Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
1001/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se seuraus, kun ei pysy kaukana susta. Mitään muuta ei taas mahdu ajatuksiin kuin sinä. Mä niin toivon samaa sulle, muuten tämä on epäreilua.

Älä huoli, samat fiilikset on täälläkin.

Vierailija
1002/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niitä hitaita joskus, niin Katatonia: A Premonition

Hitaita kyllä mielelläni erään naisen kanssa nojailisin/tanssisin. Sitä sitten varmaan loppuillan mietinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et kai ikinä ollut ihastunut muhun, mutta flirttailit estottomasti ja olit selvästi imarreltu multa saamastasi huomiosta. Mä en ymmärrä sellaista käytöstä, koska en ole ikinä osannut flirttailla ihmiselle, johon en ole ihastunut tai vähintään kiinnostunut.

Vierailija
1004/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä rakkaimpani,

sylissäni,

katson silmiisi,

huulemme kohtaavat toisensa

hitaasti toisiaan tunnustellen.

Tunnen ihosi ihoani vasten,

tahdon rakastaa sinua

kaikella sillä intohimolla,

jota sinua kohtaan tunnen.

Suudelmamme,

kuuma kuin tuli,

saa meidät sekoamaan,

kun uppoudumme toisiimme.

Tunnen lämpösi ja läheisyytesi,

suudellessani kaunista vartaloasi,

tuoksusi huumaa minut.

Lähestymme yhdessä ,

hitaasti nautiskellen,

hetkeä,

jona sulaudumme toisiimme,

rakkauden huuman ja ilon

vavisuttaessa meitä.

Vierailija
1005/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌞 Tänään oli ehkä ensimmäinen päivä kolmeen ja puoleen vuoteen, kun en tuntenut sua kohtaan yhtään mitään. En ihastumista, en halua halata tai silitellä tai edes halua ystävystyä, tulla juttelemaan tai edes hymyillä. Varsinainen ihastuminen on toki kadonnut jo kauan sitten, mutta silti olen tykännyt edelleen paljon. Nyt kuin taikaiskusta yhtäkkiä ihan kaikki olikin kadonnut. Tuntui jopa jotenkin hämmentävältä, että yhtäkkiä olitkin mulle ihan kuin kuka tahansa muu. Onkohan tämä pysyvää vai tämän päivän kestänyt aivohäiriö. Tänään ei kuitenkaan tapahtunut mitään sellaista, joka olisi vaikuttanut minun tykkäämiseen. En tiedä mistä tää johtuu. Onko alitajunnasta löytynyt viimein järjen rippeitä ja ne on prosessoineet kaiken mahdollisen sinun viiimeaikaisen sanattoman viestinnän ja katsoneet parhaaksi unohtaa. Mieli on kummallinen.

Vierailija
1006/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et kai ikinä ollut ihastunut muhun, mutta flirttailit estottomasti ja olit selvästi imarreltu multa saamastasi huomiosta. Mä en ymmärrä sellaista käytöstä, koska en ole ikinä osannut flirttailla ihmiselle, johon en ole ihastunut tai vähintään kiinnostunut.

Olen aina osannut flirttailla kaikille muille paitsi ihmiselle, johon olen ihastunut tai vähintään kiinnostunut

Vierailija
1007/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🌞 Tänään oli ehkä ensimmäinen päivä kolmeen ja puoleen vuoteen, kun en tuntenut sua kohtaan yhtään mitään. En ihastumista, en halua halata tai silitellä tai edes halua ystävystyä, tulla juttelemaan tai edes hymyillä. Varsinainen ihastuminen on toki kadonnut jo kauan sitten, mutta silti olen tykännyt edelleen paljon. Nyt kuin taikaiskusta yhtäkkiä ihan kaikki olikin kadonnut. Tuntui jopa jotenkin hämmentävältä, että yhtäkkiä olitkin mulle ihan kuin kuka tahansa muu. Onkohan tämä pysyvää vai tämän päivän kestänyt aivohäiriö. Tänään ei kuitenkaan tapahtunut mitään sellaista, joka olisi vaikuttanut minun tykkäämiseen. En tiedä mistä tää johtuu. Onko alitajunnasta löytynyt viimein järjen rippeitä ja ne on prosessoineet kaiken mahdollisen sinun viiimeaikaisen sanattoman viestinnän ja katsoneet parhaaksi unohtaa. Mieli on kummallinen.

Oletko mies vai nainen? 

Vierailija
1008/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä.

