Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Punatukkainen nainen. Olet jostakin muulta tähdeltä varmaan, jostakin eri galaxista. Sinussa on jotakin mitä kenessäkään muussa ei ole. Et taida itsekään tiedostaa omaa voimaasi ja värähtelyäsi. Saat kaikki ympärilläsi pyörryksiin...minutkin. Kun naurat (mitä teet usein) tarttuu käheä naurusi kaikkiin . Kiitos siitä että luot uskoa hyvään. Tulen kaipaamaan sinua kun lähdet taas tuulien mukana
Onpa kurjaa luettavaa vapun ajalta 😯
Jollain meni luomuherneet nekkuun totally.
Joku voisi olla minulle, mutta en huoli palstatrollien oksennuksia.
Ihanaa päivää kaikille. Ikävä kultaa vaikka just lähti luotani suoraan töihin.
Ja vappuni oli ihan super 💕 kullan kanssa harrastamassa. Onni on yhteinen harrastus ❤️
Päivä menee toipuessa 😋
Vierailija kirjoitti:
Punatukkainen nainen. Olet jostakin muulta tähdeltä varmaan, jostakin eri galaxista. Sinussa on jotakin mitä kenessäkään muussa ei ole. Et taida itsekään tiedostaa omaa voimaasi ja värähtelyäsi. Saat kaikki ympärilläsi pyörryksiin...minutkin. Kun naurat (mitä teet usein) tarttuu käheä naurusi kaikkiin . Kiitos siitä että luot uskoa hyvään. Tulen kaipaamaan sinua kun lähdet taas tuulien mukana
Kenestä kirjoitat noin kauniisti? Voisit valaista edes nimen alkukirjaimen ja mistä kyseinen galaxinainen asustaa?
Hyvää huomenta rakkaani. Rakastan ja kaipaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kurjaa luettavaa vapun ajalta 😯
Jollain meni luomuherneet nekkuun totally.
Joku voisi olla minulle, mutta en huoli palstatrollien oksennuksia.Ihanaa päivää kaikille. Ikävä kultaa vaikka just lähti luotani suoraan töihin.
Ja vappuni oli ihan super 💕 kullan kanssa harrastamassa. Onni on yhteinen harrastus ❤️
Päivä menee toipuessa 😋
Mitä teet täällä?
Ei ketään kiinnosta varatun sepostukset suhteestaan eikä ne edes kuulu tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet noin ailahteleva?
Koska olen turhautunut siihen, ettet ole kanssani. Sinulla olisi rauhoittava vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu turhautumisestani tähän tilanteeseen, kaipuustani sinuun, haluaisin niin paljon sinua.
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainakin tiedän että ne en jää kaipaamaan viestit oli oikeesti sulta. Oisin mä toivonut muunlaisen lopetuksen, mut näillä mennää. Onneks en ehtiny kaikkea Kusta sun takia.
Sanoppa muuta, Luojalle kiitos! Kusitkin vain omille kintuillesi, että siinä mielessä meni ihan oikein 😁
Oot kyllä ilkein ihminen mitä mä tiedän. Toivot muille vaan pelkkää paskaa. Miten muka sun kaltainen ihminen antsaitsee onnen.
Toivon vain eräälle paskalle tyypille (joka kohteli minua törkeästi) kaikkea paskaa ja pahaa. Ansaitsee kaiken kuran elämäänsä mitä voi saada. Tiedän, että paskakasa haaveilee vieläkin valloittavansa mut, ja käy täällä sössäämässä aivopierujaan ilmoille, vaikka mokasi pahimmin kuin mokata voi ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainakin tiedän että ne en jää kaipaamaan viestit oli oikeesti sulta. Oisin mä toivonut muunlaisen lopetuksen, mut näillä mennää. Onneks en ehtiny kaikkea Kusta sun takia.
Sanoppa muuta, Luojalle kiitos! Kusitkin vain omille kintuillesi, että siinä mielessä meni ihan oikein 😁
Oot kyllä ilkein ihminen mitä mä tiedän. Toivot muille vaan pelkkää paskaa. Miten muka sun kaltainen ihminen antsaitsee onnen.
Toivon vain eräälle paskalle tyypille (joka kohteli minua törkeästi) kaikkea paskaa ja pahaa. Ansaitsee kaiken kuran elämäänsä mitä voi saada. Tiedän, että paskakasa haaveilee vieläkin valloittavansa mut, ja käy täällä sössäämässä aivopierujaan ilmoille, vaikka mokasi pahimmin kuin mokata voi ;D
Helpottiko olosi kun sait kirjoitettua tänne?
Kannattaisiko kertoa myös irl ihan suoraan ko henkilölle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän teki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan että alat laittamaan omalla nimelläsi nämä ilkeilyt niin pian huomaat ettei kaipaajista ole enää häiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Miks sä oot noin Tampio??????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset hanki lähestymiskieltoa sille nysämunalle prutkulle?
Tai pyydä edes jotain läheistäsi soittamaan sille ja käskemään jättää sut rauhaan?
Olet nyt ties kuinka kauan jauhanut läskipää nysämunasta, joka kevään tullen taas päristelee prutkullaan lähistöllä kyttäämässä.
Ajattelitko milloin tehdä asialle jotain, vai nautitko vähän sittenkin?
Eikö hävetä ylipäätään myöntää olleensa jonkun noin hirveältä kuulostavan ällön tyypin kanssa?
Mulla on mennyt usein ruokahalukin kun olet kuvaillut sitä - ja sä olet vielä koskenut siihen?!????:DDD
Vai oletko itsekin vähän älllö? Yleensähän ihmiset parittelee ja pariutuu pitkälti kaltaistensa kanssa.
Menin liian pitkälle, liian kauas ja liian syvälle. Nyt minä ponnistelen sieltä pois. Onnistun.