Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
761/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Here comes the rain again

Vierailija
762/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne, mikä on jäänyt päällimmäiseksi tämän kaiken hämmennyksenkin keskellä, on hellyys sua kohtaan. Tavallaan on hyväkin, etten oppinut tuntemaan sua paremmin, koska jokainen inhimillisyyden pilkahduskin olisi vain kasvattanut tuota tunnetta, enkä tiedä, mihin olisin kaiken sen saanut työnnettyä.

Mä haluankin olla sun hellyyden kohde. En kenenkään muun, eikä kukaan muu niin mua kohtaan tunnekaan, enkä mä ketään niin kuin sua. Enkä mä jaksa jos en saa ikinä olla sun kanssas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveliina 💕

Vierailija
764/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että sinä kaipaat minua, (sitä et halua myöntää) ja minä kaipaan sinua. (Sitä en halua myöntää) Ihana söpö ujo nainen.

Sinulla ja minulla on sydämenpuolikas.

Kuka näin kauniisti kirjoittaa? Ja kenestä? Antaisit pientä vihjettä.

Se nainen on: A

Kiitoksia vihjeestä : )

Enempää en taida uskaltaa kysyä. Todennäköisyydet ovat joka tapauksessa sitä vastaan, että voisit olla kaipaamani mies.

Mutta yksinkertaisen kauniisti ilmaistu silti. Unohtui laittaa ylempään.

Vierailija
765/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet julma.

Vierailija
766/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ihan oikeasti siis oikeassa elämässä tietää mitä tunnet minua kohtaan? Täällä kaikki on pelkkää arvailua kun ei ole mitään tunnisteita. Miten kertoisit sen minulle?

Vierailija
767/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne, mikä on jäänyt päällimmäiseksi tämän kaiken hämmennyksenkin keskellä, on hellyys sua kohtaan. Tavallaan on hyväkin, etten oppinut tuntemaan sua paremmin, koska jokainen inhimillisyyden pilkahduskin olisi vain kasvattanut tuota tunnetta, enkä tiedä, mihin olisin kaiken sen saanut työnnettyä.

Ymmärrän. Mutta surullista on että mä olisin tarvinnut just tota hellyyttä sulta, enemmän kun mitään muuta maailmassa. Ilman sitä elämässä on iso musta aukko. 

Vierailija
768/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia ihanalle kaivatulleni. Minulla on ollut jotenkin tympeä ja huono päivä tänään, mutta sinun näkemisesi oli parasta. Tietäisitpä, miten paljon merkitset minulle. Tämä on sellainen olo, että tekisi mieli vain käpertyä syliisi ja unohtaa kaikki muu. Olet rakas.   

Vierailija
769/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että sinä kaipaat minua, (sitä et halua myöntää) ja minä kaipaan sinua. (Sitä en halua myöntää) Ihana söpö ujo nainen.

Vähän lisää tunnisteita hänestä... Millä numerolla hänen ikä alkaa?

Vierailija
770/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hänessä hämmentää sinua?

Ei kai mikään varsinaisesti hänessä. Enemmänkin omien (yli)tulkintojen ja tosiasioiden kohtaamattomuutta.

Ehkä oletkin tehnyt oikeita tulkintoja, mutta tosiasiat eivät ole voineet kohdata niitä.

Vierailija
771/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän lisää tunnisteita hänestä... Millä numerolla hänen ikä alkaa?

Mua kiinnostaa nimi, ikä, misää tapasitte, milloin ja oletteko vielä yhteyksissä. Paikkakunta nyt on varmasti ihan liikaa informaatiota.

Vierailija
772/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy sadetta kun erinäisiä pilviä ja aurinkoa vaan

Vierailija
773/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hänessä hämmentää sinua?

Ei kai mikään varsinaisesti hänessä. Enemmänkin omien (yli)tulkintojen ja tosiasioiden kohtaamattomuutta.

Ehkä oletkin tehnyt oikeita tulkintoja, mutta tosiasiat eivät ole voineet kohdata niitä.

Tietysti mahdollista, mutta ei ehkä oikein sovi tähän.

Vierailija
774/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halauksia ihanalle kaivatulleni. Minulla on ollut jotenkin tympeä ja huono päivä tänään, mutta sinun näkemisesi oli parasta. Tietäisitpä, miten paljon merkitset minulle. Tämä on sellainen olo, että tekisi mieli vain käpertyä syliisi ja unohtaa kaikki muu. Olet rakas.   

Onko kaivattusi mies vai nainen?

Vierailija
775/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaivattusi mies vai nainen?

Olen nainen ja kaivattuni on nainen.

Vierailija
776/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia pahoinpitelevät miehet ovat maailman pohjasakkaa ja myös heidän äitinsä, jotka ovat sallineen väkivaltaisen kehityksen jopa poikansa aikuisikään saakka ja yhäkin sulkevat silmänsä kun tosipaikka tulee. Yleensä kyseessä on sisätiloissa tupakoiva lyhyt läski wt (usein virolainen maatuska) nainen jonka ainoa ilo on palvoa psykopaattiseksi kasvattamaansa poikaansa.

Kärsin maailmantuskaa tälläisen miehen kanssa ja jopa turvakodin jälkeen ex anoppini painosti mua jatkamaan suhdetta poikaansa. Säälin sinua koska et seissyt omilla jaloillasi, neljävuotias poikasi teki yksin ruokansa. Olit neuvostoajan työmuurahainen ja puhuit aina pahaa kaikista. Jokaisesta poikasi eksästä. Laihdutusleikkauksesikin oli pelkkä vitsi. Läski on läski sydämeltään. Vihaan sinua Renate B! Maailman pahin anoppi ja vihani virolaisia kohtaan on kasvanut, koska tunsin sinut. Läiskit pientä kaksivuotiasta lapsenlastasi, poikaani, käydessäsi Suomessa. Solvasit kaunista tytärtäni jonka sain suomalaisen kanssa. Poltit tupakkaa sisällä poikani ollessa vauva. Sinä ja poikasi olet karmanne ansainneet.

Vierailija
777/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut paljon mielessäni, vaikka emme olekaan läheisiä. Olisipa meillä ollut mahdollisuus yrittää jotain silloin.

Vierailija
778/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kirjoitti:

Haluaisin ihan oikeasti siis oikeassa elämässä tietää mitä tunnet minua kohtaan? Täällä kaikki on pelkkää arvailua kun ei ole mitään tunnisteita. Miten kertoisit sen minulle?

Minä kertoisin sen sinulle kasvotusten. Eiköhän se ole paras tapa.

Vierailija
779/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverille kirjoitti:

Olet ollut paljon mielessäni, vaikka emme olekaan läheisiä. Olisipa meillä ollut mahdollisuus yrittää jotain silloin.

Milloin? Onko siitä pitkä aika?

Vierailija
780/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitpä mitä sun läheisyytesi saa mussa aikaan.

Ketju on lukittu.