Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melodifestivalen ja KAJ-yhtyeen kulttuuriappropriaatiota tihkuva esitys - ei ole sopivaa, että ruotsalaiset karnevalisoivat suomalaisuuden

Vierailija
23.02.2025 |

Huom Suomen kansalaiset eivät saa osallistua Melodifestivaleniin. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki wokettajat hehkuttaa tuota. HUOH! 

Vierailija
2/10 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on Suomen Vöyriltä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ on suomalainen bändi, Pohjanmaalta tarkalleen ottaen.

Vierailija
4/10 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös SuomenRuotsalainen ole samallatappaa Suomalainen kuin minä olen Saamelainen . Että nunnukanunnuka vaan ja neljäntuulenhattu päässä viinanjuontiin .

Vierailija
5/10 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös SuomenRuotsalainen ole samallatappaa Suomalainen kuin minä olen Saamelainen . Että nunnukanunnuka vaan ja neljäntuulenhattu päässä viinanjuontiin .

Emme voi ottaa kantaa sinun saamelaisuuteesi tämän enempää sinua tuntematta, mutta voit toki olla saamelainen, vaikka et osaisi puhua saamea.

Vierailija
6/10 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ruotsinkielisten helppo tehdä suomalaisuudesta karnevaalia, huumoria ja ties mitä festivaalia. Meille etnisille suomalaisille Ruotsi on tarkoittanut pakkokäännytyksiä, maavarkauksia, rasismia, syrjintää ja siirtomaaisännän kielen pakkosyöttämistä (joka jatkuu edelleen). Ruotsalaisen on aika tarkistaa etuoikeutensa.

Vierailija
7/10 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja tarttuva esitys, joka levittää positiivista Suomi-kuvaa Ruotsissa. Mutta ikävä kyllä euroviisuihin heitä ei lähetetä. Se on ruotsalaisille vakava juttu.

Vierailija
8/10 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin woket, tulkaa antamaan puolustuspuheenvuoronne ruotsalaiselle kolonialismille 💁🏻🤦🏻

Vierailija
9/10 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ja tarttuva esitys, joka levittää positiivista Suomi-kuvaa Ruotsissa. Mutta ikävä kyllä euroviisuihin heitä ei lähetetä. Se on ruotsalaisille vakava juttu.

Siellä piika kerjäämässä isännän hyväksyntää 🤦🏻

Vierailija
10/10 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Måns sinne Sveitsiin lähetetään ja voittaa viisut, koska Heroes oli niin hyvä biisi, että sillä voittaa kahdesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi