Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
3621/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Toni aineissa? Silmät lautasina pyörii tuolla yöt ja päivät.

Vierailija
3622/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiro on pettynyt, kun tuleva puoliso on häntä vanhempi pullukka. Anna mun nauraa! Onko Iiro katsonut koska viimeksi peiliin? Aikakin palata oman tasoisiin naisiin. Nythän Iiron tekniikka on löhinnä itseänsä nuorempien naisten huijaaminen ja vikittely. Enkä tosiaankaan usko Iiroa rahamieheksi. Hänhän oli jossain Turun seudun huijariautobisneksessäkin mukana. Rikkailla ihmisillä ei ole myöskään tarvetta mennä kahteen tv-ohjelmaan keulimaan rahoillaan. Saatika tarvetta yrittää vakuuttaa ketään omalla instatilillään. Pelle mikä pelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3623/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jeesusonherra kirjoitti:

Täällä palstalla on paljon kommentoitu ja moitittu että kun näiden temppari ihmisten ulkonäköä arvostellaan. Jaa, miksi ulkonäköä EI saisi arvostella? Täällä on vuodesta toiseen mollattu kilpailijoiden luonteita ja tehty psykopaatti/narsisti psykoanalyysejä ja teroiteltu porukalla noitajahti talikoita, ja nyt ei saisi muka sanoa että jollain on iso leuka tai pienet silmät? Come on!

-

Sinkkujen taso on tosiaan pudonnut ja vuodesta toiseen jaksaa ihmetyttää miten kaikista "erikoisimmat" nousee suosioon. Tällä tarkoitan esim. Fannia ja Tonia. Fannilla on todella erikoisia maneereita, puhuessaan hytkyy/huojuu kuin parkinssonin taudin saanut. Tonin ääni ja ulkonäkö taas on kuin...noh, hänestä tulee kovan rekka-lesbon kuva tai vasta sukupuolen vaihdos leukkauksen tehneen kuva (nainen -> mies). Ehkä feministi-Meijuun uppoaa tällainen rekka-lesbomaisuus, tiedä häntä.

-

Juusoa täällä on ihan turhaan mollattu. Voi olla hieman ylisuojelevainen mutta en yhtään ihmettele miksi menee hermot ja haluaa olla suojelevainen koska Vilmalla selkeästi on joko A) Pahemman puoleinen alkoholi ongelma tai B) Pahoja itsetunto ongelmia tai C) Molemmat. Tsemppiä Juusolle, hieno mies! #freejuuso

Ois ihan helvetin hauska nähdä minkänäköinen tyyppi tän kommentin kirjoitti! Täytyy olla hyvännäköinen, mieleltään terve, rikas ja haluttu tyyppi. Mut sivistynyt tää ei ole, ei sivistynyt koe oikeudekseen sanoa toisesta pahaa, vaikka mieli tekisi. Kannattaa osata analysoida omia sanomisia ja tekemisiään, ja myös omaa peilikuvaa. Monesti itsessä on niin paljon vikaa, että sorrutaan dissaamaan muita, ikäänkuin todistaakseen itselle että minä olen parempi.

Kerro minulle, miksi on pahempi sanoa jokin huomio toisen ulkonäöstä kuin tuomita tämä samainen ihminen esim. narsistiksi?

Sillä ei ole mitään väliä miltä minä näytän. Minä en ole televisiossa, nämä Temppari-ihmiset sen sijaan ovat eikä kukaan heitä ole sinne pakottanut. Erilaiset huomiot ulkonäöstä kuuluvat asiaan, ei tässä ole ketään tahallaan mollattu.

Vierailija
3624/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauden alussahan oli puhetta/epäilyksiä, että Juho ja Jöbis ei olisi pari alkujankaan. Jotakin outoa tässä parissa on, Juho varsinkin tuntuu olevan hukassa, oikea en mä tiedä-mies. Jollain iltanotskilla sanoi, ettei Jöbiksessä oo mitään vikaa, mutta ei kuitenkaan osaa sanoa, miksi kiinnostui toisesta. Itseä ihmetyttää, miten  rauhallisesti Jöbis kuitenkin ottaa kaiken paskan niskaan. Mutta kun ei hän omillakaan treffeillä juuri Juhosta puhu, onko kertaakaan sanonut, että olisi ikävä. Esim. Lotta eilisessäkin jaksossa puhui ikävästä, vaikka pientä sutinaa Paavon kanssa tuntuu olevan. Santeri viihtyy Jöbiksen kanssa, mutta onko hänkään tosissaan. Vertaan tässä Paavoon, joka tuntuu kovin ihastuneelta Lottaan ja puhuukin asiasta..

Vierailija
3625/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko Vilma tosissaan kateellinen kun Jöbiksen mielestä Joonas on temppareiden historian coolein hahmo eikä hän?

On näköjään sarkasmintaju sinulla hukassa. 😂 Huomashan sen jo Vilman eleistä ja äänenpainosta, että ei ollut tosissaan.

