Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Love and peace <3
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin niin paljon suudella sua, etten osaa ajatella mitään muuta. Paitsi sitä, että rakastan sinua. (naiselle)
Mikset suutele.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin niin paljon suudella sua, etten osaa ajatella mitään muuta. Paitsi sitä, että rakastan sinua. (naiselle)
jos sä oisit se "mun" mies, jota siis rakastan ja jota haluaisin suudella enemmän kuin mitään, niin mitä meidän pitäisi tehdä nyt? (miehelle)
Silloin nuorena voi olla niin tyhmä. Pelkäsin niin kovasti, että joku saisi tietää seksuaalisen kokemattomuuteni, joka oli minusta maailman noloin asia. :/ Säilytin ylpeyteni, menetin onnellisuuden. Maailman huonoin vaihtokauppa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että sinä kaipaat minua, (sitä et halua myöntää) ja minä kaipaan sinua. (Sitä en halua myöntää) Ihana söpö ujo nainen.
Sinulla ja minulla on sydämenpuolikas.
millainen nainen tää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos sä oisit se "mun" mies, jota siis rakastan ja jota haluaisin suudella enemmän kuin mitään, niin mitä meidän pitäisi tehdä nyt? (miehelle)
Jos sä olisit hän, niin meidän pitäisi halata, suudella ja rakastella.
Vierailija kirjoitti:
T tule harrastamaan kanssani
Terolla on jo muija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä olisit hän, niin meidän pitäisi halata, suudella ja rakastella.
Näitä kolmea olen halunnut kanssasi jo niin pitkään, että eikö vihdoin voisi olla jo aika?
Se tunne, mikä on jäänyt päällimmäiseksi tämän kaiken hämmennyksenkin keskellä, on hellyys sua kohtaan. Tavallaan on hyväkin, etten oppinut tuntemaan sua paremmin, koska jokainen inhimillisyyden pilkahduskin olisi vain kasvattanut tuota tunnetta, enkä tiedä, mihin olisin kaiken sen saanut työnnettyä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskallisinta on että en koskaan halunnut loukata enkä satuttaa sua millään lailla. Päinvastoin. Sitä on melkein sietämätöntä kestää.
Auttaako jos sanon, että koin kanssasi paljon enemmän hyvää kuin mitä koskaan aiheutit surua? Auttaako jos sanon, että olet tietämättäsi auttanut mua elämässä paljon? Auttaako jos sanon, että muistoni sinusta on ollut yksi kantava voima elämässäni?
Jos luet tän, et varmasti osaa kuvitella, että tää on sulle. Paitsi jos oot kokenut itse jotain vastaavaa...
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, mikä on jäänyt päällimmäiseksi tämän kaiken hämmennyksenkin keskellä, on hellyys sua kohtaan. Tavallaan on hyväkin, etten oppinut tuntemaan sua paremmin, koska jokainen inhimillisyyden pilkahduskin olisi vain kasvattanut tuota tunnetta, enkä tiedä, mihin olisin kaiken sen saanut työnnettyä.
Mikä hänessä hämmentää sinua?
Voi hyvä tavaton, miten tällainen kolmekymppinen mies voi mennä vielä lukkoon. Mulla oli surkea päivä töissä tänään siihen asti kunnes näin sinut ja tervehdittiin toisiamme. Palvellessani en pystynyt katsomaan sinua kohti vaan tapitin pelkästään kassaruutua kädet täristen. Silti olin pelkkää hymyä koko loppupäivän. Vielä kun saisin sen rohkaisun jutella enemmänkin. Viimeksi kun toisessa tilanteessa vaihdettiin muutama sana menin melkein sekaisin sanoissani, mikä ei tapahdu kenenkään muun kohdalla juuri koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että sinä kaipaat minua, (sitä et halua myöntää) ja minä kaipaan sinua. (Sitä en halua myöntää) Ihana söpö ujo nainen.
Kuka näin kauniisti kirjoittaa? Ja kenestä? Antaisit pientä vihjettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nainen on: A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hänessä hämmentää sinua?
Ei kai mikään varsinaisesti hänessä. Enemmänkin omien (yli)tulkintojen ja tosiasioiden kohtaamattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nainen on: A
Vaalea vai tumma? Kuinka monta kirjainta nimessä? Missä hän asuu?
Tunnen tuskasi