Tiiättekö sen tunteen kun ootte alkaneet liikkumaan ja kuntoilemaan ja jossain kohtaa huomaatte itsessänne eron ?:)
Vähänkö oon iloinen kun eilen tämän huomasin peilissäni:) Maha on pienentynyt, jalat muuttunu kivannököiseksi ja takapuolikin muuttunu kivaksi:)
Portaat ja pitkälenkit saanu aikaa tän kaiken:) ja vatsalihakset :)
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut mitään.
Laihduttaessani olen huomannut kyllä.
Sitä just tarkoitin.
Kun vähentää syömistä niin se alkaa näkyä, pelkkä kuntoilu ei tuo näkyviä vaikutuksia.
En huomannut mitään. Ihan sama löysä löllykkä oli vuodenkin aktiivisen treenaamisen jälkeen. Perse roikkui ja selässä läskit, reidet löllyi. Laihduttaminen on sitten eri juttu jos saa itsensä lähelle normipainon alarajaa.
Mä alotin maltillisen kuntokuurin vuoden alussa. Vajaassa kolmessa kuukaudessa jalkojen voima on kasvanut niin paljon, että pääsen maasta jalkeille omin voimin, ilman tukea mistään huonekalusta tai vastaavasta. yPaino on psynyt samana.
Ikä 71 vuotta ja nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Kun vähentää syömistä niin se alkaa näkyä, pelkkä kuntoilu ei tuo näkyviä vaikutuksia.
Kyllä tuo jos treenaa kovaa.
Tiedän! : )
Oon salimake ilman roinaa, vihdoin about 5 vuoden pakkomielteisen panostuksen jälkeen se alkaa vähän jo näkyä!
Todellakin. Oli aivan mieletön fiilis, kun treeniohjelmassa oli: juoksu, 60 min, helppo ja mä pystyin siihen.
Ei siis se, että pystyin hölkkäämään 60 min vaan se, että pystyin hölkkäämään 60 min ja se oli ihan oikeasti helppoa. Siinä vaiheessa alkoi tajuamaan, että ei ole enää siinä kunnossa, että 10 min hölkkä oli maksimisuoritus.
Vierailija kirjoitti:
Mulle muutoksia tuo pelkkä kuntoilukin. Peppu kiinteytyy, hauikset kasvaa, ryhti paranee. Ja vastaavasti melko pian, jos on tauko liikunnassa, niin paikat lösähtää.
Hienoa, mulla samaa, olen reenannut hetken aikaa jo tässä ja huomaan paljon muutoksia kropassani :)
<3
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Oli aivan mieletön fiilis, kun treeniohjelmassa oli: juoksu, 60 min, helppo ja mä pystyin siihen.
Ei siis se, että pystyin hölkkäämään 60 min vaan se, että pystyin hölkkäämään 60 min ja se oli ihan oikeasti helppoa. Siinä vaiheessa alkoi tajuamaan, että ei ole enää siinä kunnossa, että 10 min hölkkä oli maksimisuoritus.
Joo, muistan kun itse aloitin juoksemaan ja 10 minuuttia oli ihan tuskien taival. Kunto kasvaa kyllä kohisten kun vain liikkumaan ryhtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle muutoksia tuo pelkkä kuntoilukin. Peppu kiinteytyy, hauikset kasvaa, ryhti paranee. Ja vastaavasti melko pian, jos on tauko liikunnassa, niin paikat lösähtää.
No varmaan jos syömisesi pysyy samana, niin kuntoillessa kulutus on isompaa ja paino putoaa. Mutta pitää sitten kuntoilla ihan tosissaan, eikä plakita itseään isommilla ruoka-annoksilla niin että tulos on plus miinus nolla.
Joo kehitys on hienoa kun sen alkaa huomaamaan!!!! Se antaa lisäpuhtia!
Aloitin työt keittiöllä, kovasti saa juosta ja muutenkin fyysistä työtähän se on. Aika elämäni kunnossa ja eipä ole enää selkävaivoja!! Aiemmin tein istumatyötä ja oli kaikinpuolin aivan kauheaa. Mulle sopii fyysinen työ paremmin. Palkka on huono mutta kun niin kiva työyhteisökin niin eipä juuri edes harmita.
Kolmen vuoden ahkeralla tyhjiöpumppu treenillä tulokset alkaa näkyä. Ainakin 5 milliä lisää pituutta.
En ole huomannut mitään.
Laihduttaessani olen huomannut kyllä.