Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
1741/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko sen viestin?

En.

Vierailija
1742/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tällä hetkellä epätoivoa sun takia. Tai ehkä epätoivo on liian voimakas ilmaisu, joku epätietoisuus tai joku sellainen olisi oikeampi. Roikun tässä ketjussa kyselemässä tunnisteita että kaipaatko mua edelleen. Joku mun viesteihin vastaa kaipaavansa, mutta kun en voi olla varma. Sen tiedän että jätit jälkeesi mulle liian paljon avoimia kysymyksiä. Liian paljon tunteita joita joudun edelleen selvittämään lähes itsekseni ja ehkä jonkun random-tyypin kanssa vauvapalstalla, kun muutakaan yhteyttä en sinuun saa.

Ehkä tämä onkin kaikki jotain surutyötä. Siksi että tiedän että meistä kumpikaan ei tule koskaan ottamaan yhteyttä että pystyttäisiin tapaamaan oikeassa elämässä. Eikä se varmasti edes olisi hyvä idea, kun siitä voisi seurata vielä pahempi tunnemyrsky.

Mitä tässä voi enää tehdä? Odottaa jotain ihmettä tapahtuvaksi ettet enää pyöri mun mielessä koko aikaa?

(miehelle joka sai mun elämän sekaisin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kaipaan.

Vierailija
1744/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tällä hetkellä epätoivoa sun takia. Tai ehkä epätoivo on liian voimakas ilmaisu, joku epätietoisuus tai joku sellainen olisi oikeampi. Roikun tässä ketjussa kyselemässä tunnisteita että kaipaatko mua edelleen. Joku mun viesteihin vastaa kaipaavansa, mutta kun en voi olla varma. Sen tiedän että jätit jälkeesi mulle liian paljon avoimia kysymyksiä. Liian paljon tunteita joita joudun edelleen selvittämään lähes itsekseni ja ehkä jonkun random-tyypin kanssa vauvapalstalla, kun muutakaan yhteyttä en sinuun saa.

Ehkä tämä onkin kaikki jotain surutyötä. Siksi että tiedän että meistä kumpikaan ei tule koskaan ottamaan yhteyttä että pystyttäisiin tapaamaan oikeassa elämässä. Eikä se varmasti edes olisi hyvä idea, kun siitä voisi seurata vielä pahempi tunnemyrsky.

Mitä tässä voi enää tehdä? Odottaa jotain ihmettä tapahtuvaksi ettet enää pyöri mun mielessä koko aikaa?

Mikset saa otettua yhteyttä? 

Vierailija
1745/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tunnisteiden kysely, ja laita itse jotain mistä kaipaamasi ihminen voisi sinut tunnistaa. Ei täällä mitään meedioita olla, ja kun et mitään kerro, niin olet vain yksi tuhansista jotka tuntevat samalla tavalla. Mies jota kaipaat, luultavasti haluaa kuulla sinusta jotain. Senhän takia hän täällä voisi olla, vai mitä? 

Vierailija
1746/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se miten viimeinen näkeminen olisi voinut mennä versus se miten se meni. Niin pienestä kiinni. En ymmärrä, miksi tämäkin piti tehdä näin. Ja mä taisin tehdä sen ihan itse. Vai kumpi oli ensin muna vai kana kas siinä pulma.

Ei se mitään. Ajattelet paljon muita :)

Näin on. Ja sulla on muuten vain suuri sydän.

Vierailija
1747/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. Rakastan sinua. Hyvää yötä. (naiselle)

Vierailija
1748/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Smokey Eyes vielä palstalla? Muistatko vielä? Terkkuja! 😘

Kysymys kuuluukin, kävikö hän koskaan täällä? :-)

Kyllä hän kävi, mutta en tiedä tunnistiko ikinä tuota nimeä omakseen.

No kerro jotain hänestä? Olisinko se kenties minä :-)

Mistä tiedät että hän kävi täällä? Joku pieni tunniste, joku toinen kuin smokey eyes.

Muuten voisin antaakin, mutta et ole hän.

Mistä tiedät? Kerro mistä tunnet hänet? Missä tapasit?

Vastasitpa nopeasti. Ravintolassa nähtiin ihan ensimmäisen kerran.

Onko sulla ollut hänelle joskus täällä jokin toinen nimi?

Saattoi ehkä ollakin. Kuinka niin?

Mikä se nimi oli? Tai mihin se liittyi?

Liittyi yhteen lastenlauluun.

Vierailija
1749/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin rakkaani. Rakastan sinua. Hyvää yötä. (naiselle)

Hyvää yötä myös, minäkin rakastan sinua. Haaveilen yöstä kanssasi. Olisi ihana nukahtaa sun viereen ja herätä aamulla vierestäsi. Kaipaan sua niin paljon rakas.

Vierailija
1750/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia inspiroivalle porrasräyhääjälle <3

Vierailija
1751/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa suudella sinua....

Vierailija
1752/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin viereesi halimaan mies

Vierailija
1753/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinpa suudella sinua....

Tämä olisi ihanaa. Kuinka kuuma ajatuskin että suutelisit. Voisimmepa joskus tavata näissä merkeissä.

Vierailija
1754/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali vihreäsilmäiselle vaalealle kaunottarelle, elämäni naiselle mieheltä. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella, samoin kotikatumme. Olemme esikoisia kumpikin ja meillä kummallakin on parillinen määrä sisaruksia. Rakkaani entisen kotikaupungin puhelinliikenteen suuntanumeron kertomalla viidellä saa entisen kotikaupunkini suuntanumeron. Meidän pitäisi olla yhdessä.

Vierailija
1755/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakkaalle kaivatulleni. Haluaisin vaan halata sinua. On surkea olo. Olet kaikista rakkain.

Vierailija
1756/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin viereesi halimaan mies

Minäkin sinun.

Vierailija
1757/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyinen suhteesi hyvin tasainen?

Vierailija
1758/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulta kysyt, niin liiankin.

Vierailija
1759/4145 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kanssa ei olisi. Ainakaan liian.

Vierailija
1760/4145 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kanssa ei olisi. Ainakaan liian.

Haaveilen siitä, että meillä olisi jotain.

Ketju on lukittu.