Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Rakastan sua omana itsenäsi, älä koskaan muuta itseäsi kenenkään toisen vuoksi. Olet ihanin juuri noin.
Täällä näyttää olevan tänään paljon ihmisiä, jotka ei näe koskaan. Mekin ollaan viimeistään vuoden päästä samassa tilanteessa. Saatetaan olla aiemminkin jo. Jos haluat että niin ei käy, niin osoita se jotenkin. Tähän asti olet torjunut kaikki yritykset tutustua. En itse yritä siksi enää.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua omana itsenäsi, älä koskaan muuta itseäsi kenenkään toisen vuoksi. Olet ihanin juuri noin.
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näköjään enää halua tavata tai kuulla minusta. Jos haluaisit, laittaisit viestiä.
Olet väärässä.
Olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tämä elämä tosiaan mennä niin, etten enää ikinä näe sinua. Tuntuu jotenkin julmalta.
Milloin sä oot viimeksi nähnyt yötä kaivattuasi?
Olisiko kuukausi, kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näköjään enää halua tavata tai kuulla minusta. Jos haluaisit, laittaisit viestiä.
Olet väärässä.
Olet väärässä.
Miten niin olen väärässä? Odotatko sitten minun vain laittelevan viestejä? Oletko niin aloitekyvyttömäksi tullut? :(
Näytit tänään niin ihanalta, söpöltä ja komealta mies. En meinannut saada silmiäni irti sinusta. Tuleekohan sinulla koskaan sellaista oloa minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tämä elämä tosiaan mennä niin, etten enää ikinä näe sinua. Tuntuu jotenkin julmalta.
Olisiko kuukausi, kaksi.
Mies? Nainen? Etkö voi ottaa yhteyttä ja ehdottaa tapaamista?
Tänään oot mun. Huomenna taas jonkun muun.
I don’t know you well, but I would want to know you better than now, honey.
Vierailija kirjoitti:
Niin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
En ole.. 😕
Vierailija kirjoitti:
I don’t know you well, but I would want to know you better than now, honey.
Miten ajattelit edetä tässä tutustumisessa?
Vierailija kirjoitti:
Se miten viimeinen näkeminen olisi voinut mennä versus se miten se meni. Niin pienestä kiinni. En ymmärrä, miksi tämäkin piti tehdä näin. Ja mä taisin tehdä sen ihan itse. Vai kumpi oli ensin muna vai kana kas siinä pulma.
Ei se mitään. Ajattelet paljon muita :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kuukausi, kaksi.
Edellinen vastasi aika hyvin, eli sama haarukka.
ap
Nyt voi sitten kieriä ikävässä ei yhtään enempää eikä vähempää kuin loppuelämän.