Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Hyvää yötä herttaisen hymyn omaavalle kaivatulleni. Saisinpa joskus katsella hymyäsi ihan aina ja olla vaan vieressäsi. Ikävä sinua, mutta huomenna nähdään. Olet rakas.
Ihastuin ensiksi sun ulkonäköön, mutta sun luonne on se joka saa mut kaipaamaan sua vieläkin.
Mä vaan tykkään susta aina ja aina. Olisin halunnut olla tänäkin yönä sun lähellä. Tykkäisitpä musta vielä joskus takas.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin ensiksi sun ulkonäköön, mutta sun luonne on se joka saa mut kaipaamaan sua vieläkin.
Kerro tuosta luonteesta lisää?
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan tykkään susta aina ja aina. Olisin halunnut olla tänäkin yönä sun lähellä. Tykkäisitpä musta vielä joskus takas.
Niin tykkäänkin. 😊
Hampsu, touhuan tänä iltana yhden jutun tympeän valmiiksi. Jutellaan sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tämän kivemmin asiaa ei oikeastaan voisi sanoa.
Olet varmaan juuri nyt iltakakilla ja menossa kohta nukkumaan. Minä menen myös.
Hyvää yötä. Kaipaan Sinua.
Mun on sua ikävä. Toivottavasti ensi viikon suunniteltu tapaaminen toteutuu. Kaipaan niin huuliasi huulillani. Maistunut viimeksi kun hyvälle.
Vaikka aina sanotaan että itsestä on pidettävä huolta, niin todellisessa tilanteessa sitä laittaa vain sen josta on vastuu etusijalle.
Mitäs sitä vaikka kiloja tuli viisi tai että täydellinen työpaikka jäisi sillä hetkellä etsimättä. Itse kuitenkin tietää olleensa läsnä aina kuin pystyi. Juuri niillä viimeisilläkin voimilla.
Tulee kevät, aurinko paistaa, tiedät että niinäkin räntäisinä iltoina jolloin jaksoit laulaa levon hetki nyt lyö ja pitää kädestä kiinni olivat mittaamattoman tärkeitä.
Huomenna on päivä jolloin juoksen poikani perässä kun hän potkulautailee ja olen siitä niin onnellinen. Saan tehdä hänelle omassa kodissani ruokaa eikä sekään ole kaikille itsestäänselvyys!
Hyvää yötä rakkaani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro tuosta luonteesta lisää?
Sussa vaan oli jotain joka kosketti mua syvemmältä kun kukaan muu ikinä (no innuendo intended) enkä löydä ketään muuta sellaista maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemmeko me ystäviä mies?
Mitä sinä haluaisit olla minulle?
Haluaisin olla naisesi ja intohimosi kohde, kumppani ja ystävä. Mitä sinä haluaisit olla minulle?
⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️
⚪️❤️❤️⚪️❤️❤️⚪️⚪️⚪️⚫️🏵⚫️⚫️⚪️
⚪️❤️❤️❤️❤️❤️⚪️⚪️⚪️⚫️🏵⚫️⚫️⚪️
⚪️⚪️❤️❤️❤️⚪️⚪️⚪️⚫️🏵⚫️⚫️⚫️⚪️
⚪️⚪️⚪️❤️⚪️⚪️⚪️⚫️🏵⚫️⚫️⚫️⚫️⚪️
⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚫️🏵⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚪️
⚪️⚪️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚪️
⚪️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚪️
⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️
Lakkasin haaveilemasta sinusta jo kauan sitten, mutta olet silti ollut mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Lakkasin haaveilemasta sinusta jo kauan sitten, mutta olet silti ollut mielessä.
Millä tavalla mielessä?
Kaipaan kosketustasi ja sitä että olisit lähelläni. Silloin saisit olon tuntumaan niin hyvältä. Ikävä sinua. (miehelle)
Kauniita unia eksoottiselle porrasräyhääjälle <3
Olin samaan aikaan yksin pienellä kävelyllä ja ajattelin samoin.