Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies haluaa olla kanssani vaikka tietää minun haluavan erota?

Vierailija
19.01.2025 |

Kysyn täältä kun mieheltä en saa kysymisestä huolimatta asiaan vastausta. Olemme olleet yhdessä reilu 10 vuotta, avoliitossa, ikää 40 plus. Olen kertonut hänelle aivan suoraan, että en halua enää olla yhdessä, haluan erota. Hän siis tietää ajatukseni. Tietää etten halua enää olla hänen kanssaan. Ja huomaa sen minusta muutenkin, en ole aikoihin halunnut hänen kanssaan mitään yhteistä enkä viettää aikaa yhdessä. Mies ei kuitenkaan halua erota, on kuin ei tietäisi muka mitään siitä etten halua olla hänen kanssaan. Suunnittelee meille uuden kodin ostamista, vaikka vastaan suoraan etten halua, koska haluan alkaa järjestämään tämän nykyisen kodin myyntiä, jotta vihdoin saataisiin ero järjestettyä. Hän kieltäytyy täysin puhumasta koko aiheesta ja on kuin olisimme hyvinkin onnellisia yhdessä. Mikä voi olla syynä? En varsinaisesti usko hänen edes rakastavan minua, tai ainakaan en ole mitään rakkauden tunnetta hänen suunnastaan muutamaan vuoteen tuntenut. 

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, että syy ei voi olla hyvät kotityöpalvelut minulta, koska teemme kotityöt puoliksi. Ap

Vierailija
2/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen sitä miksi sinä et ole eronnut kerta haluat erota?

Vai oletko henkisesti väkivaltainen ihminen joka uhkailee erolla mutta ei sitten kuitenkaan eroa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lopeta jo väsynyt trollauksesi

Vierailija
4/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ilmeisesti halua erota. Ilo on kokonaan sinun puolelladi. 

Vierailija
5/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole sivusuhdetta, vaikka sinulla on. 

Vierailija
6/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huomaa ettå aloittaja vain puhuu eikä oikeasti tee elettäkään eron eteen. Miksi miehen pitäisi järjestää ero? Nyt Ap alat itse toimimaan ja ottamaan asioista selvää. Ihme nynny. 

Vierailija
7/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua jäädä yksin. Riittää, kun joku siinä rinnalla on. 

Vierailija
8/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuostahan tässä kysymys. Ap on tyyppiesimerkki näistä.

Vierailija
9/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelen sitä miksi sinä et ole eronnut kerta haluat erota?

Vai oletko henkisesti väkivaltainen ihminen joka uhkailee erolla mutta ei sitten kuitenkaan eroa? 

Olen yrittänyt tässä järjestää eroa. En voi vain muuttaa pois, koska omistan suurimman osan asunnostamme. Mies ei suostu ollenkaan keskustelemaan myymisestä tai siitä että hän muuttaisi pois. Minulla ei ole rahaa asua vuokralla ennen kuin tämä on myyty, rahani menevät lainan lyhennykseen ja asunnon vastikkeisiin ym kuluihin. En pääse eroamaan ennen kuin saan miehen ymmärtämään että eroa on alettava järjestämään. Emme ole riidoissa enkä halua hänelle mitään pahaa vaan olen yrittänyt sovussa saada ns. hyvää eroa aikaiseksi. Ap

Vierailija
10/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minulla mitään sivusuhdetta, ei ole ollut eikä tulekaan. En tykkää sellaisista. Ap

Vierailija
11/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että syy ei voi olla hyvät kotityöpalvelut minulta, koska teemme kotityöt puoliksi. Ap

Annatko vielä pimpsoo puoliksi kahden kanssa?

Vierailija
12/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten taas rakkaus ei ole tunne.

Ja toiseksi mikis sun pitää hyvästä miehestä erota?

Vierailija
13/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kyllähän eron järjestelyt jäävät sen harteille, joka erota haluaa. Meilläkin oli tilanne, jossa mieheni halusi erota, ei tehnyt asian eteen mitään, ja jossain kohtaa oikein avautui minulle siitä, että miksi en ole edistänyt asiaa. Miksi ihmeessä olisin?

Vierailija
14/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmanneksi, jos haluat erota niin eroa, mitä siitä jankuttaminen auttaa?

Vierailija
15/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, sä olet loppuelämäsi jumissa tuon miehen kanssa! No ei ehkä sentään, mutta miehesi varmaan ajattelee, että tämän hetkinen elämäntilanne on hänelle riittävän hyvä. Ehkä hänellä ei oikein riitä aika tai rahat järjestää asumista uusiksi, ehkä pelottaa että suku paheksuu eroa, ehkä hän kuitenkin on tottunut yhteiselämään sinun kanssa tai pelkää yksinäisyyttä. Tämmösiä arvailuja. 

Vierailija
16/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kolmanneksi, jos haluat erota niin eroa, mitä siitä jankuttaminen auttaa?

Juuri näin, pitää tehdä ratkaisu(ja) jotta pääsee tilanteessa ja tilanteesta eteenpäin.

Vierailija
17/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, sä olet loppuelämäsi jumissa tuon miehen kanssa! No ei ehkä sentään, mutta miehesi varmaan ajattelee, että tämän hetkinen elämäntilanne on hänelle riittävän hyvä. Ehkä hänellä ei oikein riitä aika tai rahat järjestää asumista uusiksi, ehkä pelottaa että suku paheksuu eroa, ehkä hän kuitenkin on tottunut yhteiselämään sinun kanssa tai pelkää yksinäisyyttä. Tämmösiä arvailuja. 

Miksi se edes olisi miehen tehtävä järjestää yhtään mitään, nainenhan se haluaa erota.

Vierailija
18/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla kuumottelee jo jännänkaipuu, ja reisiä tekee mieli levitellä kymmenelle jännikselle illassa

Vierailija
19/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole mikään erityisen hyvä, vaan huonotuulinen ja joustamaton. Ei kaikkien huonoinkaan silti toki. Mutta en enää rakasta häntä, en ole pitkään aikaan halunnut mitään läheisyyttä hänen kanssaan, en enää edes viihdy hänen seurassaan, ahdistun hänen seurassaan. Eikö silloin kannata erota? Ap

Vierailija
20/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä sanoi suoraan ettei halua olla yksin, joten eikö voitaisi kuitenkin jatkaa yhdessä. No eron jälkeen löysi uuden tosi nopeasti, kun on ihan hyvännäköinen ja hyvä puhumaan.