Vierailija
3626/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavaa miten hyvin Atso pystyy analysoimaan omia tunteitaan hallitusti ja realistisesti tuon ikäisenä. Ja sen lisäksi vielä tukee ilmeisesti muitakin varattuja ja analysoi heidän tekemisiään ja tunteita kuitenkaan syyllistämättä, vaikka selkeesti on ihan erilaiset ajatukset siitä mikä on hyväksyttävää käytöstä varatulta mieheltä. Terapeuttiainesta 👍

Vierailija
3627/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko Vilma tosissaan kateellinen kun Jöbiksen mielestä Joonas on temppareiden historian coolein hahmo eikä hän?

On näköjään sarkasmintaju sinulla hukassa. 😂 Huomashan sen jo Vilman eleistä ja äänenpainosta, että ei ollut tosissaan.

Jaa, no en ymmärrä Vilmasta mitään muutenkaan joten ehkä sitten niin. Ei oo kauheesti ohjelmassa vitsaillut

Vierailija
3628/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himppasen ihmettelen tuota Joonaksen raivokasta purkausta Vilman huomionhakuisuudesta ja julkisuudenkipeydestä, onhan hän siellä itsekin jo toista kertaa ja ihan samalla tavalla juurikin julkisuuden halussaan. Eli enemmän pitäisi antaa Joonakselle huomiota sinkkumiehien kuin Vilmalle ja varattujen naisten porista vain Joonaksen kanssa niin kaikki olisi ihan ookoo.

Vierailija
3629/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välihuomautus, olenko ainoa jonka mielestä Jannika B:n stailaus oli aivan järkyttävä? Näytti varmaan 20 vuotta vanhemmalta kuin on 😂

Vierailija
3630/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katoin kahteen otteeseen sen Juhon ja fannin kutomiskohtauksen, mutta en millään ymmärrä mitä tapahtui. Ihme selostusta että jäi kesken, paskåå seksiå, toiselle olis ollu ok muttei kuitenkaan oo ok. Siiiiis mitä tapahtui? Ei tapahtunut vai tapahtui ja jäi kesken ja oli ok muttei ok.

Fannin selostus hämmensi. Ei tullut kokonaista lippistä.

Ja mitä ihmettä se Fanni kyseli kesken sexin!? "ootko pannu montaa?" KUKA ALOITTAA TÄLLÖSEN KESKUSTELUN KESKEN AKTIN??

Vierailija
3631/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesusonherra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jeesusonherra kirjoitti:

Täällä palstalla on paljon kommentoitu ja moitittu että kun näiden temppari ihmisten ulkonäköä arvostellaan. Jaa, miksi ulkonäköä EI saisi arvostella? Täällä on vuodesta toiseen mollattu kilpailijoiden luonteita ja tehty psykopaatti/narsisti psykoanalyysejä ja teroiteltu porukalla noitajahti talikoita, ja nyt ei saisi muka sanoa että jollain on iso leuka tai pienet silmät? Come on!

-

Sinkkujen taso on tosiaan pudonnut ja vuodesta toiseen jaksaa ihmetyttää miten kaikista "erikoisimmat" nousee suosioon. Tällä tarkoitan esim. Fannia ja Tonia. Fannilla on todella erikoisia maneereita, puhuessaan hytkyy/huojuu kuin parkinssonin taudin saanut. Tonin ääni ja ulkonäkö taas on kuin...noh, hänestä tulee kovan rekka-lesbon kuva tai vasta sukupuolen vaihdos leukkauksen tehneen kuva (nainen -> mies). Ehkä feministi-Meijuun uppoaa tällainen rekka-lesbomaisuus, tiedä häntä.

-

Juusoa täällä on ihan turhaan mollattu. Voi olla hieman ylisuojelevainen mutta en yhtään ihmettele miksi menee hermot ja haluaa olla suojelevainen koska Vilmalla selkeästi on joko A) Pahemman puoleinen alkoholi ongelma tai B) Pahoja itsetunto ongelmia tai C) Molemmat. Tsemppiä Juusolle, hieno mies! #freejuuso

Ois ihan helvetin hauska nähdä minkänäköinen tyyppi tän kommentin kirjoitti! Täytyy olla hyvännäköinen, mieleltään terve, rikas ja haluttu tyyppi. Mut sivistynyt tää ei ole, ei sivistynyt koe oikeudekseen sanoa toisesta pahaa, vaikka mieli tekisi. Kannattaa osata analysoida omia sanomisia ja tekemisiään, ja myös omaa peilikuvaa. Monesti itsessä on niin paljon vikaa, että sorrutaan dissaamaan muita, ikäänkuin todistaakseen itselle että minä olen parempi.

Kerro minulle, miksi on pahempi sanoa jokin huomio toisen ulkonäöstä kuin tuomita tämä samainen ihminen esim. narsistiksi?

