Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
681/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vieläkin rakastunut sinuun mies. Ja on ikävä. Hyvää yötä.

Vierailija
682/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se piti vielä sanoa, että eihän syvätkään tunteet silti tarkoita mitään käytännössä.

Ei ihminen välttämättä halua muutoksia elämäänsä eikä konkreettista riskiä minkään munaamisesta, kun fantasioissahan riskejä ei ole eikä mikään ole riippuvaista mistään.

Unelmat on rajattomia, ja silloin kun et tehnyt mitään päästäksesi kaivattusi lähelle tai päästänyt häntä lähellesi voit kysyä itseltäsi myös; halusitko sitä todella?

Pintapuolisestihan sitä saattaa haluta ja riutuakin unelmissaan, mutta haluaisiko todella niiden toteutuvan?

Halusitko oikeasti pitääkin sen ”vain” sellaisena, epämääräisenä päiväunelmointina vailla konkreettista kosketuspohjaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat olla hauraampi kuin ajattelinkaan. Ja tää ei ollut pahalla sanottu.

Vierailija
684/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelin äsken kosteassa metsässä ja ajattelin sinua mies. Olisi ollut ihanaa olla siellä kahdestaan.

Olin samaan aikaan yksin pienellä kävelyllä ja ajattelin samoin.

Olisimmepa törmänneet. Olisin ollut niin iloinen.

Vierailija
685/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihana. Nähdään unissa.

Vierailija
686/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole.

Vierailija
687/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin niin?

Vierailija
688/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se piti vielä sanoa, että eihän syvätkään tunteet silti tarkoita mitään käytännössä.

Ei ihminen välttämättä halua muutoksia elämäänsä eikä konkreettista riskiä minkään munaamisesta, kun fantasioissahan riskejä ei ole eikä mikään ole riippuvaista mistään.

Unelmat on rajattomia, ja silloin kun et tehnyt mitään päästäksesi kaivattusi lähelle tai päästänyt häntä lähellesi voit kysyä itseltäsi myös; halusitko sitä todella?

Pintapuolisestihan sitä saattaa haluta ja riutuakin unelmissaan, mutta haluaisiko todella niiden toteutuvan?

Halusitko oikeasti pitääkin sen ”vain” sellaisena, epämääräisenä päiväunelmointina vailla konkreettista kosketuspohjaa?

Täältä sivusta kommentoin, minulle tuo viesti ei varmastikaan ole, mutta kyllä minä oman haaveeni halusin todella toteutuvan. Tein myös sen, että hänelle kerroin tunteistani hyvinkin paljon ja syvällisesti ja merkityksellisesti. Ja nyt jopa tyhmä häpeän, että kerroin tunteistani, vaikka ei siihen häpeään ole mitään syytä, ei tunteita pitäisi hävetä. Hän, johon rakastuin päätä pahkaa, on kohdellut mua hyvin eikä ole sanonut mitään ikävää. Häpeän silti, häpeän itseäni.

Se on vaan nyt minunkin koetettava päästä yli tästä, että tunteeni ei saanut vastakaikua.

Häpeä syntyy varmaankin siitä, että tavallaan toivon voivani kääntää aikaa takaisin viime syksyyn, siihen aikaan, kun vain katselin häntä ja unelmoin hiljaa mielessäni. Tunnen niin, että kaikki on menetetty, ikään kuin koko elämäni olisi muuttunut merkityksettömäksi, ja haluan vain sulkea koko ulkomaailman pois, en halua kuulua mihinkään enkä koe itseäni millään lailla arvokkaaksi tai tarpeelliseksi ihmiseksi. Mikään tästä ei ole hänen syytään, kaikki on omien toiveiden romahtamisen syy. Tiedän, olen masentunut ja ahdistunut, mutta ehkä tämä helpottaa. Kevät ja kesä ei kyllä yhtään auta asiassa, kaikki on niin kaunista, mutta silloin kun on hyvin madentunut, kauneus sattuu.

Anteeksi tämä avautumiseni mutta johonkin mun on purettava itseäni, ketään ihmistä ei tähän ole.

Kaivatulleni toivon vain kaikkea hyvää rnkä koskaan muistele häntä muuten kuin suurella lämmöllä ja rakkaudella.

Vierailija
689/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Vierailija
690/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle? 

Vierailija
691/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas. Rakastan sinua.

Vierailija
692/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Tästä kai helpommin olettaisi, että naiselle, mutta oli kyl miehelle.

Vierailija
693/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. Olet aina ajatuksissani, koska sinussa on jotain sellaista, joka koskettaa minua herkemmin ja syvemmältä kuin kukaan muu. Hetket kanssasi ovat tallentuneet mieleeni hyvin elävinä, koska kanssasi olen onnellinen. Rakastan sinua ja kaipaan läheisyyttäsi. Hyvää yötä. (naiselle)

Vierailija
694/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olen. Arvasit ihan oikein. Olen hauraampi kuin itsekään koskaan luulin että minusta voisi tulla. Mutta olen myös vahva oikeissa olosuhteissa. 

Vierailija
695/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, hali & suukko kaunottarelle mieheltä 30km päästä. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella.

Vierailija
696/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta rakas.

Vierailija
697/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta rakas.

Vierailija
698/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ainakin tiedän että ne en jää kaipaamaan viestit oli oikeesti sulta. Oisin mä toivonut muunlaisen lopetuksen, mut näillä mennää. Onneks en ehtiny kaikkea Kusta sun takia.

Sanoppa muuta, Luojalle kiitos! Kusitkin vain omille kintuillesi, että siinä mielessä meni ihan oikein 😁

Oot kyllä ilkein ihminen mitä mä tiedän. Toivot muille vaan pelkkää paskaa. Miten muka sun kaltainen ihminen antsaitsee onnen.

Vierailija
699/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olen. Arvasit ihan oikein. Olen hauraampi kuin itsekään koskaan luulin että minusta voisi tulla. Mutta olen myös vahva oikeissa olosuhteissa. 

Olet täydellinen juuri sellaisena kuin olet. Ajattelin, etten voisi pitää sinusta enempää, mutta erehdyin.

Vierailija
700/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ainakin tiedän että ne en jää kaipaamaan viestit oli oikeesti sulta. Oisin mä toivonut muunlaisen lopetuksen, mut näillä mennää. Onneks en ehtiny kaikkea Kusta sun takia.

Sanoppa muuta, Luojalle kiitos! Kusitkin vain omille kintuillesi, että siinä mielessä meni ihan oikein 😁

Oot kyllä ilkein ihminen mitä mä tiedän. Toivot muille vaan pelkkää paskaa. Miten muka sun kaltainen ihminen antsaitsee onnen.

Kenelle vastasit? Noin ilkeesti. Mieti. Älä hörhöile! Mielikuvituksesi tekee temppuja.

Ketju on lukittu.