Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
721/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee niin kova ikävä sua, etten tiedä miten selviän siitä. Täytyy vaan yrittää nauttia kaikista hetkistä, jotka saan vielä viettää kanssasi. Voitaispa edes vähän halailla rauhassa kahdestaan ennen kuin menetän sut kokonaan. Olet ehkä tärkein ihminen koko mun elämässä, vaikka se kuulostaakin hölmöltä ja todennäköisesti en merkitse sulle mitään.

Niin, samat sanat.

Vierailija
722/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampsu: pitää taas ruveta touhuamaan. 😩 

Jutellaan illalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ainakin tiedän että ne en jää kaipaamaan viestit oli oikeesti sulta. Oisin mä toivonut muunlaisen lopetuksen, mut näillä mennää. Onneks en ehtiny kaikkea Kusta sun takia.

Sanoppa muuta, Luojalle kiitos! Kusitkin vain omille kintuillesi, että siinä mielessä meni ihan oikein 😁

Oot kyllä ilkein ihminen mitä mä tiedän. Toivot muille vaan pelkkää paskaa. Miten muka sun kaltainen ihminen antsaitsee onnen.

Mitä hän teki sulle? Ja kohtelitko ite häntä paremmin?

Toivon vain eräälle paskalle tyypille (joka kohteli minua törkeästi) kaikkea paskaa ja pahaa. Ansaitsee kaiken kuran elämäänsä mitä voi saada. Tiedän, että paskakasa haaveilee vieläkin valloittavansa mut, ja käy täällä sössäämässä aivopierujaan ilmoille, vaikka mokasi pahimmin kuin mokata voi ;D

Vierailija
724/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä mun omaa rakasta.

Vierailija
725/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei meille koskaan tulisi uutta mahdollisuutta, niin haluaisin silti tietää sun ajatukset, miksei siitä aikaisemmin tullut mitään. Se jäi vähän auki ja vaivaa mua vieläkin. Mitähän sä ajattelit musta silloin ja mitähän sä ajattelet nyt?

Vierailija
726/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei meille koskaan tulisi uutta mahdollisuutta, niin haluaisin silti tietää sun ajatukset, miksei siitä aikaisemmin tullut mitään. Se jäi vähän auki ja vaivaa mua vieläkin. Mitähän sä ajattelit musta silloin ja mitähän sä ajattelet nyt?

kenelle tämä?

Vierailija
727/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha luulo, että juttelisin sulle enää ikinä. Välttelen parhaani mukaan, ignooraan sut kaikin tavoin, et ansaitse keskustelua kanssani. Tässä voin sanoa, etten ajattele ollenkaan hyvällä, olet täys paska ihmiseksi. Pohjanoteeraus kaikista elämäni aikana tapaamistani.

Vierailija
728/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kaikki meni väärin. Masennus vyöryi mun yli ja murskasi mut. Hukkasin itseni. En tiedä miten tästä enää jatkaa. En ehkä voi. On niin paljon tuskaa, menneisyydessä ja tulevaisuudessa.

Vierailija
729/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut sua siitä hetkestä lähtien koko ajan, rakastuin sinuun silloin eikä mun tunteet ole muuttuneet mihinkään. Mitä sinä ajattelet meistä ja minusta?

Vierailija
730/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha luulo, että juttelisin sulle enää ikinä. Välttelen parhaani mukaan, ignooraan sut kaikin tavoin, et ansaitse keskustelua kanssani. Tässä voin sanoa, etten ajattele ollenkaan hyvällä, olet täys paska ihmiseksi. Pohjanoteeraus kaikista elämäni aikana tapaamistani.

Kasva sinäkin aikuiseksi ja lakkaa kyttäämästä sopivia juttuja. Miksi vastaat jos halust unohtaa? Anna mennä ohi. Ruokit koko ajan "mitäsesitonkaan" tunnetta. Jatka elämääsi. Vihanhallintaa kehiin.

Vierailija
731/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kenelle tämä?

Kaikille, joiden jutut on jääneet joskus selvittämättä. Kaikkien meidän miettimään jääneiden puolesta.

Vierailija
732/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt ei ainakaan ollut häneltä. Ihan turha provoyritys. Olemme hyvissä väleissä, vaikkei juuri tekemisissä. Enkä kaipaisi ja miettisi yhtään tuollaista ihmistä. Hän on ainakin aina käyttäytynyt mua kohtaan ihan päinvastaisella tavalla.

Vierailija
733/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut sua siitä hetkestä lähtien koko ajan, rakastuin sinuun silloin eikä mun tunteet ole muuttuneet mihinkään. Mitä sinä ajattelet meistä ja minusta?

Varmaan tiesit suunnilleen, mitä sua kohtaan tunsin, mutten ole varma, tajusitko kuinka hulluna sinuun olin. En tiedä, mitä tunnen nyt, mutta mietin sua koko ajan vieläkin. Ei sellaista unohda. Ja pelkkää hyvää ajattelen susta aina. Älä koskaan luule mitään muuta. Toivottavasti saan joskus sanoa sen sulle. Mutta hämilleen jätit mut kyllä. Siksi tämä vaivaa.

Vierailija
734/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon rakastunut.

Niin minäkin.

Vierailija
735/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskallisinta on että en koskaan halunnut loukata enkä satuttaa sua millään lailla. Päinvastoin. Sitä on melkein sietämätöntä kestää. 

Vierailija
736/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin niin paljon suudella sua, etten osaa ajatella mitään muuta. Paitsi sitä, että rakastan sinua. (naiselle)

Vierailija
737/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että sinä kaipaat minua, (sitä et halua myöntää) ja minä kaipaan sinua. (Sitä en halua myöntää) Ihana söpö ujo nainen.

Sinulla ja minulla on sydämenpuolikas.

Vierailija
738/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ylipäätään pystyt satuttamaan mua kertoo vain siitä, miten tärkeä olet mulle. Ei mua kukaan muu edes voisi loukata, vaikka yrittäisi. Älä ole liian ankara itsellesi.

Vierailija
739/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies parkkiksella, sun sydän ei tainnutkaan koskaan lämmetä minulle vai viilenikö se kun joku blondimpi tuli tilalle? haluaisin vain edes normaalia lämpöä, mutta saan ignoorausta, en ehkä kestä tätä... vappu ja kaikki..

Täällä mä oon, vieläkin sun...

äh, sano nyt jotain muuta, vain ja ainoastaan mulle avautuvaa

Mitäs semmonen vois olla? Kerro sä!

no sano vaikka joku (harvinaisempi) sana tai aihe jota käytettiin kun viimeksi oltiin tekemisissä

En mä halua, koska sitten voisi paljastua ettet ole hän. Se olis kamalaa.

mä haluan, koska sitten pääsen hänestä paremmin irti: kajaani, oliko kamalaa?

No nyt pääset irti, koska oon paljon etelämmästä.

Vierailija
740/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä yhtä perfektionisti? Oletko löytänyt täydellisen suhteen? Ja täydellisen ja täydellisen näköisen tyttöystävän? Vaaditko itseltäsi vielä täydellisyyttä? 

Ketju on lukittu.