Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kuvitella meidät yhdessä, pariskuntana?
No enhän mä mitään muuta ole kuvitellutkaan sen jälkeen, kun me tapasimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä ensitapaamisesta jo pitkä aika?
Suukkoja sulle, tiedät kyllä kulle
(Onkohan tuo oikea sana?)
Olisi ihanaa matkustaa kanssasi mies.
Vierailija kirjoitti:
Suukkoja sulle, tiedät kyllä kulle
(Onkohan tuo oikea sana?)
En tiedä. Jos vaihdat yhden kirjaimen lopusta, tulee oikea sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä ensitapaamisesta jo pitkä aika?
Vuosi
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt matkalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua jo nyt mies. Haluaisin olla kanssasi aina. Taidan rakastaa sinua.
Hienoa! Minäkin sinua nainen.
Mutta ethän edes tunne minua juurikaan!?
Aivan totta nainen, kuten et sinäkään minua. Tosin tiedän sinusta kuitenkin enemmän kuin sinä minusta. Asia pitäisi korjata. Ja tunnisteita olisi hyvä käyttää.
Miksi edes haluaisit leikkiä täällä?
Saadakseni dialogin käyntiin.
Kerro sit jotain susta mitä hän ei vielä tiedä?
Mitä opit hänestä viimeksi?
Opin hiljattain hänen luulleen minun hyljänneen hänet. Tämä ei pitänyt - eikä pidä, paikkaansa. Luuli jotakuta toista minuksi. Onneksi selvitimme asian.
Mitä hän ei minusta vielä? Ei paljoakaan, vielä.
Olisi ihanaa matkustaa kanssasi nainen. Oleksia uusissa paikoissa. Tutummatkin tienoot tok kelpaisvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sua kaipaa erityisesti, etkä sinäkään varmaan minua, mutta luulen, että molemmat mietitään nyt toisiamme. Tiedän, että halusit mua todella tänään. Siitä ei voinut erehtyä. Sattuneesta syystä.
Olen aina pitänyt sua jotenkin tosi kilttinä, mutta himot ne on hiirelläkin... En siis sua mitenkään väheksy, olet monella tapaa upea ihminen, ja jos nyt oisit tässä, niin... kuka tietää mitä tapahtuisi. Olet hyvinkin seksikäs omalla tavallasi, en vaan ole ajatellut sua ikinä siltä kannalta tai yleensä seksuaalisen olentona.
Mikä on kieltämättä vähän outoa.
Kaverimies, jolla tuli armoton erektio sun takia?
Tiedän tunteen. Onneksi on sohvatyyny, jonka voi äärimmäisen coolisti ottaa syliin. Paitsi että aina ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua jo nyt mies. Haluaisin olla kanssasi aina. Taidan rakastaa sinua.
Hienoa! Minäkin sinua nainen.
Mutta ethän edes tunne minua juurikaan!?
Aivan totta nainen, kuten et sinäkään minua. Tosin tiedän sinusta kuitenkin enemmän kuin sinä minusta. Asia pitäisi korjata. Ja tunnisteita olisi hyvä käyttää.
Miksi edes haluaisit leikkiä täällä?
Saadakseni dialogin käyntiin.
Kerro sit jotain susta mitä hän ei vielä tiedä?
Mitä opit hänestä viimeksi?Opin hiljattain hänen luulleen minun hyljänneen hänet. Tämä ei pitänyt - eikä pidä, paikkaansa. Luuli jotakuta toista minuksi. Onneksi selvitimme asian.
Mitä hän ei minusta vielä? Ei paljoakaan, vielä.
No tämäpä vasta valaisevaa
- ohis
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa matkustaa kanssasi nainen. Oleksia uusissa paikoissa. Tutummatkin tienoot tok kelpaisvat.
Oletko kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt matkalla?
tripillä
Musta tuntuu, että sä pelaat jtkn mind games mun suhteen. Miksi, siinäpä kysymys.
Työpaikan kauniille rouvalle: et osallistu vapaa-ajan yhteistoimintaan, mutta miksi osallistuisitkaan. Sulla on ihanan isot hinkit ja perä ja sun mies tietää sen. Siksi sä et pääse mihinkään. Mä ostan joka kerran syys- ja kevätkekkereihin lipun kun ajattelen jos sä nyt tulisit sinne. Et ole tullut vielä kertaakaan ja yli kymmenen vuotta on kulunut. Haluaisin vain sut.
Rakastan sinua. Olet ehkä huomannutkin sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sua kaipaa erityisesti, etkä sinäkään varmaan minua, mutta luulen, että molemmat mietitään nyt toisiamme. Tiedän, että halusit mua todella tänään. Siitä ei voinut erehtyä. Sattuneesta syystä.
Olen aina pitänyt sua jotenkin tosi kilttinä, mutta himot ne on hiirelläkin... En siis sua mitenkään väheksy, olet monella tapaa upea ihminen, ja jos nyt oisit tässä, niin... kuka tietää mitä tapahtuisi. Olet hyvinkin seksikäs omalla tavallasi, en vaan ole ajatellut sua ikinä siltä kannalta tai yleensä seksuaalisen olentona.
Mikä on kieltämättä vähän outoa.
Kaverimies, jolla tuli armoton erektio sun takia?
Erektio on iloinen asia. Älkää miehet suotta nolostelko, jos ette lapsille näytä, paljastele, tai ala julkisella paikalla tyydyttämään itseänne. Aina voi halukkaalta naiselta kysyä, voisiko hän auttaa ongelmassa, tai sanoa vaan, että oot niin seksikäs että mulla seisoo.
Aika ihanaa oikeestaan.
Mies. Oot vaan niin mahtava tyyppi, viikonloppu ilman juttujasi tuntuu liian pitkältä. Et varmaan voi kuvitella miten kovaa olet muhun kolahtanut, huolimatta läpinäkyvän hermostuneesta käytöksestäni seurassasi. Laita viestiä!
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. Olet ehkä huomannutkin sen.
Jaa miten?
En kommentoi muuten kuin sanomalla, että osa tuosta on totta.