Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelitko sinä minut jotenkin erilaiseksi kuin mitä olenkaan?
En ole kuvitellut mitään, enkä tiedä minkälainen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kuvittelin.
Millaiseksi kuvittelit?
Ehkä pystyt itsekin sen päättelemään.
Se mistä olet vihjaillut ja kertonut, olen niistä haaveistasi todella kaukana, mutta mitä olet vihjaillut ja kertonut, olen niissä taas hyvin lähellä. En tiedä kumpaa tarkoitat.
Minulla on aina aikaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kuvittelin.
Millaiseksi kuvittelit?
Ehkä pystyt itsekin sen päättelemään.
Se mistä olet vihjaillut ja kertonut, olen niistä haaveistasi todella kaukana, mutta mitä olet vihjaillut ja kertonut, olen niissä taas hyvin lähellä. En tiedä kumpaa tarkoitat.
En pysy nyt kärryillä...vähän enemmän avaa tätä?
Sellainen juttu vaan, että on ihan mahdoton päästä sun ajattelemisesta eroon. Kuljet pysyvästi mukana mun sydämessä. (miehelle)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinun ja sen toisen välillä vielä jotain meneillään? Kaipaatko häntä edelleen? (nuoruudenrakkauttaan kaipaavalle)
Keneltä kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää :(
Mitä et jaksa?
Elämää yksin
Mä luulen vahvasti että mun sydän on tehty duroplastista. Se selittäisi tän järjenvastaisen tunteen vaikka olet saavuttamaton ja kielletty.
Mikset mene mun päästä pois?
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen vahvasti että mun sydän on tehty duroplastista. Se selittäisi tän järjenvastaisen tunteen vaikka olet saavuttamaton ja kielletty.
Onko sähköpaimenen sisäpuolella?
Vierailija kirjoitti:
Voiko tunne olla järjenvastainen? Miksi olen saavuttamaton ja kielletty?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen juttu vaan, että on ihan mahdoton päästä sun ajattelemisesta eroon. Kuljet pysyvästi mukana mun sydämessä. (miehelle)
Jos tää on mulle, niin vastaan, että tunnen aivan samoin kuin sinä. (naiselle)
Tämä keskustelu on niin skeidaa kyllä. Miten kuvittelin, että täältä voisi jonkun löytää. Olen 99.9% varma, ettei kaivattuni lukenut viestejäni, enkä ole tunnistanut yhtään hänen viestiään. Täällä alkaa kuvitella kaikenlaista ja menee vain pää pahemmin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene mun päästä pois?Voiko tunne olla järjenvastainen? Miksi olen saavuttamaton ja kielletty?
Sivusta: Varatulle ihastuminen toiseen varattuun on aina järjenvastaista ja kiellettyä. Siksi se toinen on myös saavuttamaton.
Miksi kieltää lukeneensa viestejä täällä, jos oikeassa elämässä käytös kuitenkin kertoo, että on lukenut joka sanan?
Koska sen myöntäminen olisi ihan liian noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tää on mulle, niin vastaan, että tunnen aivan samoin kuin sinä. (naiselle)
Voi kun olisitkin hän, niin tietäisin etten ole yksin ajatusteni kanssa. Välillä on aika rankkaakin tämä elämä näin.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tämä olla vastaus juuri minun kysymykseeni? Kerro lisää?
Benjii hypyssä voi naru katketa, ei mikään ole varmaa.