Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
3701/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa matkustaa kanssasi mies.

Oletko nyt matkalla?

tripillä

Oikeastaan ei ole mitään, mitä en haluaisi kanssasi.

Vierailija
3702/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan kauniille rouvalle: et osallistu vapaa-ajan yhteistoimintaan, mutta miksi osallistuisitkaan. Sulla on ihanan isot hinkit ja perä ja sun mies tietää sen. Siksi sä et pääse mihinkään. Mä ostan joka kerran syys- ja kevätkekkereihin lipun kun ajattelen jos sä nyt tulisit sinne. Et ole tullut vielä kertaakaan ja yli kymmenen vuotta on kulunut. Haluaisin vain sut.

No suu auki ja kommunikoi. Turha räytyä.

Ukkonsa on kotityranni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3703/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt matkalla?

tripillä

Kiikutatko mua kiikkustuolissa sitten kun mulla on alzhaimer?

Vierailija
3704/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa että on kevät ja hormonit hyrisee!

Mullakin on ikävä sua, ihana mies. Otahan yhteyttä

Vierailija
3705/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sua kaipaa erityisesti, etkä sinäkään varmaan minua, mutta luulen, että molemmat mietitään nyt toisiamme. Tiedän, että halusit mua todella tänään. Siitä ei voinut erehtyä. Sattuneesta syystä.

Olen aina pitänyt sua jotenkin tosi kilttinä, mutta himot ne on hiirelläkin... En siis sua mitenkään väheksy, olet monella tapaa upea ihminen, ja jos nyt oisit tässä, niin... kuka tietää mitä tapahtuisi. Olet hyvinkin seksikäs omalla tavallasi, en vaan ole ajatellut sua ikinä siltä kannalta tai yleensä seksuaalisen olentona.

Mikä on kieltämättä vähän outoa.

Kaverimies, jolla tuli armoton erektio sun takia?

Erektio on iloinen asia. Älkää miehet suotta nolostelko, jos ette lapsille näytä, paljastele, tai ala julkisella paikalla tyydyttämään itseänne. Aina voi halukkaalta naiselta kysyä, voisiko hän auttaa ongelmassa, tai sanoa vaan, että oot niin seksikäs että mulla seisoo.

Aika ihanaa oikeestaan.

Puhu vaan omasta puolestasi.

Itsellä kävisi kyllä hyvin nopeasti kunnon Sahara-efekti, jos mies sanoisi jotain ”mulla seisoo olen ongelmissa voitko auttaa;))))”..........

Ei nyt tarvitse erektiota häpeillä, mutta kyllä siitä numeron tekeminen on vaan noloa ja haluja pois vievää, jos jotain.

Eikä kyllä aiheuttaisi kuin myötähäpeää ja naurua jos joku kertoisi hänellä seisovan, koska minä olen niin SEXY.

Ja tietty tulisi sellainen ok pitää minua niin typeränä, että joutuisi selittään jotain p*skaa saadakseen seksiä ja olisin tuollaisesta kommentista ihan mehuissani.

Vierailija
3706/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt matkalla?

tripillä

Tietysti. Sinä riität, tulevaa on turha murehtia.

Vierailija
3707/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sua kaipaa erityisesti, etkä sinäkään varmaan minua, mutta luulen, että molemmat mietitään nyt toisiamme. Tiedän, että halusit mua todella tänään. Siitä ei voinut erehtyä. Sattuneesta syystä.

Olen aina pitänyt sua jotenkin tosi kilttinä, mutta himot ne on hiirelläkin... En siis sua mitenkään väheksy, olet monella tapaa upea ihminen, ja jos nyt oisit tässä, niin... kuka tietää mitä tapahtuisi. Olet hyvinkin seksikäs omalla tavallasi, en vaan ole ajatellut sua ikinä siltä kannalta tai yleensä seksuaalisen olentona.

