Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
T tuu mun luo ja halaa mua
Tuu sää mun lua ja halaa mua.
T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunista, onnellista ja lämmintä toukokuuta ja kesää ja kaikkea tulevaa, rakas sweetheart. Olet ollut minun valoni ja iloni, kiitos siitä, että olet ollut olemassa minullekin.
Olen käyttäytynyt välillä kuin ääliö sanoillani, anteeksi sitä kaikkea, tunnen vaan niin paljon.Minä en jaksa enää itseäni. Olkoon tämä kaikki tässä.
Tunnet vaan niin paljon??? Oikeutti sut sitten silloin sanoilla loukkaamaan 😆😆😆😆 se on kattos kun idiootteja on maailma pullollaan, aniharvassa upeat tyypit. Onneksi heihinkin törmännyt ja saanut elämää yhdessä elää, kuten rakkaan exäni kanssa❤
Loukkaamaan? Olin aivan liian tunteellinen ja avoin tunteistani, en loukannut, en koskaan loukkaisi rakkaintani. Sinä se sen sijaan onnistuit loukkaamaan tuossa minua, täysin tuntematonta ihmistä, ja täysin anonyymisti. Kiitos vaan.
Ole puuttumatta asioihin, mitkä ei sinulle kuulu.Ot. Nythän on niin, että tähän ketjuun saa kirjoittaa vain ja ainoastaan ylläpito. Hän osaa kirjoittaa kaikki tunteet, mitä kuka hyvänsä voi tuntea, kykenee läpivalaisemaan ihmiset yhdellä pikaisella silmäyksellä jne.
Se vaan huonompi juttu ap = ylläpito et av on keskustelupalsta, mut mitäs siitä. Jatka sinä. Kello on jo ilta, joten kohta voi kirjoittaa sivukaupalla öitä jne jos joku innostuisi leikkimään sun kanssa.
Mikä tämä juttu oikein on? Miksi sä riehut täällä tuolla lailla?
Eikun se puhuu asiaa. Täällä on aitoa 40% ja loppu vedätystä. Siis tässä kaipausketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T
Kerro nimesi niin sit katotaan uusiks
Vierailija kirjoitti:
Eniten sattuu se, että tiedän että olisin voinut tehdä sinut onnelliseksi. Mitään muuta en olisi niin paljon halunnut. Onko sulla nyt joku joka näkee lävitsesi, joka pystyy sua auttamaan. Pelkään että ei, koska et näytä onnelliselta.
En ole koskaan täysin onnellinen. Sinä kyllä olisit tehnyt minusta paljon onnellisemman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunista, onnellista ja lämmintä toukokuuta ja kesää ja kaikkea tulevaa, rakas sweetheart. Olet ollut minun valoni ja iloni, kiitos siitä, että olet ollut olemassa minullekin.
Olen käyttäytynyt välillä kuin ääliö sanoillani, anteeksi sitä kaikkea, tunnen vaan niin paljon.Minä en jaksa enää itseäni. Olkoon tämä kaikki tässä.
Tunnet vaan niin paljon??? Oikeutti sut sitten silloin sanoilla loukkaamaan 😆😆😆😆 se on kattos kun idiootteja on maailma pullollaan, aniharvassa upeat tyypit. Onneksi heihinkin törmännyt ja saanut elämää yhdessä elää, kuten rakkaan exäni kanssa❤
Loukkaamaan? Olin aivan liian tunteellinen ja avoin tunteistani, en loukannut, en koskaan loukkaisi rakkaintani. Sinä se sen sijaan onnistuit loukkaamaan tuossa minua, täysin tuntematonta ihmistä, ja täysin anonyymisti. Kiitos vaan.
Ole puuttumatta asioihin, mitkä ei sinulle kuulu.Ot. Nythän on niin, että tähän ketjuun saa kirjoittaa vain ja ainoastaan ylläpito. Hän osaa kirjoittaa kaikki tunteet, mitä kuka hyvänsä voi tuntea, kykenee läpivalaisemaan ihmiset yhdellä pikaisella silmäyksellä jne.
Se vaan huonompi juttu ap = ylläpito et av on keskustelupalsta, mut mitäs siitä. Jatka sinä. Kello on jo ilta, joten kohta voi kirjoittaa sivukaupalla öitä jne jos joku innostuisi leikkimään sun kanssa.
