Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
K
Ikävä. Mä niin haluaisin helliä sua. Luulen, että tarvitsisit sitä. Vai helliikö sua joku muu? Sitten antaisin olla. Mut olisit silti minulle rakas, jotenkin hyvin erityinen. Tunsin sen jo heti ensikohtaamisilta lähtien. En tiedä miten asiat elämässä järjestyy, mutta en aio päästää sinua käsistäni kovin helposti. Ehkä olet sen jo aavistanutkin, toivottavasti. Minähän olisin voinut valita toisinkin.
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä runomiestä. Hän on kadonnut johonkin. Toivottavasti kaikki on hyvin.
Jyrämammat lannisti hänet.
Tai sitten rakkautensa vain loppui siihen naiseen.
Tai runosuoni ehtyi. Tunteet laimeni, vaikka rakkaus ei (kokonaan) kuollutkaan.
Mä kirjoitin joskus tunteistani, kaivatustani ja kaivatulleni liioittelematta satoja sivuja runoja ja rakkauskirjeitä, mutta sitten se vain ehtyi eikä tullut enää koskaan takaisin.
Viime viikolla viimeksi yritin, mutta ei vain enää ns. lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä runomiestä. Hän on kadonnut johonkin. Toivottavasti kaikki on hyvin.
Mä kirjoitin joskus tunteistani, kaivatustani ja kaivatulleni liioittelematta satoja sivuja runoja ja rakkauskirjeitä, mutta sitten se vain ehtyi eikä tullut enää koskaan takaisin.
Viime viikolla viimeksi yritin, mutta ei vain enää ns. lähde.
Oletko siis se runomies?
Rakas, helliä suudelmia. Hyvää yötä <3
Vierailija kirjoitti:
Minä nauttisin, jos koskettelisit minua mies. Hyväilisit ja suutelisit joka paikkaan. Toisaalta haluaisin niin paljon koskettaa ja helliä sinua, etten ehkä malttaisi nauttia.
Ei meillä olisi kiire mihinkään. Antaisimme tunteen viedä ja rakastelisimme, kuin olisi vain tämä hetki ja polttava rakkaus välillämme. Haluaisin nähdä sinun nauttivan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kimaltelevalle porrasräyhääjälle <3
Kimaltelevalle? Milloin ja miten hän kimalteli? Siellä portaissa räyhätessäänkö? Hmmm...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla viimeksi yritin, mutta ei vain enää ns. lähde.Oletko siis se runomies?
Ei hän ole.
Hyvän yön halauksia kaivatulleni, jolla on nimipäivä tällä viikolla. Rakastun sinuun päivä päivältä enemmän ja sydäntäni särkee jo nyt, kun parin viikon päästä emme enää näe. En kestä ajatustakaan. Kuuntelen täällä yksin itkettäviä nyyhkylauluja. Tietäisitpä, miten tärkeä sinusta on tullut minulle, vaikka emme edes tunne. Olet rakkain.
Nuku hyvin rakkaani. Kaipaan sinua enemmän kuin koskaan. On tärkeää, että tiedät sen. Rakastan sinua valtavan paljon. Hyvää yötä. Järjettämän pitkä suudelma sinulle. (naiselle)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla viimeksi yritin, mutta ei vain enää ns. lähde.Oletko siis se runomies?
En, enkä ole kirjoittanut tänne niitä rakkauskirjeitä/runoja joista tuossa kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kuvitella meidät yhdessä, pariskuntana?
Voin ja haluan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön halauksia kaivatulleni, jolla on nimipäivä tällä viikolla. Rakastun sinuun päivä päivältä enemmän ja sydäntäni särkee jo nyt, kun parin viikon päästä emme enää näe. En kestä ajatustakaan. Kuuntelen täällä yksin itkettäviä nyyhkylauluja. Tietäisitpä, miten tärkeä sinusta on tullut minulle, vaikka emme edes tunne. Olet rakkain.
Millä kirjaimella kaivattusi nimi alkaa?
Voinko kysyä mies yhtä asiaa: rakastatko meitä molempia, puolisoasi ja minua?
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia mussukkani.
Kauniita unia mussukan kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Voinko kysyä mies yhtä asiaa: rakastatko meitä molempia, puolisoasi ja minua?
Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. Kaipaan sinua enemmän kuin koskaan. On tärkeää, että tiedät sen. Rakastan sinua valtavan paljon. Hyvää yötä. Järjettämän pitkä suudelma sinulle. (naiselle)
Hyvää yötä sinulle rakas. Minäkin kaipaan sinua, kaipaan joka päivä, joka ikinen hetki. Rakastan sinua. Voisimmepa tavata mahdollisimman pian. Mitä ajattelet siitä? (miehelle)
K
Ikävä. Mä niin haluaisin helliä sua. Luulen, että tarvitsisit sitä. Vai helliikö sua joku muu? Sitten antaisin olla. Mut olisit silti minulle rakas, jotenkin hyvin erityinen. Tunsin sen jo heti ensikohtaamisilta lähtien. En tiedä miten asiat elämässä järjestyy, mutta en aio päästää sinua käsistäni kovin helposti. Ehkä olet sen jo aavistanutkin, toivottavasti. Minähän olisin voinut valita toisinkin.