Erektio on iloinen asia. Älkää miehet suotta nolostelko, jos ette lapsille näytä, paljastele, tai ala julkisella paikalla tyydyttämään itseänne. Aina voi halukkaalta naiselta kysyä, voisiko hän auttaa ongelmassa, tai sanoa vaan, että oot niin seksikäs että mulla seisoo.

Aika ihanaa oikeestaan.

Itsellä kävisi kyllä hyvin nopeasti kunnon Sahara-efekti, jos mies sanoisi jotain ”mulla seisoo olen ongelmissa voitko auttaa;))))”..........

Ei nyt tarvitse erektiota häpeillä, mutta kyllä siitä numeron tekeminen on vaan noloa ja haluja pois vievää, jos jotain.

Eikä kyllä aiheuttaisi kuin myötähäpeää ja naurua jos joku kertoisi hänellä seisovan, koska minä olen niin SEXY.

Ja tietty tulisi sellainen ok pitää minua niin typeränä, että joutuisi selittään jotain p*skaa saadakseen seksiä ja olisin tuollaisesta kommentista ihan mehuissani.

Huomasitko termin "halukas nainen"?

Vierailija
3708/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt matkalla?

tripillä

Tietysti. Sinä riität, tulevaa on turha murehtia.

Aika suloista, oikeastaan.

Vierailija
3709/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua J.

Vierailija
3710/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että en kerro tunteistani sinulle. Pelkään, että minun ja parhaan ystäväni välit katkeavat sillä onhan hän siskosi. Ja jos et tykkääkkään minusta niin seuraavalla kerralla, kun tulisin käymään siskosi luona se olisi vaan hyvin tukalaa ja outoa.

Vaikka et varmaan koskaan saa kuulla tätä niin tykkään sinusta kovasti ja toivon, että sinäkin tykkäät minusta :)

Vierailija
3711/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikävä runomiestä. Hän on kadonnut johonkin. Toivottavasti kaikki on hyvin.

Vierailija
3712/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa matkustaa kanssasi nainen. Oleksia uusissa paikoissa. Tutummatkin tienoot tok kelpaisvat.

Oletko kännissä?

Kielteinen vataus eli Ei, siis en.

Vierailija
3713/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ihanaa oikeestaan.

Huomasitko termin "halukas nainen"?

Eli tunnelma on jo valmiiksi eroottisesti latautunut?

Anyway tuli varmaan selväksi, ettei tuollaiset koomiset toimintatavat ja kommentit todellakaan sytytä kaikkia, päinvastoin.

Vierailija
3714/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, että en kerro tunteistani sinulle. Pelkään, että minun ja parhaan ystäväni välit katkeavat sillä onhan hän siskosi. Ja jos et tykkääkkään minusta niin seuraavalla kerralla, kun tulisin käymään siskosi luona se olisi vaan hyvin tukalaa ja outoa.

Vaikka et varmaan koskaan saa kuulla tätä niin tykkään sinusta kovasti ja toivon, että sinäkin tykkäät minusta :)

Tykkään susta kovasti, oi miksi faijas täytyy olla rovasti

Tai sinne päin

Vierailija
3715/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nauttisin, jos koskettelisit minua mies. Hyväilisit ja suutelisit joka paikkaan. Toisaalta haluaisin niin paljon koskettaa ja helliä sinua, etten ehkä malttaisi nauttia.

Vierailija
3716/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin...

Aggressiiviset ihmiset valtasivat taas ketjun. Seuraavaa viittä sivua ei kannata lukea.

Mutta ikävä sua tummasilmäinen mies. 💙

Vierailija
3717/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kimaltelevalle porrasräyhääjälle <3

Vierailija
3718/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ikävä runomiestä. Hän on kadonnut johonkin. Toivottavasti kaikki on hyvin.

Jyrämammat lannisti hänet.

Vierailija
3719/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrämammat lannisti hänet.

Tai sitten rakkautensa vain loppui siihen naiseen. 

Vierailija
3720/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se runoilee nykyään suoraan sille kaivatulleen. Toivotaan niin.

Ketju on lukittu.