Näillä helteillä kannattaa välttää turhaa tekemistä.
Esim. sukat laitan vain lenkkareiden pitämisen ajaksi niin ne on joka toinen kerta oikein päin. Aivan turhia liikkeitä kääriä niitä sukkia aina oikein päin. Ei ne sukat tiedä kummin päin ne on muutenkaan.
T. Sohvan guru.
Kommentit (10)
Minun on pakko kastella puutarhaani niin kauan kun vettä tulee kaivosta. Ja on vielä tullut.
Ruuan laittoa koitan helteillä kaihtaa niin että mielelläni söisin ja lämmittelisin eineksiä.
Kiva sohvailla oikein kunnolla. Kyllä muutenkin, mutta pikku syyllisyydentunto aina niskassa. Miks aina pitää häärätä?
Mä rakastan puuhailua pihassa ja puutarhassa. Hiki vaan valuu. Juoda pitää paljon vichyä ja välillä huilata. Ruokia en tee helteellä, valmiin salaatin ostin ja se riittää.
Kävin uimassa. Katselin kun jotkut lenkkeili.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan puuhailua pihassa ja puutarhassa. Hiki vaan valuu. Juoda pitää paljon vichyä ja välillä huilata. Ruokia en tee helteellä, valmiin salaatin ostin ja se riittää.
Joillakin no tuo pakko puuhailla. Kyllä minä voin niille tekemistä keksiä. Itse olen horisontaalisesti suuntautunut ajattelija.
Sohvan guru.
Aivan tuskaa olla sekä sisällö että ulkona pää kokoajan kipeä,ei jaksa tehdä mitään! Onneksi on vapaapäivä mut huomenna iltavuoro:(
Jep, nyt ulkona puutarhakeinussa palstailua ja kuohuviinilasillinen. Ihana loma, ihana helle! Huomenna paluu normikeleihin, niin otan rennosti.
Meillä on melkein kylmä.