Sillä ei ole mitään väliä miltä minä näytän. Minä en ole televisiossa, nämä Temppari-ihmiset sen sijaan ovat eikä kukaan heitä ole sinne pakottanut. Erilaiset huomiot ulkonäöstä kuuluvat asiaan, ei tässä ole ketään tahallaan mollattu.

Siis tämä ohjelma ei ole mikään kauneuskilpailu, tässä ohjelmassa parit testailevat toistensa luottamusta, siis en ymmärrä miksi tämän ohjelman keskustelupalstalla jauhetaan/haukutaan ihmisten ulkonäköä, eikö se ole aivan sivuseikka. Junttia on haukkua, ja vielä juntimpaa kirjoitella ne haukut tänne. Ja onhan sillä paljonkin väliä miltä sinä näytät, jos haukut jotain rumaksi koska on esim. lampaan näköinen, ja itse näytät sialta, niin ei minusta oikeuta haukkuihin toista kohtaan. Vai onko tämä suomalainen kansanluonne että kaikki tv:ssä on julkista riistaa, ja paskaa vaan kaikille niskaan..

Vierailija
3632/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Iiron höpinät uppoaa siis myös Sallaan?

Kameroille Salla kertoo Iiron olevan varatuista se jonka kans vois kuvitella jotai fyysistä?

Outoa.

Vierailija
3633/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän. Kovin itsekeskeinen tuntuu olevan, joten ihan hyvin on voinut tuosta loukkaantua vaikka sen vitsiksi väänsikin.

Vierailija
3634/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no en ymmärrä Vilmasta mitään muutenkaan joten ehkä sitten niin. Ei oo kauheesti ohjelmassa vitsaillut

Niin, ei sun mielestä. Ja varmaan just siksi kun et ymmärrä häntä.

Vierailija
3635/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Vilma on ihan huumorilla suurimman osan aikaa, jostain syystä vaan porukka tuntuu ottavan kaiken tosissaan, erilaiset huumorintajut ei kohtaa. Ei kannata ottaa Vilmaa niin tosissaan, ei ota itsekään.

Vierailija
3636/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Vilma on ihan huumorilla suurimman osan aikaa, jostain syystä vaan porukka tuntuu ottavan kaiken tosissaan, erilaiset huumorintajut ei kohtaa. Ei kannata ottaa Vilmaa niin tosissaan, ei ota itsekään.

Mulla olis varmaan vitsit vähissä jos olis noin huono itsetunto (niin ainakin jengi väittää) ja tommonen poikaystävä josta se itsekin sanoo että ahdistaa, mutta ehkä se sitten kääntää ne paskat fiilikset vitsailuiksi. En tiedä.

Vierailija
3637/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iiro näkee kaiken niin erilailla, on omasta mielestään uskollisen kohteliaan herrasmiehen perikuva vaikka puhuu naisista pelkästään tisseinä ja peppuina ja selostaa koko ajan kuinka haluaisi repiä milloin sortseja milloin mitäkin housuja sinkkunaisten päältä ja panna. 

Uusimmassa ruutu+ extrassa Iiro kertoo sinkkunaisille haluavansa hoitaa homman siististi loppuun saakka eikä suostu miettimään seurustelustatustaan ennen kuin on jutellut Meijun kanssa. Ja ihan pokkanaamalla. Miten on ihmisen näin helppo pettää itseään?? Seuraavaksi kannattanee haleutua johonkin mielenterveysaiheiseen ohjelmaan.

Vierailija
3638/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nään vilmassa itseäni. Just tuon saman, kun ihmiset ottaa mun läpät tosissaan ja tunnelma on sen jälkeen erittäin kiusallinen. Käy mulle tosi usein, enkä millään opi olemaan vaan normaali. Siks mun tekeekin vähän pahaa katsoo Vilmaa. Sattuu.

Vierailija
3639/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä jengi ja miksi ne väittää että sulla olis varmaan vitsit vähissä jos olis noin huono itsetunto?

Mulla olis varmaan vitsit vähissä jos olis noin huono itsetunto (niin ainakin jengi väittää) ja tommonen poikaystävä josta se itsekin sanoo että ahdistaa, mutta ehkä se sitten kääntää ne paskat fiilikset vitsailuiksi. En tiedä.

Vierailija
3640/6337 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä sitä vaan miettii, että miten eri planeetalla jotkut ihmiset elääkään. Kuronen kysyy Vilmalta, että miksi lähtivät uudestaan ohjelmaan jos ei julkisuuskuvan kiillottelun takia. Vilma vastaa, että ei luottanut Juusoon ja parisuhtern tilanne oli sellainen, ettei vaan nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin lähteä ottamaan siitä selvää temppareihin. Siis MITÄ?!? Ei näe muuta vaihtoehtoa, kuin lähteä temppareihin selvittämään parisuhdeongelmia? :D Miten olisi parisuhdeterapeutti, keskusteleminen, tai vaikna eroaminen jos em. Keinot ei auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän