Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
1041/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäni naiselle mieheltä 30km päästä. Etunimemme alkavat samalla alkukirjaimella ja niissä on yhtä monta tavua ja kirjainta. Postinumeromme alkavat 00 ja kotikatummekin alkavat samalla kirjaimella.

Vierailija
1042/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ihanasta viestistä! 😘 

1045:lle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee vaan sen exäs viereen nukkumaan!

Eli tarkoitat ett exä on nyksä.

Se on helpoin vaihtoehto.

Vierailija
1044/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, saitko nukuttua?

Vierailija
1045/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta, saitko nukuttua?

Huomenta. Nukuin hyvin, kiitos.

❤️

Vierailija
1046/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta rakkaani. Mukavaa päivää sinulle. Ja muista, että koska sinä olet minulle rakas, niin olen aina valmis kuuntelemaan ja olemaan tukenasi, jos sitä tarvitset.

Vierailija
1047/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Vierailija
1048/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit elämääni ja tärkeintä sinulle tuntui olevan seksin saaminen.

Vierailija
1049/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ymmärsit mut väärin. Et ole niin etevä palapelin kokoaja kuin luulet. Ei se mitään haittaa kuitenkaan. Kaikkea hyvää.

Kai sä ymmärrät, että aina löytyy joku sua fiksumpi.

Mutta se et ole sinä.

Vierailija
1050/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olli ❤️

Samaa sinullekin. T. Olli

Vierailija
1051/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin rakkaani. Rakastan sinua ja kaipaan läheisyyttäsi. Tunnen intohimoa sinuun ja samalla kaipaan sinua niin paljon ihanana ihmisenä. Me ymmärsimme toisiamme jotenkin ainutlaatuisella tavalla, kun saimme viettää yhteisiä hetkiä. Niiden hetkien lumo ei haihdu mihinkään. Olet joka hetki ajatuksissani. Hyvää yötä. (naiselle)

Rakas, saadaankohan me enää koskaan kokea noita hetkiä uudelleen? (miehelle)

Vierailija
1052/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikävä sinua mies. Tätä tilannetta on vaikea jaksaa.

Vierailija
1053/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ymmärsit mut väärin. Et ole niin etevä palapelin kokoaja kuin luulet. Ei se mitään haittaa kuitenkaan. Kaikkea hyvää.

Mutta se et ole sinä.

Joissakin asioissa se olen minä. Olen mennyt mukana joissain jutuissa ihan huvin ja viihteen vuoksi, en ole ihan niin naiivi kuin luulet.

Vierailija
1054/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua liikaa ja olen siksi mustasukkainen sinusta. Sattuu, kun käyttäydyt minua kohtaan ajattelemattomasti. Toivon, ettei minun ikinä tarvitse nähdä sinua kenenkään kanssa.

Millä tavalla ajattelemattomasti? Olen minäkin sinusta mustasukkainen, mutta olen opetellut hallitsemaan sitä. Välillä sattuu kuitenkin liikaa ja tuntuu paremmalta vain poistua tilanteesta tai olla hiljaa.

Vierailija
1055/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se et ole sinä.

Joissakin asioissa se olen minä. Olen mennyt mukana joissain jutuissa ihan huvin ja viihteen vuoksi, en ole ihan niin naiivi kuin luulet.

Sehän on hyvä tietää, arvasin huvittelun halusi. Ei se poista sitä että et näe mua oikein.

Vierailija
1056/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ikävä sinua mies. Tätä tilannetta on vaikea jaksaa.

Niin on.

Vierailija
1057/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua liikaa ja olen siksi mustasukkainen sinusta. Sattuu, kun käyttäydyt minua kohtaan ajattelemattomasti. Toivon, ettei minun ikinä tarvitse nähdä sinua kenenkään kanssa.

Millä tavalla ajattelemattomasti? Olen minäkin sinusta mustasukkainen, mutta olen opetellut hallitsemaan sitä. Välillä sattuu kuitenkin liikaa ja tuntuu paremmalta vain poistua tilanteesta tai olla hiljaa.

Aina ei ole mahdollista poistua tilanteesta. Silloin ei auta kuin yrittää pidätellä itkua ja jaksaa muiden edessä.

Vierailija
1058/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se et ole sinä.

Sehän on hyvä tietää, arvasin huvittelun halusi. Ei se poista sitä että et näe mua oikein.

Olet hokenut tuotakin jo riittämiin, et tiedä mihin viittasin noilla ”jutuilla”, eli en ole huvitellut siinä mielessä kuin haluat kuvitella. Näen sinut kuten näen sinut, ja sinä näet minut kuten näet, varmaankin osittain oikein ja osittain menee ryminällä metsään. Kannattaako tätä nyt enempää vatkata?

Vierailija
1059/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko hyvät ihmiset oikeasti tästä keskustelusta jotain irti? Satunnaiset ihmiset täällä vastailevat toisten satunnaisten ihmisten viesteihin, ja kuvittelevat keskustelevansa juuri oman ihastuksensa kanssa. Käsitättehän, että tällä palstalla vierailee satoja tuhansia ihmisiä viikossa, ja todennäköisyys sen oman löytämiselle täältä on häviävän pieni. 

Vierailija
1060/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatteko hyvät ihmiset oikeasti tästä keskustelusta jotain irti? Satunnaiset ihmiset täällä vastailevat toisten satunnaisten ihmisten viesteihin, ja kuvittelevat keskustelevansa juuri oman ihastuksensa kanssa. Käsitättehän, että tällä palstalla vierailee satoja tuhansia ihmisiä viikossa, ja todennäköisyys sen oman löytämiselle täältä on häviävän pieni. 

Mitä sitten?

Ketju on lukittu.