Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Mun pitäs päästää susta irti. En vaan haluais. Se ei oo helppoo vaikka kuinka yritän. 😢
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäs päästää susta irti. En vaan haluais. Se ei oo helppoo vaikka kuinka yritän. 😢
Onko mitään mahdollisuutta puhua tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhua kenen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tällä hetkellä epätoivoa sun takia. Tai ehkä epätoivo on liian voimakas ilmaisu, joku epätietoisuus tai joku sellainen olisi oikeampi. Roikun tässä ketjussa kyselemässä tunnisteita että kaipaatko mua edelleen. Joku mun viesteihin vastaa kaipaavansa, mutta kun en voi olla varma. Sen tiedän että jätit jälkeesi mulle liian paljon avoimia kysymyksiä. Liian paljon tunteita joita joudun edelleen selvittämään lähes itsekseni ja ehkä jonkun random-tyypin kanssa vauvapalstalla, kun muutakaan yhteyttä en sinuun saa.
Ehkä tämä onkin kaikki jotain surutyötä. Siksi että tiedän että meistä kumpikaan ei tule koskaan ottamaan yhteyttä että pystyttäisiin tapaamaan oikeassa elämässä. Eikä se varmasti edes olisi hyvä idea, kun siitä voisi seurata vielä pahempi tunnemyrsky.
Mitä tässä voi enää tehdä? Odottaa jotain ihmettä tapahtuvaksi ettet enää pyöri mun mielessä koko aikaa?
(miehelle joka sai mun elämän sekaisin)Mikset saa otettua yhteyttä?
Olen hukannut tän miehen sähköpostiosoitteen jonka häneltä sain. Ja hänen puhelinnumeronsa on salainen joten en saa sitäkään selville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tällä hetkellä epätoivoa sun takia. Tai ehkä epätoivo on liian voimakas ilmaisu, joku epätietoisuus tai joku sellainen olisi oikeampi. Roikun tässä ketjussa kyselemässä tunnisteita että kaipaatko mua edelleen. Joku mun viesteihin vastaa kaipaavansa, mutta kun en voi olla varma. Sen tiedän että jätit jälkeesi mulle liian paljon avoimia kysymyksiä. Liian paljon tunteita joita joudun edelleen selvittämään lähes itsekseni ja ehkä jonkun random-tyypin kanssa vauvapalstalla, kun muutakaan yhteyttä en sinuun saa.
Ehkä tämä onkin kaikki jotain surutyötä. Siksi että tiedän että meistä kumpikaan ei tule koskaan ottamaan yhteyttä että pystyttäisiin tapaamaan oikeassa elämässä. Eikä se varmasti edes olisi hyvä idea, kun siitä voisi seurata vielä pahempi tunnemyrsky.
Mitä tässä voi enää tehdä? Odottaa jotain ihmettä tapahtuvaksi ettet enää pyöri mun mielessä koko aikaa?
Olen hukannut tän miehen sähköpostiosoitteen jonka häneltä sain. Ja hänen puhelinnumeronsa on salainen joten en saa sitäkään selville.
Milloin sait viimeisen mailin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin sait viimeisen mailin?
Ei ole yhtään viestiä tullut häneltä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää :(
Mitä et jaksa?
Kuvittelitko sinä minut jotenkin erilaiseksi kuin mitä olenkaan?
Onko sinun ja sen toisen välillä vielä jotain meneillään? Kaipaatko häntä edelleen? (nuoruudenrakkauttaan kaipaavalle)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kuvittelin.
Vierailija kirjoitti:
Olit unessani
Kuka oli, mitä siinä unessa tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kuvittelin.
Olinkin paljon paljon ihanampi mitä kuvittelit eikös vain. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kuvittelin.
Millaiseksi kuvittelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kuvittelin.
Millaiseksi kuvittelit?
Ehkä pystyt itsekin sen päättelemään.
Minullekaan ei ole tullut yhtään viestiä häneltä,pitkään,pitkään aikaan. Hän ei ehkä enää jaksa, tai hän ei ole kiinnostunut tai ei se ehkä edes tiedä että olen ihastunut häneen. Niin, mistä voisi edes tietää. Kun ollaan samassa tilassa, niin välttelen häntä enkä osaa puhua sille oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kuvittelin.
Millaiseksi kuvittelit?
Ehkä pystyt itsekin sen päättelemään.
Minä en suostu hyppäämään kanssasi sitä benjii hyppyä mistä puhuttiin, etkö sinä jo tajua! Enkä pukemaan päälleni sitä kamalaa sukelluspukua (niitä sinun vesisukellusharrastuksia ajatellen).
Huomenta rakas.