Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
3661/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa sylissäni...🎶📻🔫

Kolahtaako? 😂

Vierailija
3662/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin kaunottarelle kirjoitti:

Oon kyllä ihan epätoivoinen kaheli kun täällä laukkaan huokaillen sun perässä. Miksi sinä minua kaipaisit, muutit pois ja sinun elämäsi jatkuu toisaalla. Olen pohtinut, voiko rakkaudessaan seota, menettää tolkun elämässään? Sun myötä voin vastata: kyllä. Oon sekaisin edelleen susta, vaikken ole nähnyt sua aikoihin. Olet aina nro 1.

Kuka kaipaa? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3663/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vaan ole sinä.

Etsitkö jotain korviketta vai?

Arvasin, että joku vastaisi just näin. En etsi, mutta en myöskään aio olla seuraavaa 40 vuotta tutustumatta koskaan keneenkään siltä varalta, että hän tippuisi taivaalta viereeni ja haluaisi siihen jäädä.

Jos hän tippuisikin taivaalta viereesi ja haluaisi jäädä, olisitko sitten onnellinen?

Mistäpä sen tietäisi. En ole nytkään täysin onneton.

Miksi sitten kaipaat häntä?

Ei omaa onnellisuuttaan voi sälyttää toisen kontolle. Vaikka minulla ei ole häntä, niin on kuitenkin asioita, joista olen kiitollinen. Eikä tämä tarkoita, ettenkö olisi häntä välillä kaivannut niin, että on meinannut järki lähteä.

Sulla on pragmaattinen suhtautuminen. Itse en pystynyt samaan, järki lähti tai jotain sinne päin, sairastuin masennukseen, ja hävisin sinne jonnekin pimeyteen. Tämä ei tietenkään ollut hänen syynsä, vaan omani.

Tule pois sieltä. Nyt on aika. Olet ihana tyyppi. There is love, though you dont always See it.

Kiitos, yritän mutta tuntuu niin monin tavoin aivan toivottomalta. 

Vierailija
3664/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä kerran autoit minua löytämään etsimäni. Siinä hetkessä olisin halunnut kiittää, suutelemalla sinua.

Mikä tämä oli minkä löysit? Onko tunne edelleen sama?

Vierailija
3665/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vaan ole sinä.

Etsitkö jotain korviketta vai?

Arvasin, että joku vastaisi just näin. En etsi, mutta en myöskään aio olla seuraavaa 40 vuotta tutustumatta koskaan keneenkään siltä varalta, että hän tippuisi taivaalta viereeni ja haluaisi siihen jäädä.

Jos hän tippuisikin taivaalta viereesi ja haluaisi jäädä, olisitko sitten onnellinen?

Mistäpä sen tietäisi. En ole nytkään täysin onneton.

Miksi sitten kaipaat häntä?

Ei omaa onnellisuuttaan voi sälyttää toisen kontolle. Vaikka minulla ei ole häntä, niin on kuitenkin asioita, joista olen kiitollinen. Eikä tämä tarkoita, ettenkö olisi häntä välillä kaivannut niin, että on meinannut järki lähteä.

Sulla on pragmaattinen suhtautuminen. Itse en pystynyt samaan, järki lähti tai jotain sinne päin, sairastuin masennukseen, ja hävisin sinne jonnekin pimeyteen. Tämä ei tietenkään ollut hänen syynsä, vaan omani.

Tule pois sieltä. Nyt on aika. Olet ihana tyyppi. There is love, though you dont always See it.

Kiitos, yritän mutta tuntuu niin monin tavoin aivan toivottomalta. 

Onko siis sellainen umpikuja, josta ei ulospääsyä? Ja on yritetty ratkaista? Vai onko niin, että vain sulla on tunteita? (aloittaja)

Vierailija
3666/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä todella tietää, mitä ajattelet meistä tällä hetkellä? Muistatkohan minua edes enää? Mä kyllä tunnustan edelleen miettiväni, miten kaikki voisi olla jos olisimme tavanneet eri elämäntilanteessa. En olisi epäröinyt silloin hetkeäkään sun suhteen. Herätit minussa jotain sellaista jonka en edes tiennyt olevan olemassa.

Vierailija
3667/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä todella tietää, mitä ajattelet meistä tällä hetkellä? Muistatkohan minua edes enää? Mä kyllä tunnustan edelleen miettiväni, miten kaikki voisi olla jos olisimme tavanneet eri elämäntilanteessa. En olisi epäröinyt silloin hetkeäkään sun suhteen. Herätit minussa jotain sellaista jonka en edes tiennyt olevan olemassa.

Miehelle vai naiselle?

Vierailija
3668/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sulle kai vain yksi monista...😢 sulla ei ole aavistustakaan mitä oikeasti ajattelen, mutta parempi niin.

Vierailija
3669/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot menee, hihat palaa, käämit kärtsää. Voisko tästä tehdä vielä vähän vaikeampaa? Hyvä, että sataa. Voi viettää vaikka jonku melankolisen vartin, jos se estäs päätä räjähtämästä.

Vierailija
3670/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

miehelle

Vierailija
3671/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuvitella meidät yhdessä, pariskuntana?

Vierailija
3672/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hermot menee, hihat palaa, käämit kärtsää. Voisko tästä tehdä vielä vähän vaikeampaa? Hyvä, että sataa. Voi viettää vaikka jonku melankolisen vartin, jos se estäs päätä räjähtämästä.

Aina voi asioista saada vielä vaikeampia. Et varmaankaan vaan yritä tarpeeksi.

Vierailija
3673/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Vierailija
3674/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu, kuka olet. Itse olen heteronainen.

Vierailija
3675/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu, kuka olet. Itse olen heteronainen.

Naiselta miehelle oli kysymys

Vierailija
3676/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta en aivan vielä.

Vierailija
3677/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain käsityksen, että aloittaja kuitenkin ihan itse hajotti suuren suhteensa. Miksiköhän?

Vierailija
3678/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sua kaipaa erityisesti, etkä sinäkään varmaan minua, mutta luulen, että molemmat mietitään nyt toisiamme. Tiedän, että halusit mua todella tänään. Siitä ei voinut erehtyä. Sattuneesta syystä.

Olen aina pitänyt sua jotenkin tosi kilttinä, mutta himot ne on hiirelläkin... En siis sua mitenkään väheksy, olet monella tapaa upea ihminen, ja jos nyt oisit tässä, niin... kuka tietää mitä tapahtuisi. Olet hyvinkin seksikäs omalla tavallasi, en vaan ole ajatellut sua ikinä siltä kannalta tai yleensä seksuaalisen olentona.

Mikä on kieltämättä vähän outoa.

Vierailija
3679/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sua kaipaa erityisesti, etkä sinäkään varmaan minua, mutta luulen, että molemmat mietitään nyt toisiamme. Tiedän, että halusit mua todella tänään. Siitä ei voinut erehtyä. Sattuneesta syystä.

Olen aina pitänyt sua jotenkin tosi kilttinä, mutta himot ne on hiirelläkin... En siis sua mitenkään väheksy, olet monella tapaa upea ihminen, ja jos nyt oisit tässä, niin... kuka tietää mitä tapahtuisi. Olet hyvinkin seksikäs omalla tavallasi, en vaan ole ajatellut sua ikinä siltä kannalta tai yleensä seksuaalisen olentona.

*seksuaalisena

Vierailija
3680/4145 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverimies, jolla tuli armoton erektio sun takia?

Ketju on lukittu.