Vierailija
1009/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? 

nainen

Vierailija
1010/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos niitä hitaita joskus, niin Katatonia: A Premonition

Hitaita kyllä mielelläni erään naisen kanssa nojailisin/tanssisin. Sitä sitten varmaan loppuillan mietinkin.

Sivusta kysyn, että oletko jo tanssinut sen naisen kanssa? Tuleeko mieleen mitään kappaletta?

Vierailija
1011/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi päästää susta irti. Lopettaa sun ajatteleminen. Haudata haaveeni yhteiselämästämme. Tää on vaan niin vaikeaa. Miten uskallan enää kehenkään ihastua? Miten edes voisin, kun ihastumisista ylipääsemisissä menee vuosia?

Vierailija
1012/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäisi päästää susta irti. Lopettaa sun ajatteleminen. Haudata haaveeni yhteiselämästämme. Tää on vaan niin vaikeaa. Miten uskallan enää kehenkään ihastua? Miten edes voisin, kun ihastumisista ylipääsemisissä menee vuosia?

Ei kaikki ihastumiset oo samanlaisia. Jotkut kestää päivän, jotkut kuukausia, jotkut vuosia.

Yleensä ihastuminen päättyy kun toisesta selviää piirteitä, jotka ei vastaakaan sitä omaa mielikuvaa. Ihastumiset jotka kestää pitkään tarkoittaa kyllä sitä että se ihminen ois harvinaisen sopiva, koska siitä ilmenevät piirteet ei poista ihastusta. Paitsi jos kyseessä on kaukoihastuminen täysin tuntemattomaan, jolle ei ole ikinä puhunut. Sellaisen ihastumisen saa kyllä pidettyä ikuisuuden, kun voi aina keksiä luonteenpiirteet.

Vierailija
1013/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuttaahan se vähän, että haluat vältellä, mutta ymmärrän kuitenkin sinua. Se ei kuitenkaan vaikuta siihen, miten paljon välitän sinusta. Välitän aina, vaikka vihaisit minua.

Vierailija
1014/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina osannut flirttailla kaikille muille paitsi ihmiselle, johon olen ihastunut tai vähintään kiinnostunut

Mäkin oon huomannut sen hänestä. Heitä hän vain pälyilee ujona sivusilmällä ”salaa”. Mä olen hänelle liian helppo.

Vierailija
1015/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Vierailija
1016/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua liikaa ja olen siksi mustasukkainen sinusta. Sattuu, kun käyttäydyt minua kohtaan ajattelemattomasti. Toivon, ettei minun ikinä tarvitse nähdä sinua kenenkään kanssa.

Vierailija
1017/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut päässäni koko päivän, aivan kuin silloin joskus, kun olimme molemmin puolin liekeissä. Mistä tämä tuli juuri nyt, ja miksi siitä edes haluaisin sinulle kertoa? Mikä laittaa ihmisen kaipaamaan mahdotonta rakkautta ja silkkaa epätoivoa, josta jo kerran aiemmin joutui pyristelemään irti. Kaipa ne selvittämättä jääneet asiat jäivät jonnekin kytemään, ja nousivat taas pinnalle jonkin satunnaisen asian laukaisemana. 

Vierailija
1018/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mua sitten kaduttaa että kirjoitin tänne etten tuntenut sua kohtaan enää mitään tänään. Tuntuu ihan kun oisin sanonut sulle päin naamaa etten tykkää sinusta enää. Mieli on tosiaan kummallinen. Pakko vältellä taas tänne kirjoittelua, kun oon onnistunut siinä pitkään jo niin hyvin 🌞

Vierailija
1019/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella vaikeassa elämäntilanteessa, en tiedä edes selviänkö tästä. Ajatus sinusta toisaalta lohduttaa ja motivoi taistelemaan, toisaalta aiheuttaa tuskaa että se onni olisi ollut silloin minun kun vain olisin uskaltanut tarttua siihen. Tiedän ettei meillä koskaan enää voi olla mitään, mutta juttelen sulle silti aina silloin tällöin mielikuvituksessani. Olisit vaan ollut niin täydellisen yhteensopiva minulle. Tunnistin sen vaistonvaraisesti. Silloin kun kaikki oli vielä hyvin. 

Vierailija
1020/4145 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan, rakastan! Ihan hullu rakkauden päivä, kaikki ihmiset Telluksella on tänään niin rakastettavia, eräs kuitenkin rakastettavin. Sun syliis haluan hautautua ja lusikkaan uppoutua.

Ketju on lukittu.