Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
On aika rakkaudentunnustuksen.
Sä söpö oot. Sua rakastan. Sua haluan. Sä olet niin ihana, että kipeää tekee. Kokeiltaisko sellaista, että tutustuttaisiin toisiimme ihan oikeesti? Olisitko valmis siihen?
Vierailija kirjoitti:
Eiks kukaan kaipaa nakkisormista?
Mä kaipaan. En oo turhan kranttu sormien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokopäivän odottanut, että vastaisit viestiini, jonka sinulle tänään lähetin. Odotanko turhaan?
Mihin sä sen lähetit?
Sä tiedät, että mä oon hulluna suhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokopäivän odottanut, että vastaisit viestiini, jonka sinulle tänään lähetin. Odotanko turhaan?
Mihin sä sen lähetit?
Varmaan palstalle anonyyminä. En ainakaan yhtään ihmettelisi.
Koko ajan vaikeampi olla seurassasi. :/ Varmaan pahenee vaan, ellei saada puhuttua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut irl? Keneen olet hulluna ?
Vierailija kirjoitti:
On aika rakkaudentunnustuksen.
Sä söpö oot. Sua rakastan. Sua haluan. Sä olet niin ihana, että kipeää tekee. Kokeiltaisko sellaista, että tutustuttaisiin toisiimme ihan oikeesti? Olisitko valmis siihen?
Olisin, tottakai. Mutta kenelle tää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni. ❤ Sinulla on niin kauniit kädet. Joillakin vaan on niin ihanat kädet ja sinulla on. Saisinpa joskus pitää sinua kädestä. Halauksia sinulle.
Millaiset kädet on kauniit?
Kauniita käsiä on monenlaisia, mutta kaivatullani on sirot ja hentoiset ja hellän näköiset kädet. Tekisi mieli vaan silittää niitä ja ottaa omaan käteensä.
Oletko itse mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa henkilössä nää nakit on kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Näytä se sitten toteen. Mulle ei riitä mitkään pienet vihjailut.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin jotenkin että et enää olisi mutta kiva kuulla jos vieläkin olet. Niin mäkin oon hulluna suhun.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on sukunimessä jotain minuun liittyvää.
Oletko mies? Tämä voisi olla minulle ja jos on niin sinä ja vain sinä olet syy, miksi käyn täällä.
Nää on kaikki ihan surkeita tunnisteita. Ja varsinkin siksi, ettei nää avaudu mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä sen lähetit?
Ihan WhatsAppilla lähetin. Niin kuin aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa henkilössä nää nakit on kiinni?
Niin täydellisessä kuin ihminen vain voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Nää on kaikki ihan surkeita tunnisteita. Ja varsinkin siksi, ettei nää avaudu mulle.
Musta taas tuntuu että melkein kaikki voisi osua muhun, mutta samalla myös yhteen toiseen (jota epäilen sen kaipauskohteekseen kyl enemmän kuin itteäni).
Vierailija kirjoitti:
Kaikki keskustelee muka ihastuksensa kanssa ja omii jokaisen viestin itselleen. Tekee pahaa lukeakin tätä samaa monta sivua päivän aikana. Nukkukaa ja unohtakaa. Terveys ensin, cmon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä sen lähetit?
Ihan WhatsAppilla lähetin. Niin kuin aina ennenkin.
Monelta sä laitoit sen?