Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Sä et ehkä uskoisi tätä, mutta oon aina tuntenut vetoa sunlaisiin tuhmiksiin, jotka ei narise pienistä. Siksi ihmettelen toisinaan vieläkin, miksi päädyin yhteen ”kiltin” kiukuttelijan kanssa.
Kauniita unia fantastiselle porrasräyhääjälle <3
Onko se kiltti kiukuttelija mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Olen todella vaikeassa elämäntilanteessa, en tiedä edes selviänkö tästä. Ajatus sinusta toisaalta lohduttaa ja motivoi taistelemaan, toisaalta aiheuttaa tuskaa että se onni olisi ollut silloin minun kun vain olisin uskaltanut tarttua siihen. Tiedän ettei meillä koskaan enää voi olla mitään, mutta juttelen sulle silti aina silloin tällöin mielikuvituksessani. Olisit vaan ollut niin täydellisen yhteensopiva minulle. Tunnistin sen vaistonvaraisesti. Silloin kun kaikki oli vielä hyvin.
Haluaisitko jutella välillä oikeasti etkä vain päässäsi? Minäkin teen tuota samaa, mutta olishan se ihan eri juttu todellisuudessa.
Jos olisit hän, niin haluaisin olla sun tukena, jos sulla on vaikeaa. Ota yhteyttä!
Vierailija kirjoitti:
Olen todella vaikeassa elämäntilanteessa, en tiedä edes selviänkö tästä. Ajatus sinusta toisaalta lohduttaa ja motivoi taistelemaan, toisaalta aiheuttaa tuskaa että se onni olisi ollut silloin minun kun vain olisin uskaltanut tarttua siihen. Tiedän ettei meillä koskaan enää voi olla mitään, mutta juttelen sulle silti aina silloin tällöin mielikuvituksessani. Olisit vaan ollut niin täydellisen yhteensopiva minulle. Tunnistin sen vaistonvaraisesti. Silloin kun kaikki oli vielä hyvin.
Ihan kanssapalstailijana kysyn, että mikä hätänä? Työ-, terveys- vai perheasiat?
Sä ymmärsit mut väärin. Et ole niin etevä palapelin kokoaja kuin luulet. Ei se mitään haittaa kuitenkaan. Kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Onko se kiltti kiukuttelija mies vai nainen?
Jätin sukupuolen tarkoituksella pois.
Mutta nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sä ymmärsit mut väärin. Et ole niin etevä palapelin kokoaja kuin luulet. Ei se mitään haittaa kuitenkaan. Kaikkea hyvää.
Kai sä ymmärrät, että aina löytyy joku sua fiksumpi.
Vierailija kirjoitti:
Sä et kai ikinä ollut ihastunut muhun, mutta flirttailit estottomasti ja olit selvästi imarreltu multa saamastasi huomiosta. Mä en ymmärrä sellaista käytöstä, koska en ole ikinä osannut flirttailla ihmiselle, johon en ole ihastunut tai vähintään kiinnostunut.
Flirttailu ei liity ihastumiseen vaan se on kevyt hauskuus. Ei liity iskemiseen ja sitä voi tehdä vaikka naispuolisen ystävän kanssa.
Monelle flirttailu on kuin hymy, ei tarkoita että on kiinnostunut vastakkaisesta henkilöstä siinä mielessä. Jokainen on varmasti otettu jos joku kiinnostuu. Se taitaa olla sinun ongelma, itse kiinnostuit ja kuvittelit mitä se toinen on.
Aion hankkia nuoremman miehen, jolla ei ole lapsia tai ex-vaimoa. Hyvästi. Et tule enää kuulemaan minusta.
Nähdäänkö muuten kuun lopussa? 🤩
Nuku hyvin rakkaani. Rakastan sinua ja kaipaan läheisyyttäsi. Tunnen intohimoa sinuun ja samalla kaipaan sinua niin paljon ihanana ihmisenä. Me ymmärsimme toisiamme jotenkin ainutlaatuisella tavalla, kun saimme viettää yhteisiä hetkiä. Niiden hetkien lumo ei haihdu mihinkään. Olet joka hetki ajatuksissani. Hyvää yötä. (naiselle)
Mee vaan sen exäs viereen nukkumaan!
On julmaa että sinä tulit elämääni salaman lailla ja jätit jälkeesi tällaisen ihmisraunion. Edes puolisollani ei ollut sellaista vaikutusta minuun.
Hyvää yötä rakkaalle kaivatulleni. Lähden nyt nukkumaan. Kova ikävä sinua. Toivottavasti kaikki on hyvin. Olen heti huolissani, kun en nähnyt tänään sinua siellä paikassa. Haleja ja hyvän yön silityksiä.