Eikun se puhuu asiaa. Täällä on aitoa 40% ja loppu vedätystä. Siis tässä kaipausketjussa.
Thänks, just niin. Huvittavinta et sama tyyppi aloittaa ilkeitä tai vähintään piilovittuilevia viestiketjuja kymmeniä päivässä, ja sitten nyyh nyyhkii täällä, että ollaan sitä ilkeitä. Pilas koko palstan, Suomen suosituin palsta on muisto vaan. Sori ohitse aiheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten sattuu se, että tiedän että olisin voinut tehdä sinut onnelliseksi. Mitään muuta en olisi niin paljon halunnut. Onko sulla nyt joku joka näkee lävitsesi, joka pystyy sua auttamaan. Pelkään että ei, koska et näytä onnelliselta.
Eniten mua ahdistaa sun kaltainen joka kuvittelee olevansa joku vatun ritari /pelastaja, ja että mun onnellisuuteni on täysin SUN käsissäsi!!! Oikeesti??!!! Mistä tollanen höyrypäisyys sikiää!? Arvailusi etten ole onnellinen, kun en näytä siltä sun mut nähdessäsi niiiiiiiiiin kröhhömmm....... mistähän johtuis?????? Oisko etten haluakkaan nähdä sua! Ja kyllä, on mulla vipinää tälläkin hetkellä meneillään.
En ole ritari, enkä kirjoittanut sulle. Tämä viesti ei koskenut sua millään tavalla. Ja kyllä ihmiset aina välillä tarvitsee apua toisiltaan, ymmärrät sen ehkä vähän vanhempana.
Jos roikut palstalla jatkossa, voit todeta, että jotakuta kiinnostaa lähes päivittäin keskustella narsismista. Tänään riitti haukkua Kiira ja läskit ja homot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thänks, just niin. Huvittavinta et sama tyyppi aloittaa ilkeitä tai vähintään piilovittuilevia viestiketjuja kymmeniä päivässä, ja sitten nyyh nyyhkii täällä, että ollaan sitä ilkeitä. Pilas koko palstan, Suomen suosituin palsta on muisto vaan. Sori ohitse aiheen.
Niin, mä tarkoitin siis tuota, joka tulee ilkeilemään ja vattuilemaan muiden viesteihin ja pilaamaan ne. Miksi noin pitää tehdä? En tajua.
Saisiko tämän leffana 😂 Parempi kuin harlekiini. Kiitos tämän yhden riehuvan sekopään.
Mä olen ollut huolissani, että miten pääsen eroon tästä ketjusta, jolla lietson onnetonta ihastustani. Mutta nyt kun tää alkaa olla tällaista ilkeily-vainoharha-sekopää -touhua, niin alkaa tämä vieroittuminen hoitua itsekseen. Pitäisi kai sanoa, että kiitos?
Minusta tämä oli terapeuttinen ketju
naiseni, mulla on sua ikävä. tuntuu että me kuulutaan yhteen.
Kävelin äsken kosteassa metsässä ja ajattelin sinua mies. Olisi ollut ihanaa olla siellä kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T
Kerroin jo olevani T, mutta en välttämättä se T, jota kaipaat. Ite et oo antanut mitään kirjainta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T
Kerroin jo olevani T, mutta en välttämättä se T, jota kaipaat. Ite et oo antanut mitään kirjainta.
Sano ketä itse kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
naiseni, mulla on sua ikävä. tuntuu että me kuulutaan yhteen.
Mikä saa sut ajattelemaan et kuulutaan yhteen? Ihana olisi ajatella elämää sun kanssa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T
Sano ketä itse kaipaat?
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut olla sinulle. Suotta omit. Ja riehut täällä.
Tane, sun ei kannata kaivata itse itseäs, ja alanuolettaa omia kirjoituksia. Se on sillain vähän liian hauskaa.
T. Ei tosiaan T, eikä T:tä kaipaava
Anna olla, en ole psykoosissa, kännissä tai ikävästä sekaisin.
Pelinhenkihän on, että ei ole.
Säälittävä kaipausketjun ilkeilijä. Niin säälittävä raukka 😞