Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Smokey Eyes vielä palstalla? Muistatko vielä? Terkkuja! 😘
Kysymys kuuluukin, kävikö hän koskaan täällä? :-)
Kyllä hän kävi, mutta en tiedä tunnistiko ikinä tuota nimeä omakseen.
Mahdollisesti kyllä mutta ei ei ollut enää varma mistään joten alkoi pitää itseään pilkankohteena. Hävisi pois sitten luullen että kukaan ei oikeasti kaivannut. Hävisi vähinäänin yllättäen. Oikeasti olisi tarvinnut ympärilleen hyviä ihmisiä, koska teki myös itsekkin muita kohtaan hyviä tekoja.
Ihminen jähmettyy ja erokoituu kun kokee ettei hänen teoillaan ollut mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos yhden asian haluaisin sun kanssa vielä selvittää, olisi se, että miksi ihmeessä tulit silloin mun luo? Kun eikö sulla ole muitakin naisia joiden luo olisit voinut mennä? Miksi juuri mut valitsit?
Toiset nyt ovat vaihtelunhaluisia, jokainen on tavallaan spesiaali ja tavallaan kukaan ei ole
Ja kannattaisi pyrkiä eroon tuollaisesta ”hän valitsi minut”-asenteesta, kalskahtaa sellanen omanarvontunnoton kynnysmaton alta huutelu ettei mitään hyvää seuraa
Vierailija kirjoitti:
Jos yhden asian haluaisin sun kanssa vielä selvittää, olisi se, että miksi ihmeessä tulit silloin mun luo? Kun eikö sulla ole muitakin naisia joiden luo olisit voinut mennä? Miksi juuri mut valitsit?
Jos tää kysymys olis mulle, niin vastaisin, että katsottuani sinua kerran silmiin, en nähnyt enää ketään muuta kuin sinut. Siksi oli tultava juttelemaan sinulle. Se oli vaan tehtävä. Se tunne oli niin ainutlaatuinen. Jokin sisälläni vaati minua tekemään sen, vaikka se oli minulle vaikeaa.
Mitä tarkoitat muilla naisilla, joiden luo olisin voinut mennä? En ole mikään naistenmies, vaan yhden naisen mies. Suhtaudun rakkauteen vakavasti.
Sitäpaitsi ”valitseminen” kertoo romanttisen rakkauden puutteesta.
Useamman vaihtoehdon välillä vatuloivat vatuloikoon keskenään, on selvästi ihan eri mentaliteetti näihin hommiin kuin itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tää kysymys olis mulle, niin vastaisin, että katsottuani sinua kerran silmiin, en nähnyt enää ketään muuta kuin sinut. Siksi oli tultava juttelemaan sinulle. Se oli vaan tehtävä. Se tunne oli niin ainutlaatuinen. Jokin sisälläni vaati minua tekemään sen, vaikka se oli minulle vaikeaa.
Mitä tarkoitat muilla naisilla, joiden luo olisin voinut mennä? En ole mikään naistenmies, vaan yhden naisen mies. Suhtaudun rakkauteen vakavasti.
Kauniisti sanottu. (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se oli sinulle vaikeaa? Mitä tunsit siinä hetkessä kun olit siinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Smokey Eyes vielä palstalla? Muistatko vielä? Terkkuja! 😘
Kysymys kuuluukin, kävikö hän koskaan täällä? :-)
Kyllä hän kävi, mutta en tiedä tunnistiko ikinä tuota nimeä omakseen.
No kerro jotain hänestä? Olisinko se kenties minä :-)
Mistä tiedät että hän kävi täällä? Joku pieni tunniste, joku toinen kuin smokey eyes.Muuten voisin antaakin, mutta et ole hän.
Mistä tiedät? Kerro mistä tunnet hänet? Missä tapasit?
Vastasitpa nopeasti. Ravintolassa nähtiin ihan ensimmäisen kerran.
Onko sulla ollut hänelle joskus täällä jokin toinen nimi?
Välitän sinusta enemmän kuin saisin, paljon enemmän kuin kannattaisi sydänsurujen kannalta. Tiedän minkä vuoksi olet tärkeä minulle. Mietin tunnetko samoin, vai onko tämä vain mun oma tulkinta, sillä sitähän toivon.
Näin ilmoituksesi deittisivustolla. Etsit siis vieläkin. Jotain saavuttamatonta. Jotain täydellistä. Ehkä paljon nuorempaa. Joka tapauksessa et minua.
Vierailija kirjoitti:
Olli ❤️
❤❤❤
T. Olli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se oli sinulle vaikeaa? Mitä tunsit siinä hetkessä kun olit siinä?
Jännitti. Hän on niin kaunis. Minun silmin katsottuna täydellinen. Ajattelin, pitääkö hän outona sitä, että tulen juttelemaan hänelle. Mutta oli vain vahvasti sellainen tunne, että näin oli tehtävä. Olen perusluonteeltani varsin ujo tuntemattomien seurassa. Oikeastaan yllätyin miten hänen seurassaan oli olla alusta alkaen niin helppo ja hyvä olla. Jotenkin kuin olisi tullut kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Välitän sinusta enemmän kuin saisin, paljon enemmän kuin kannattaisi sydänsurujen kannalta. Tiedän minkä vuoksi olet tärkeä minulle. Mietin tunnetko samoin, vai onko tämä vain mun oma tulkinta, sillä sitähän toivon.
Minkä takia hän on sinulle tärkeä? Onko hän mies vai nainen?
Oletko muistanut käydä ulkona?
Vierailija kirjoitti:
Vain pakolliset asiointikäynnit.
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta.
Haluaisin sinut vaikka vain pieneksi hetkeksi mies. Olet seksuaalinen vastakappaleeni, enkä voi olla ajattelematta, miten ihanaa meillä olisi yhdessä. Haluaisitko sinä lähelleni?
Tulla juttelemaan, tulla viereen, onhan noita.