Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
1061/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kullanmuruselleni. Nukuitko hyvin ja voitko paremmin? Toivottavasti olet saanut levättyä. Alan laittaa nyt aamupalaa. Olisi ihanaa viettää kanssasi näitä tavallisia arjen hetkiä yhdessä. Olet rakas. Halauksia.

Vierailija
1062/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ymmärsit mut väärin. Et ole niin etevä palapelin kokoaja kuin luulet. Ei se mitään haittaa kuitenkaan. Kaikkea hyvää.

Kai sä ymmärrät, että aina löytyy joku sua fiksumpi.

Mutta se et ole sinä.

Joissakin asioissa se olen minä. Olen mennyt mukana joissain jutuissa ihan huvin ja viihteen vuoksi, en ole ihan niin naiivi kuin luulet.

Sehän on hyvä tietää, arvasin huvittelun halusi. Ei se poista sitä että et näe mua oikein.

Olet hokenut tuotakin jo riittämiin, et tiedä mihin viittasin noilla ”jutuilla”, eli en ole huvitellut siinä mielessä kuin haluat kuvitella. Näen sinut kuten näen sinut, ja sinä näet minut kuten näet, varmaankin osittain oikein ja osittain menee ryminällä metsään. Kannattaako tätä nyt enempää vatkata?

Ei kannata. Et olisi vastannut ensimmäiseenkään, jos et halua vatkata. Olen hiljaa niin kuin olisi pitänyt olla aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatteko hyvät ihmiset oikeasti tästä keskustelusta jotain irti? Satunnaiset ihmiset täällä vastailevat toisten satunnaisten ihmisten viesteihin, ja kuvittelevat keskustelevansa juuri oman ihastuksensa kanssa. Käsitättehän, että tällä palstalla vierailee satoja tuhansia ihmisiä viikossa, ja todennäköisyys sen oman löytämiselle täältä on häviävän pieni. 

Ei kukaan luule vastaavansa tuntemalleen ihmiselle, mutta se on hiukan terapeuttista kuvitella niin. Sanoa jollekin tuntemattomalle, että pidä tunkkis tai että ostetaan yhteinen.

Vierailija
1064/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatteko hyvät ihmiset oikeasti tästä keskustelusta jotain irti? Satunnaiset ihmiset täällä vastailevat toisten satunnaisten ihmisten viesteihin, ja kuvittelevat keskustelevansa juuri oman ihastuksensa kanssa. Käsitättehän, että tällä palstalla vierailee satoja tuhansia ihmisiä viikossa, ja todennäköisyys sen oman löytämiselle täältä on häviävän pieni. 

Ei kukaan luule vastaavansa tuntemalleen ihmiselle, mutta se on hiukan terapeuttista kuvitella niin. Sanoa jollekin tuntemattomalle, että pidä tunkkis tai että ostetaan yhteinen.

Ja sitten antaa joidenkin tuntemattomien vaikuttaa omaan tunne-elämäänsä?

Vierailija
1065/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näiden höpöviestien keskellä joku kirjoittaa oikeasti viestiä, että on ymmärretty väärin?

Minä en käsitä, että jos joku oikeasti kokee toisen olevan elämänsä ihminen niin miksi ei kerro tälle? On täydellisen järjetöntä puhua Täällä henkilöille jotka eivät ole se tietty henkilö. Mutta minähän olen jollakin lailla tyhmä. En kuitenkaan sillä tavalla.

Vierailija
1066/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta? Tiedämme kyllä hyvin, että oman kaivattunsa löytäminen täältä on aika epätodennäköistä. En minä ainakaan tosissani usko, että kaivattuni lukisi näitä viestejä. Tämä on tällaista hyväntahtoisella tavalla hölmöä näitä kirjoitella, mutta mitä sitten. Saan tästä iloa. Sitä paitsi tykkään lukea muiden kaipaavien viestejä omille kaivatuilleen. Tunnistan vakiokirjoittajat täällä ja monesti mietin, minkälaisia ihmisiä viestien taakse kätkeytyy. Tuskin meistä kukaan oikeasti kuvittelee kaivattunsa lukevan näitä viestejä.

Vierailija
1067/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis näiden höpöviestien keskellä joku kirjoittaa oikeasti viestiä, että on ymmärretty väärin?

Minä en käsitä, että jos joku oikeasti kokee toisen olevan elämänsä ihminen niin miksi ei kerro tälle? On täydellisen järjetöntä puhua Täällä henkilöille jotka eivät ole se tietty henkilö. Mutta minähän olen jollakin lailla tyhmä. En kuitenkaan sillä tavalla.

Ei sun tarvitse ymmärtää kaikkea. Eikä huolehtia muiden asioista.

Vierailija
1068/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvitse ymmärtää kaikkea. Eikä huolehtia muiden asioista.

Totta. Mutta Jotkut kirjoitukset ovat niin ihastuneita, että tekee pahaa kun ei uskalleta mennä kertomaan tunteista. Siis Nämä muutamat aidonoloiset. Voihan toki olla niin, että joku kirjoittaa kirjaa ja imppaa täältä jotain fiiliksiä.

Vierailija
1069/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua liikaa ja olen siksi mustasukkainen sinusta. Sattuu, kun käyttäydyt minua kohtaan ajattelemattomasti. Toivon, ettei minun ikinä tarvitse nähdä sinua kenenkään kanssa.

Millä tavalla ajattelemattomasti? Olen minäkin sinusta mustasukkainen, mutta olen opetellut hallitsemaan sitä. Välillä sattuu kuitenkin liikaa ja tuntuu paremmalta vain poistua tilanteesta tai olla hiljaa.

Ratkaisetko ongelmia lähtemällä pois?!

Vierailija
1070/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin rakkaani. Rakastan sinua ja kaipaan läheisyyttäsi. Tunnen intohimoa sinuun ja samalla kaipaan sinua niin paljon ihanana ihmisenä. Me ymmärsimme toisiamme jotenkin ainutlaatuisella tavalla, kun saimme viettää yhteisiä hetkiä. Niiden hetkien lumo ei haihdu mihinkään. Olet joka hetki ajatuksissani. Hyvää yötä. (naiselle)

Rakas, saadaankohan me enää koskaan kokea noita hetkiä uudelleen? (miehelle)

Jos olet hän, niin se riippuu siitä, mitä sinä elämältäsi haluat.

Vierailija
1071/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin rakkaani. Rakastan sinua ja kaipaan läheisyyttäsi. Tunnen intohimoa sinuun ja samalla kaipaan sinua niin paljon ihanana ihmisenä. Me ymmärsimme toisiamme jotenkin ainutlaatuisella tavalla, kun saimme viettää yhteisiä hetkiä. Niiden hetkien lumo ei haihdu mihinkään. Olet joka hetki ajatuksissani. Hyvää yötä. (naiselle)

Mitä sinä haluat?

Vierailija
1072/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on huippu ärsyttävä joka kirjoittaa, että olisimme luodut toisillemme, et ymmärrä minua oikein jne. Siis jos joku joikuisi minulle tälläisiä viestiä eikä vaivautuisi kertomaan oikeasti tunteistaan niin sanoisin, että ei kyllä tajua mnuakaan yhtään. Tämä viesti ei siis minulle, mutta olisin voinut hyvin kuvitella saavani nuorempana tuonkaltaista viestiä.

Tartu itseäsi niskasta ja mene kertomaan tälle henkilölle tunteistasi.

Vierailija
1073/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et kai ikinä ollut ihastunut muhun, mutta flirttailit estottomasti ja olit selvästi imarreltu multa saamastasi huomiosta. Mä en ymmärrä sellaista käytöstä, koska en ole ikinä osannut flirttailla ihmiselle, johon en ole ihastunut tai vähintään kiinnostunut.

Flirttailu ei liity ihastumiseen vaan se on kevyt hauskuus. Ei liity iskemiseen ja sitä voi tehdä vaikka naispuolisen ystävän kanssa.

Monelle flirttailu on kuin hymy, ei tarkoita että on kiinnostunut vastakkaisesta henkilöstä siinä mielessä. Jokainen on varmasti otettu jos joku kiinnostuu. Se taitaa olla sinun ongelma, itse kiinnostuit ja kuvittelit mitä se toinen on.

Sä taidat olla niitä, jotka tykkää toisten vedättämisestä. Eiköhän suurin osa meistä perusrehdeistä ihmisistä lirkuttele toistuvasti vain sellaisen kanssa, joka kiinnostaa. Narsistit ja heikon itsetuntonsa pönkittäjät on sitten asia erikseen.

Vierailija
1074/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisit täällä rakastelemassa hellästi mua.

Vierailija
1075/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä haluat?

Jos olet hän, niin minä haluan sinut. (Ja tämä viesti EI ole Hamsulta).

Vierailija
1076/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain kertomaan, että enää minun ei tarvitse lähetellä sinulle terveisiä tätä kautta. En kaipaa sinua enää. On ihan kiva nähdä sinua, mutta se ei enää herätä minussa tunnetta. Ihana vapaus! 

Vierailija
1077/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et kai ikinä ollut ihastunut muhun, mutta flirttailit estottomasti ja olit selvästi imarreltu multa saamastasi huomiosta. Mä en ymmärrä sellaista käytöstä, koska en ole ikinä osannut flirttailla ihmiselle, johon en ole ihastunut tai vähintään kiinnostunut.

Flirttailu ei liity ihastumiseen vaan se on kevyt hauskuus. Ei liity iskemiseen ja sitä voi tehdä vaikka naispuolisen ystävän kanssa.

Monelle flirttailu on kuin hymy, ei tarkoita että on kiinnostunut vastakkaisesta henkilöstä siinä mielessä. Jokainen on varmasti otettu jos joku kiinnostuu. Se taitaa olla sinun ongelma, itse kiinnostuit ja kuvittelit mitä se toinen on.

Sä taidat olla niitä, jotka tykkää toisten vedättämisestä. Eiköhän suurin osa meistä perusrehdeistä ihmisistä lirkuttele toistuvasti vain sellaisen kanssa, joka kiinnostaa. Narsistit ja heikon itsetuntonsa pönkittäjät on sitten asia erikseen.

Huumori ja kevytläppä voi piristää päivää. Joskus joku jähmeä ihminen tulkitsee yli vilkkaamman ihmisen vilkkauden. Eli kannattaa hieman katsoa ihmisen luonnetta ennen arviota.

Vierailija
1078/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä haluat?

Minäkin haluan sinut mutta ymmärrätkö yhtään kuinka vaikeaa kaikki on?

Vierailija
1079/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä haluat?

Olen miettinyt asiaa monesta eri näkökulmasta niin paljon, että väitän ymmärtäväni. Olet oikeassa siinä, että helppoa se ei todellakaan ole. Mutta ei se ole mahdotontakaan.

Vierailija
1080/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä haluat?

Olen miettinyt asiaa monesta eri näkökulmasta niin paljon, että väitän ymmärtäväni. Olet oikeassa siinä, että helppoa se ei todellakaan ole. Mutta ei se ole mahdotontakaan.

Kiinnostaisi kyllä kuulla että miten tää sun mielestä ei olisi mahdotonta?

Ketju on lukittu.