tuotanto on hänessä nähnyt?
Siis tää Pauliinahan jakoi pyrstöään tuolla aiemmalla kaudella, eli on osoittanut valmiutensa lihanpiilotustalkoisiin.
Eiköhän tässä ole se syy miksi on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt varmaan on fakta, että Iirolla on jonkin verran rahaa. Mutta ketkä ihmeessä ovat hänen asiakkaitaan? En voisi kuvitellakaan meneväni moiseen ohjelmaan sekoilemaan ja sikailemaan ja kuvitella, ettei se vaikuttaisi uskottavuuteeni ja luotettavuuteeni bisneksissä.
Niin mä kans vähän veikkaan, se kellä on oikeesti pinkka kunnossa, tietää sen itse eikä sitä tarvitse korostaa ja kertoa muille, se on silloin normaalia elämää koska siihen on tottunut että on kaikkea. Yleensä ne kellä on vähän, antaa sen näkyä ja kuulua, hienoa elämää eletään vaikka velaksi, pääasia että kaikki kiiltää ja näyttää ulospäin hyvältä. Veikkaan että tienaa ihan normaalisti, ja pärjää, mut ei tos. mikään miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mä kans vähän veikkaan, se kellä on oikeesti pinkka kunnossa, tietää sen itse eikä sitä tarvitse korostaa ja kertoa muille, se on silloin normaalia elämää koska siihen on tottunut että on kaikkea. Yleensä ne kellä on vähän, antaa sen näkyä ja kuulua, hienoa elämää eletään vaikka velaksi, pääasia että kaikki kiiltää ja näyttää ulospäin hyvältä. Veikkaan että tienaa ihan normaalisti, ja pärjää, mut ei tos. mikään miljonääri.
Ainakaan nämä vuoden 2017 tulotiedot ei puhu leveän elämän puolesta.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Nain-tienaavat-Temptation-Island-Suomi-pa…
Vierailija kirjoitti:
Jestas miten tekopyhä Juho. Sanoo treffeillä jollekin, että ei antaisi Jöbikselle enää anteeksi ja suhde olisi ohi, jos Jöbis menisi p.anemaan jonkun kanssa. Ja kas, samana iltana bileissä Juhon kettu eksyy Fannin koloon. Hitto mikä munaton jätkä :D
Olihan Juholla jonkun sortin m*na. Vaakasuoraan tökötti, kun kiirehti Fannin tykö 👃👀
Siis miten tuo Iiro tienaa noin vähän? Ite oon keskituloinen (tulot noin 40 000-50 000e/vuosi) enkä ikimaailmassa pystyisi pitämään yllä samanlaista elämäntapaa kuin Iiro Instagraminsa mukaan. Hänellä vielä osa tuloista taitaa mennä vanhojen velkojen makseluun.
Mä ehin jo luulla et se Juuson räkäliinajuttu ois ohi mut eiku hän taas sit otti sen esii🤦🏼♀️
Tuttua! Ystävättäreni on kaltaisenne. Turhauttaa väitellä häntä tuntemattomien ihmisten kanssa siitä onko tosissaan vai vitsailee, kun on itse lapsesta saakka tottunut hänen heittoihinsa ja huumoriinsa.